[O23] Daisy Stone

284 4 0
                                    

Gisteravond hadden Harry en ik nog een hele tijd op het terras gezeten. Ik open mijn ogen en kijk op mijn iPhone. Allemaal Twitter berichten. Van directioners. Heel schattig. Dat ze blij voor ons zijn. En we cute samen zijn. Ik kijk hoe laat het is. Al 10 uur. Opeens gaat de rits van mijn slaap cabine open. Ik zie een grote hand en na een paar seconden een lichaam. Harry. 'Morning' zegt hij. ''Morning' glimlach ik. Hij geeft me een briefje. 

Wij zijn gaan zwemmen. X mam pap en thom. 

'Heb je al gegeten?' Vraag ik aan Harry . Blozend schud hij zijn hoofd. Ik spring uit mijn bed en grijp naar mijn buik. Ik val... En voel het bed veren onder mijn rug.

'dais? ' hoor ik een stem vragen. Ik voel twee sterke armen onder mijn rug en open mijn ogen. Ik kijk Harry verbaast aan. 'Je viel flauw denk ik.' Zegt Harry. ' beter gaan we eerst wat eten.' Zegt Harry. Ik knik.

Snel trek ik mijn pyjama uit en een topje met shortje aan. Samen lopen we naar de buitentafel. Er staat nog een bord en een glas. En er ligt een halve stokbrood. Ik wil opstaan maar Harry is me voor. Hij komt naar buiten met een ander bord, glas , melk , boter en kaas. Ik help Harry met de spullen uitstallen op de tafel. Harry glimlacht naar me. Hij pakt mijn hand. 'I love you' zegt hij. 'I love you too' ik laat zijn hand los en pak de stokbrood , of van wat er nog van over is, en snijd hem in tweeën. Ik leg de ene helft op mijn bord. En de andere op die van Harry. 'Smakelijk' zeggen we beide tegelijk.

' ik doe mijn bikini even aan. ' zeg ik na een tijdje. Ik leg mijn iPhone op tafel en loop de tent binnen. Ik pak mijn blauwgroene bikini uit mijn tas en trek hem aan. Ik doe mijn shortje over mijn broekje heen. En zoek een handdoek. Eigenlijk 2 want ik zag dat Harry geen mee had genomen. Toevallig hadden we twee . Beide met een half hart, de ene gaf ik aan Harry en de andere hield ik zelf. Harry had mijn iPhone gepakt. En geeft hem aan mij. Ik rits de tent dicht en samen lopen we naar het zwembad

We leggen onze handdoeken neer op de ligstoelen. En Harry lacht om onze handdoeken het ziet er heel schattig uit. 'Valt mijn wond erg op?' Vraag ik. ' als je er op let..' Antwoord Harry. Ik knik. Ik pak Harry zijn hand en handinhand springen we in het zwembad.

Just a vacation/ Harry Styles / DUTCHWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu