Het was rond vijf en het enige wat Harry en ik nog deden was praten en zoenen, alsof ons leven er vanaf hing. Het maakte niet uit wie ons zag. Ik ga hem zo missen. Ik kan alleen maar aan hem denken. Hij loopt altijd door mijn hoofd. Ik word wakker geschud uit mijn gedachten en verdrink meteen in de groene ogen van de persoon tegenover me. 'Ik hou van je, Dais.' Is het enige wat hij uit kan brengen en hij laat zijn hoofd zakken. Ik pak zijn hand en knijp er in. 'Ik hou ook van jou, voor altijd.' Harry kijkt me aan met verwaterde ogen en toont een zwakke glimlach.
Ik voel mijn telefoon trillen en kijk gauw wie het is, mijn moeder, dat we vanavond naar een pizzaria gaan en dat ik moet vragen of Harry mee wil. 'What's up liefje?' Vraagt hij 'Of je vanavond mee wil maar een pizzaria ofzo..' 'Mag ik dan naast jou zitten?' Harry krijgt langzaamaan een grijns op zijn gezicht. Ik schud mijn hoofd. 'Oh dan niet' Ik steek mijn duim op en sms mijn moeder terug, net voordat ik op verzenden kan klikken grijpt Harry mijn telefoon uit mijn hand. Na een paar seconden geeft hij hem terug. 'Geregeld' zegt hij en gaat met zijn hand door zijn haar, en ik kan je zeggen dat dat er verdomd sexy uitziet.
Om zeven uur komen mijn ouders terug bij de tent, ze gaan gauw douchen als Harry en ik een rondje over de camping lopen. Daarna vertrekken we om acht uur naar een dorpje dichtbij . Ik herken het, hier ben ik ook met Harry geweest. Het personeel begroet ons en verwijst ons naar een tafel. Ik bestel, net als Harry, een spaghetti bolognese. De avond verloopt verder normaal. Niks speciaals. Gewoon een fijn samenzijn. Rond tien uur gaan we terug naar de camping. Ik ben doodop. Als ik de tent binnenloop staat mijn tas in het midden. Ingepakt voor een nacht. Ik draai me om en kijk naar mijn ouders. 'Wil je vannacht bij mij komen slapen?' Vraagt Harry dan. Ik knik, pak de tas, geef mijn ouders een kus en loop naar Harry. Hij slaat zijn arm om me heen en in een fijne stilte lopen we naar zijn appartement. Harry steekt de sleutel in het gat en draait hem twee keer om. We lopen naar binnen en ik zet mijn tas naast de trap. 'Wil je wat drinken?' Ik knik. Harry loopt naar de keuken en ik ga languit op de bank liggen.
'Denk je nou dat ik bovenop je ga liggen?' Vraagt Harry als hij terugkomt en ziet dat ik de hele bank in beslag heb genomen. Ik schud mijn hoofd en ga zit zo snel mogelijk weer rechtop. Even draait alles voor mijn ogen maar dan gaat het weer. Harry gaat naast me zitten en trekt me tegen zich aan. Ik neem een slok van mijn drinken. Iets met alcohol, dat proef ik meteen. Ik drink het in één teug leeg en het voelt goed. Na vier glazen sterke drank ben ik echt duizelig, misschien aangeschoten.
Inmiddels staat de klok op half één. 'Zullen we naar boven gaan?' Vraagt Harry en ik knik. Harry tilt me over zijn schouder, wat ik niet verwachtte. Onderweg nam hij mijn tas mee en die zette hij in de hoek van de kamer. Hij legde me voorzichtig op het bed en leunde over me heen. Ik zoende hem, en die werd vurig beantwoord. Harry ging met zijn handen onder mijn hemdje, richting mijn bh-bandje. 'M-misschien heb je iets teveel gehad, Harry.' Zeg ik, omdat ik nog niet zo ver wil gaan. Harry trekt zijn handen terug en kijkt me aan. 'Sorry..' Zegt hij zachtjes. 'Het geeft niet.' 'Ja, jawel, ik had het moeten vragen.' Ik schud mijn hoofd en geef Harry een kus als teken dat het goed is.
...............
Het enige wat ik verder nog weet is dat ik met een glimlach wakker werd bovenop Harry. Hij was warm, fijn warm. Ik rolde van Harry af en probeerde hem niet wakker te maken, wat min of meer was gelukt. Hij draaide zich om en knuffelde met de deken, wat best schattig leek.. Ik liep naar de badkamer en pakte de weegschaal onder het kastje vandaan. Durf ik dit? Straks ben ik aangekomen. Toch stap ik op het apparaat. De enige drie cijfers die de hele tijd door mijn hoofd spoken worden vervangen. Van een 5, 9 en een 4 naar een 5, 5 en een 9. 55.9 kilo.. dan was ik dus 3,5 kilo afgevallen.. dat had ik nou niet verwacht, en dat wilde ik ook helemaal niet. Rond de zestig is goed. Goed genoeg in ieder geval. Ik moet gaan eten en alles op een rijtje krijgen.
Ik hoor gestommel uit de slaapkamer komen, snel schuif ik de weegschaal terug onder het kastje en drink ik wat water. Dan loop ik terug naar de slaapkamer en laat me weer op het bed vallen. Na nog geen seconde voel ik twee sterke armen om me heen.
Morgen.. Morgen is de laatste dag.
JE LEEST
Just a vacation/ Harry Styles / DUTCH
أدب الهواةDit verhaal gaat over Daisy Stone. Met haar familie gaat zij op vakantie naar een camping in Frankrijk waar toevallig Harry Styles blijkt te werken...