[O28] Harry Styles

228 5 0
                                    

Opeens springt er iemand op mijn rug. Ik val bijna maar blijf nog net op mijn benen staan. Dan draai ik me om en zie dat het Daisy is. Ik geef haar een knuffel en fluister 'I love you' in haar oor.

'Dus net wakker?' Vraag ik aan Daisy. Ze knikt. 'You look cute' Zegt ze. Ik voel mijn gezicht rood worden. Daisy staat op en gaat op mijn schoot zitten. Ze geeft me een kus. We kijken elkaar aan, glimlachen even en de kus groeit tot een zoen. Een lange zoen. Een zoen van wel 5, of 6 minuten. Een zoen, de beste van mijn leven.

Als ik de zoen beëindig kijkt Daisy me pruilend aan. Ik zie lust in haar ogen. 'Later' Zeg ik. 'We kunnen gaan zwemmen?' Vraagt Daisy. 'Ja isgoed.' Antwoord ik. 'Meet at the pool? Just like the First evening?' Vraag ik dan. Daisy knikt. 'Ik zie je daar' Daisy staat op. Ik volg haar voorbeeld.

Ik sta op het punt om weg te lopen. 'Haz?' hoor ik Daisy zeggen. Ik draai me om en zie tranen in haar ogen. 'What's wrong babe?' vraag ik terwijl ik naar haar toe loop. Ze zegt niks. Ik open mijn armen en ze loopt naar binnen. Ik sluit mijn armen weer en ze legt haar hoofd op mijn schouder. Zo blijven we een tijdje staan. Na enkele minuten tilt Daisy haar hoofd op. Ze kijkt me aan met haar blauw/groene ogen. Nog steeds betraand. 'Ik ga je zo missen' zegt ze zacht. Ze... Ze houdt echt van me. Ik zeg niks. Ik voel een traan over mijn wang lopen. Ik veeg hem gauw weg. Daisy wurmt zich uit mijn armen en pakt mijn handen vast. 'Haz, You are perfect to me'

Nu loop ik echt weg. Ik draai me om en zwaai nog een keer. Daisy glimlacht en zwaait terug. Dan loopt ze de tent in. Ik loop mijn gebruikelijke route naar mijn appartement. Ik pak mijn blauw met zwarte zwembroek uit de kast. Ik loop naar de badkamer en trek hem aan. Ik haal een handdoek uit de kast in de badkamer en sla hem om mijn nek, als een sjaal, nee niet als een sjaal, zoals jongens dat doen. Je weet wel. En ik loop naar het zwembad.

Als ik daar aankom staat Daisy er nog niet. Na 5 minuten komt ze aanlopen. Met alweer betraande ogen. 'You cried?' Vraag ik. Ze knikt. Samen lopen we door de poort het zwembad in. Ik kijk op mijn telefoon, half 3. Opeens krijg ik een goed idee.

Als Daisy en ik twee ligstoelen hebben gevonden lopen we naar het zwembad en springen er hand in hand in. Als we boven komen zwem ik naar Daisy toe en kus ik haar op haar voorhoofd. We klimmen het zwembad uit en lopen terug naar onze ligstoelen. 'Dais, Wat vind je ervan als je vanavond bij mij eet en we er een Dais&Haz avond van maken?' 'JAAAAA AWESOME' Antwoord Daisy. 'Sorry' zegt ze erachteraan. ' I love you because of that.' Zeg ik. Daisy glimlacht. 'Van welke films hou je Dais?' 'Euh, Dunnoo. Kies maar wat. Everything is okay if i'm with you' Ik glimlach. 'How about een romantische horror?' Ze kijkt bang uit haar ogen maar knikt toch. 'Sure?' 'Uhu zeker.' Ik glimlach. ' You are perfect' zeg ik.

Just a vacation/ Harry Styles / DUTCHWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu