[O20] Daisy Stone

316 4 0
                                    

Mijn ouders kwamen binnen. Het leek allemaal zo vreemd. Thom in een rolstoel. Bleek die voor mij te zijn. Ik snapte er niks meer van. Ik mocht opeens weer naar huis. Ik besluit Lisa te bellen. 'Met Lisa?' Hoor ik aan de andere kant van de lijn. 'Hey Lies. Met Daisy' Antwoord ik met mijn zwakke stem. 'Hey love. How are ya?' Vraagt Lisa. 'Gaat, ik mag weer naar huis. Uh Camping.' 'Dat is geweldig nieuws!' 'Wanneer kom je naar huis. Je echte huis. In Nederland?' Vraagt ze kort daarna. 'Weet ik eigenlijk niet. Even gauw vragen' 'Mam? Wanneer gaan wij eigenlijk weer naar Nederland?' 'Volgende week' 'Volgende week' zeg ik tegen Lisa. Een uhu geluidje verlaat haar mond. 'ik ga weer ophangen. Love you!' Zeg ik nog snel. 'Doeii!' En ik hoor twee piepjes.

Mijn vader rijd de auto naar de tent. Ik ga meteen in een ligstoel liggen. Ik heb pijn. pijn In mijn buik. 'Mam, heb je pijnstillers?' Vraag ik. 'Ja, heb je één nodig?' 'uhu' Als mijn moeder me een flesje water en een pijnstiller heeft gebracht zegt ze : 'wij gaan naar het zwembad hoor' Ik knik. Ik pak mijn mobiel uit mijn broekzak en doe mijn oordopjes in. Snel zoek ik mijn afspeellijst. 'One direction <3' Found it! ik zet Gotta be You aan en hoor de klanken van liam's stem.

Ik besluit even op twitter te kijken. Allemaal berichtjes van directioners. Dit doet me goed.

@______: @Daisy_Stone Hope you get well soon!

@_______: @Daisy_Stone @Harry_Styles Feel so sorry for you Daisy! Hope you guys stay forever together. Xx

Awh. Die laatste vind ik echt cute. Ik besluit hem te retweeten.

Ik scroll mijn mentions door en vind dan eentje van alle boys.

@Louis_Tomlinson: @Harry_Styles @Daisy_Stone Daisy, we never met, but we know you guys will be cute together. Loves from all of us!! Xxxx

@Daisy_Stone: @Louis_Tomlinson. Boys! We never met. Haha. But Still Love you guys !!. Haha. See you guys soon i hope! Xxx

Opeens springt er een berichtje tevoorschijn.

@Harry_Styles: My girlfriend is out the hospital. I love her so much. Going to her now. Love you ! @Daisy_Stone.

En na twee minuutjes komt Harry er aan rennen.

Just a vacation/ Harry Styles / DUTCHWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu