[O30] Daisy Stone

183 8 0
                                    

Heeeeeey

Sorry dat ik bijna nooit meer update, ik dacht dat niemand dit verhaal nog las, totdat ik zag dat mensen op mijn hoofdstukken stemden. Ik ben weer een beetje verder gaan schrijven, bedankt loves♡

Als er is wat jullie stoort,  of juist niet, laat dan alsjeblieft een reactir achter,  want ik ben er nogal een beetje onzeker over.

(Wat cursief getypt is, gebeurt in Daisy haar dromen.)

xxBianca :)

____________

'I'll never let you go' zei Harry. Er kwam een klein 'awh' geluidje uit mijn mond en ik gaf hem een kusje op zijn lippen. Hij was zo lief voor me. Ik moest gapen. 'Moe, lief schatje van me?' Vroeg Harry. Ik knikte. Harry draaide zich om, zodat ik weer naast hem lag. Hij trok me in zijn armen. Hij knuffelde me stevig, en ik wist niet waar ik met mijn handen heen moest. Dus die probeerde ik uit zijn greep te halen en ik legde ze in zijn nek. Harry gaf me een kusje op mijn voorhoofd. Hij hield me stevig vast,  en ik viel in slaap. Een diepe slaap.

Ik werd wakker en keek naar de klok naast Harry, 3;36 , ik drukte mijn hoofd op Harry zijn borst en sloot mijn ogen.

Harry gaf me een kus op mijn wang, hij was dus ook wakker. 'awake love?' vraag ik. Harry knikt. 'Sorry' 'Geeft niet meisje van me' Ik lag bovenop Harry en gaf hem een kus, die uitgroeide tot een lange zoen. Toen ik het stopte bleef ik op Harry liggen en viel ik weer in slaap.

Ik ben onderweg naar school, naar school? Het is vakantie? toch? Toch fietste ik door. Mam zal me niet zomaar gewekt hebben. Ik zoek mijn mobiel, die ik niet vind. Vast thuis laten liggen.. dan maar een dagje zonder proberen. Dan gaat die verslaving misschien wel een keer weg, beter. Ik fietste het schoolplein op, er was niemand, ik keek door het raam naar binnen, acht uur.. Over tien minuten zou mijn les beginnen.. Na twee minuten fietst er een jongen het schoolplein op, ik zag alleen zijn krullen.. maar ik herkende hem niet. Harry kon het niet zijn,  hij zat in Engeland. Binnenkort zou hij gelukkig weer naar Nederland komen. Ik ga op de trap naar de ingang van school zitten. En ik volg alle bewegingen van de jongen. Hij komt naar me toe. Hij komt steeds dichterbij,  hij lijkt op Harry, maar ouder.  Ik ren naar hem toe en omhels hem. Maar hij ziet me niet. Opeens komt er nog een meisje aanlopen. Ze lijkt op mij, maar.. ouder. Ik zit in de toekomst..? Harry legt zijn handen op haar heupen en geeft haar een lange zoen. Ik hoor een telefoon trillen. Het is die van Harry, ik ga op mijn tenen achter hem staan,  als hij me toch niet doorheeft.. 29 april, 2016. Dat zou mijn examen jaar zijn. 2 jaar later. Wat dus hopelijk betekend dat Harry en ik na twee jaar nog samen zijn? wat een geweldig vooruitzicht.  Ze gaan weg, en ik loop achter ze aan.

Wat een mooie droom, geweldig, ik vind het een prachtig teken. Ik open mijn ogen en zie Harry rechtop zitten en naar me staren.  'Droomde je? Je moest continu lachen. ' Ik bloosde. 'Ja dus' ik moest lachen. 'Jaa! over jou!' zei ik, en ik beet op mijn lip. 'Oooh, is dat zo?' ik knikte. Harry boog zich eerst over me en ging op me liggen. 'Want to tell me baby?' Vroeg hij. 'Eerst was het heel vaag, ik fietste naar school terwijl het vakantie was, en ik had geen mobiel.' Harry moest lachen, 'Zonder mobiel nog wel, wat een wonder!' riep hij. Ik rolde met mijn ogen. ' Anyway, ik was dus op school,  en toen zag ik een jongen het plein op fietsen, jij dus. Ik liep naar je toe en omhelsde je. Maar je had me niet door. Ook leek je ouder.. Later kwam er een meisje. Ze leek op mij, ik was het, maar ouder. Ik zag op je mobiel dat het 2016 was.. en we dus nog steeds samen waren. Ik vond het zo'n mooi teken.'

Harry had een grote grijns op zijn gezicht en trok me in een lange knuffel. 'Ik zal je nooit alleen laten, schatje.  Ik hou van je. Nu, over twee jaar, vijf jaar, tien, twintig, vijftig,  voor altijd.'

Just a vacation/ Harry Styles / DUTCHWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu