[O18] Daisy Stone

331 2 0
                                    

Ik voel dat het verband verwisseld wordt. Of in ieder geval, ik denk dat ik dat voel. Ik zet mijn ogen op een kiertje en zie mijn vader en moeder. Ik zie Harry binnenlopen. Hij praat met mijn moeder. Maar ik hoor niks. Ik open mijn ogen verder en ga rechtop zitten.

'Hey' zegt ik hees.

'Hee.' 'Hoe ging het?' Vraag ik. 'Goed, ik heb het meisje gesproken.' 'En waarom deed ze het?' 'Omdat ze vond dat wij niet bij elkaar pasten.' 'O my god.'

En ik val weer in slaap.

Er vliegen vogeltjes om me heen, mijn hoofd ligt op Harry zijn borstkas. Harry buigt zich voorover en kust mijn voorhoofd. Ik ga verder rechtop zitten en druk mijn lippen op de zijne. Na enkele minuten verbreekt ik de zoen, Ik zie treurigheid in Harry zijn ogen. Maar steur me er niet aan. Ik glimlach.

Mijn ogen openen zich, ik droomde. Jammer. Mijn kamer is leeg. Bijna leeg. Harry zit op een stoeltje en ik lig in mijn bed. Harry glimlacht. 'Hey beautiful' zegt hij. Ik kijk verbaast. Ik zal er toch niet zo beautiful uitzien.. ik lig al bijna een week hier. 'Hoi' antwoord ik na een tijdje. Harry gaat naast me in het ziekenhuisbed liggen. Ik voel een kus op mijn kruin. ' Ik hou van je.' Zegt Harry. Ik kruip dicht tegen Harry aan.

Ik hou ook van hem.

-----

I'm sorry it's shorttt! Maar ik ben happy atm, because life. And unhappy, because life.

Just a vacation/ Harry Styles / DUTCHWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu