[O19] Harry Styles

345 5 1
                                    

Vannacht had ik naast Daisy geslapen. Het ging heel goed met haar. Vandaag mocht ze terug naar de camping. Haar ouders wisten het al, en ik ook. Daisy zelf niet. We wouden er een verrassing van maken. Het was half 9. Om 10 uur zouden de ouders van Daisy komen. Over een week ging Daisy echt naar huis. Ik zou haar zo gaan missen, maar als ik tijd zou hebben. Kwam ik haar meteen opzoeken in Nederland. We zouden vast wel eens een weekje vrij hebben. Dan komt de zuster binnen met ontbijt.

~tijdsprong 1 uur.

Inmiddels was het kwart voor tien. Ik was zenuwachtig. Wat zou Daisy zeggen, Als ze zou zien dat haar ouders binnenkwamen met een rolstoel. Ik kon Daisy ook meenemen naar de camping. Maar Rick en Julia wouden haar liever zelf ophalen. Het verbaasde me, Eigenlijk kwam dit allemaal door mij. Maar niemand was boos. Ze begrepen het allemaal. Daar was ik blij mee. Echt blij. De meeste vaders zullen hun dochter dwingen om het uit te maken, Zij willen het beste voor hun dochter. Net zoals ik, als ik later kinderen zou hebben.

De deur zwaait open. Julia loopt naar binnen. ' Hai lieverd.' Zegt ze. Ze wordt gevolgd door Rick, Met de rolstoel waar Thom inzit. Ik voel Daisy schrikken. 'Wat is er gebeurt?!' vraagt ze meteen. 'Niks, we willen je met de rolstoel naar de auto brengen.' Antwoord Rick 'Ik schok al. Maar ik kan door de therapie toch lopen!?' 'Ja. Maar voor de zekerheid.' Ik sta op uit Daisy haar bed. Daisy gaat in de rolstoel zitten en we rijden het gebouw door.

Als we bij de auto van Rick en Julia zijn staat Daisy op, geeft me een kus en gaat in de auto zitten. Ik breng de rolstoel terug naar het hokje waar hij stond. Daarna loop ik naar mijn auto. Als ik ongeveer 5 kilometer heb gereden gaat mijn telefoon. 'Met Harry?' Zeg ik. 'Hai.' Antwoord een stem. Ik ken de stem. Het is Liam. 'Hi Leeeeyum' zeg ik. 'Hoi' Lacht hij. 'Wat een hoi gesprek' zeg ik. Ik hoor een zacht uhu geluidje. 'Waarom bel je?' vraag ik. ' We wouden weten hoe het met je ging!' Zegt een andere stem, Zayn. 'Aha' lach ik. 'nou.' 'Ja goed. Daisy mocht vandaag naar huis,. Offe de camping bedoel ik.' Ik hoor Niall in lachen uitbarsten. 'Hoi Niall, is Louis daar ook nog.' 'Ja.' Zegt Louis. 'Hey babe' Lach ik. Ik kom erachter dat ik vlak bij een auto rijd. Ik duw zo hard als ik kan op de rem en de banden piepen ervan. 'Wow, vas happenin?' Vraagt Zayn. 'Niks lette niet op.' Antwoord ik. 'De tour begint bijna weer. ' zegt Liam. 'Wanneer kom je terug?' vraagt Niall. 'een week. Dan ben ik terug in Engeland.' 'right' antwoord Zayn. 'ik moet nu ophangen. Anders wordt dit nog m'n dood hier' 'Bye Harry.' Roepen de boys in koor. 'Bye guys' 'love you louis' Fluister ik er snel achteraan En ik druk op de rode knop.

Just a vacation/ Harry Styles / DUTCHWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu