[O15] Daisy Stone

377 4 0
                                    

Ik heb wifiii. So new stukje xo

-

Ik beantwoord het smsje van Lisa, voordat ik het vergeet.

Ofcourseeeee! :D:D:D

'Wanneer komen jullie in Nederland?' Vraag ik aan Harry. 'Zo snel mogelijk hoop ik.'

Harry Knipoogt naar me. Een grote grijns verschijnt op mijn gezicht.

'i got a suprise for you tonight,' Zegt Harry opeens. Hoe Harry engels spreekt, Je smelt er bijna van. Ik knik. ' 7 uur?' Vraagt Harry ' is goed.' Antwoord ik.

Ik zucht. Het wordt me echt te warm. Ik loop even naar de thermometer, 39.5 graden! Jemig. Ik duik het water in, En zwem onderwater naar de rand. Opeens komt er iemand aangerent en springt over mij heen het water in. Ik draai me geschrokken om. Als Deze -zo te zien- jongen boven komt, Zie ik dat het mijn vriendje is. Ik leg mijn armen in zijn nek, En plant mijn lippen op de zijne. Als ik de zoen beëindig kijkt Harry me met een pruillipje aan. Ik leg mijn hoofd in zijn hals. ' i Love you' zegt Harry terwijl ik zijn zachte lippen op mijn voorhoofd voel.

Het is 5 uur als Harry en ik het zwembad verlaten, 'See you tonight, babe' Zegt Harry. Ik glimlach. Ik Geef Harry een klein afscheidskusje , Draai me om, en loop weg. Opeens voel ik twee armen rond mijn nek. Een soort houdgreep, ik gil en probeer me eruit te worstelen. Ik voel dat ik val op de koude grond, een steek in mijn buik krijg, en er iets in mijn arm snijd . En dan wordt het zwart voor mijn ogen.

Ik open mijn ogen en lig in een bed. Ik ken de ruimte niet. Maar Harry zit naast me Hij glimlacht als hij ziet dat ik wakker ben. 'waar ben ik? Wat is er gebeurt?' Vraag ik zachtjes aan Harry. 'Je bent in het Ziekenhuis. Één of andere geobsedeerde fan heeft je neergestoken.' Zegt Harry treurig. Ik kijk hem verbaast aan. 'Waarom?' 'Omdat wij samen zijn denk ik.' Zegt Harry. 'Heb je mijn ouders gebeld?' 'Natuurlijk.'

'Maar hoe wist je dat ik neer gestoken ben?' Vraag ik. 'Ik hoorde een gil en keek om, ik zag je op de grond liggen en iemand met een mes naast je staan. Ik rende erheen en duwde haar bij je vandaan. Toen rende ze heel snel weg. Ik belde de Ambulance. En toen die onderweg was heb ik de politie gebeld. En uitgelegd wat er gebeurt was,en hoe het meisje eruit zag. Ze hebben haar een half uur geleden gevonden en opgepakt.' Verteld Harry. Ik kijk hem verschrikt aan. Op dat moment komt mijn moeder binnen gelopen, gevolgd door mijn vader. 'Oh Lieverd! Wat is er gebeurt?.' Mijn moeder kijk naar mijn arm en buik. Harry verteld mijn ouders wat er precies is gebeurt. Ik zie mijn moeder met tranen in haar ogen op een klapstoeltje zitten.

Dan komt er een zuster binnen. Het wordt nog gezellig hier. ' Is het goed als ik het verband even verwissel' vraagt ze, ik knik. Ze haalt het verband eraf en binnen 5 minuten heeft ze er nieuwe omgebonden. Zonder iets te zeggen loopt ze weer weg. Ik wil rechtop gaan zitten en de tranen springen in mijn ogen. Ik kan me niet eens bewegen. Mijn moeder pakt mijn hand vast. 'Het komt allemaal goed' Zegt ze. Ik knik.

Langzaam val ik in slaap.

Ik open mijn ogen en zie het witte plafond van mijn ziekenhuiskamer. Harry ligt naast me in bed. Mijn ouders zullen wel weg zijn gegaan. Mijn tas staat op het nachtkastje. Met mijn goeie arm kan in er net bij. Ik pak mijn iphone eruit. Een mention van Harry.

@Harry_Styles My girlfriend is in the Hospital. I love you babe. Everything is gonna be allright! ♥

Een klein awh geluidje komt uit mijn mond. En ik retweet de tweet. Zachtjes voel ik een kusje op mijn wang. Het is Harry. 'Goodmorning babe, Hoe voel je je' Zegt hij. 'Gaat.'antwoord ik. 'Weetje, Ik vraag me af... Weet je ook hoe oud dat meisje was?' Vraag ik. 'Rond de 18 denk ik.' Antwoord Harry. Ik knik. Harry staat op en loopt naar het einde van het bed. Pakt de krant die er ligt en gaat naast me liggen. Hij vouwt de krant open. Met grote letters staat er :

VRIENDIN HARRY STYLES NEERGESTOKEN.

Gisteren in de namiddag is de vriendin van Harry neergestoken, Door een geobsedeerde 'Directioner'. Daisy Stone Ligt nu in het ziekenhuis en brengt het er goed vanaf. Harry tweette nog : ' My girlfriend is in the Hospital. I love you babe. Everything is gonna be allright! ♥

Er staat nog een foto bij van mij en Harry. Harry en ik kijken elkaar verbaast aan. Ik hoor mijn telefoon trillen. Ik pak hem op en zie dat ik een mention heb van Lisa

@LisaH_ Schatje! Ik las dat je in het ziekenhuis ligt! Sterkte lieverd!.

@Daisy_Stone_ Thankyou! Love you! Xxxxxx

Ik leg mijn hoofd op Harry zijn borstkas. Dan komt de zuster binnen met ontbijt.

Just a vacation/ Harry Styles / DUTCHWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu