•Rose•
Incep sa ma foiesc in pat si sa ma intind ca o pisica. Asternuturile mele par cam aspre si simt ceva tare pe fata mea. Cu greu reusesc sa imi dezlipesc ochii. Cand ma ridic in fund raman de-a dreptul socata. Patul meu e vopsit totul in rosu. Peretii mei sunt vopsiti intr-un verde oribil, ce aduce a culoarea vomei. Pe geam vad desenat ce nu mi-as dori sa vad niciodata desenat. Cine face chestii din astea pe geam? E de-a dreptul dezgustator!
Sar din pat ca o pisica si incerc sa imi iau telefonul de pe noptiera. Nici macar nu reusec sa il clintesc. Nenorocitul care a facut toate astea mi-a lipit lucrurile! Chiar si cartile. Intru in baie si ma uit in oglinda. De la mijlocul capului, trecand peste fata si pana pe gat am o dunga groasa de vopsea din aceea verde. Intru direct in dus pentru a spala toata chestia ai de pe mine.
Jur ca nu mai iau somnifere niciodata! Si totusi cine ar putea fii? Nimeni in afara de Louis, Luke si Dylan nu stiu unde locuiesc. Ei sigur nu au fost caci stiu ca ii am la mana pe toti.
In timp ce imi masez corpul cu gelul meu cu aroma de menta imi pica fisa. Allison a fost! Nenorocita aia blonda o va incurca cu mine! Imi samponez parul, si cand incerc sa cletesc spuma din parul meu mainile nu mai vor sa mi se dezlipeasca de cap.
Dupa ce ma chinui sa imi dezlipesc mainile din cap ies din cabina de dus si ma sterg cu un prosop. Cand ma uit in oglinda ma pregatesc sa imi adun fata de pe jos. Parul meu arata oribil. Desi abia l-am spalat are un aspect uleios, iar suvitele stau incalcite si sunt tari. Incerc sa trec peria prin par, dar renut la idee cand aproape ramane blocata acolo.
Ies din baie, si ma indrept spre telefonul meu pentru a-l suna pe Louis. Imi aduc aminte ca e lipit asa ca va trebui sa il folosesc le cel fix de la parter. Cand pun mana pe clanta constat ce e unsa cu ulei si nu o pot rasuci caci mana imi aluneca.
- Sa-mi bag... incep sa tip.
Ma indrept spre baie si iau un prosop. Dupa minute bune in care am curatat clanta, am reusit si sa deschid usa. Imi reprim strigatul de frustrare cand imi vad peretii murdari de graffiti negru. Aproape fug spre parter si rasuflu usurata cand vad ca pe hol arata normal. Intru val- vartej in bucatarie. Pamantul imi fuge de sub picioare si dau zdravan cu fundul de gresie.
Nenorocita aia mi-a dat gresia cu ulei. Ma tarasc in fund pe uleiul din bucatarie inapoi pe hol. Intru in sufragerie si aproape cad din nou. Legate de fiecare lucrusor din camera asta, atele formeaza o retea ce nu poate fi trecuta deloc. Constat ca peretii mei sunt plini de aceleasi desene inconjurate cu linii serpuite ca in dormitorul meu, doar ca de data asta sunt peste tot, nu doar pe geam. Scris intr-un colt cu litere de tipar strambe vad un mesaj care ma face sa urlu de frustrare. "Asta e pentru ca stiu cu ce te ocupi tu in timpul liber :)" Ma indrept spre debaraua de pe hol, dar manerul e uns si el cu ulei.
Merg furioasa in bucatarie si ma trantesc singura cu fundul pe gresie si imi fac vant spre celalat colt al camerei. Cu greu ma ridic sprijinindu-ma de blatul mobilei. Fericita, vad ca telefonul asta merge si formez numarul lui Louis.
- In momentul asta iti cari fundul pana la mine acasa! urlu in receptor.
- Hopa, socato! Ce te-a apucat? raspunde el irascibil si imi dau seama ca l-am trezit.
Nici macar ceasul nu l-am verificat. Cu atatea 'surprize' placute cine ar mai fi avut timp sa verifice ora?
- Iubitica ta mi-a facut o vizita azi noapte. Ar trebui sa vii acum aici fara sa comentezi! tip in telefon, din nou, si ii inchid in nas.
Pa pun din nou in fund pe gresie si imi fac vant inapoi spre usa. Voi astepta pe hol, unde macar a avut decenta sa lase curat. Nu stiu cum au reusit sa intre caci am incuiat ambele usi si toate geamurile. Usa din fata e inca incuiata, dar cea din spate nu.
CITEȘTI
Tangoul disperării- Pariul
Ficção AdolescenteIubirea e cel mai frumos şi cel mai dezastruos sentiment pe care îl poate simţi cineva, dar cu toţii simt iubirea? Cu toţii se îndrăgostesc? Iubirea e dansul care te duce pas cu pas la distrugere, la umilire, ură şi fericire. Iubirea este un tango a...