BÖLÜM DÜZENLENMİŞTİR.
vote ve yorumlarınızı bekliyorum
keyifli okumalar ;)
--
Arkadaşlarla film izlemek için buluşmuştuk.Filmi açmak için ayaklandığım anda, ''Birini bekliyoruz o gelince açacağız, Dünya.'' Dedi Dilara. Kimi bekliyorduk? Bizim ekip tamdı. Boş verip merakla beklemeye başladım.
Hızlı bir şekilde kapı açıldığında irkilerek kapıya baktım. İçeriye oldukça yakışıklı bir çocuk girmişti. Yüzü hiç tanıdık gelmiyordu.
''Kim bu?''Diye sordum arkadaşlarıma bakarak. Çocuk yanıma gelip oturduğunda ben elimi ayağımı koyacak yer aramaya koyulmuştum o ise gülümsüyordu.
''Tanışacağız güzelim." Diyerek gözlerime baktığında kaşlarımı çattım. Bakışlarındaki yoğunluk beni gardımı düşürmeye itiyordu. Yine de direnip yüz ifademi korudum.
''Ne?" Diye sordum merakla. Ne demek istiyordu?
''Tanışacağız diyorum, çok yakında hayatın benden ibaret olacak.''
''Ne diyorsun?"
"Sabret diyorum... Ben geliyorum." Diyerek gülümsedi.
''Sen kimsin?''
"Hayatına anlam katacak olan kişi." Kamera şakası mıydı bu?
''Bilmece gibi konuşuyorsun. Sen kimsin ve ne dönüyor burada?" Evet, artık bağırıyordum.
''Çok sabırsızsın güzelim. Sana kim olduğumu söyleyemem ama ileride olacak bir olayın fragmanını verebilirim?" Kaşlarımı çatabildiğim kadar çattım.
''fragman derken? Çok merak ettim ne saçmalıyorsun?''
''Emin misin? Sonradan pişman olma."
''Ya ne olacaksa olsun uzatma." Dedim öfkeyle.
Elini boynumdan saçlarıma geçirip bana doğru yaklaştığında gözlerimi kırpıştırdım. Dudaklarını dudaklarımda hissedince gözlerim kocaman olmuştu. Zar zor onu ittirdiğimde gülüyordu.
Tokadı yüzüne geçirdiğimde yüzü sağa yattı. Hâlâ gülüyor olması sinir bozucuydu. ''Oov bu sertti." Diye mırıldandı.
''Sen ne yaptığını sanıyorsun, aptal!''Diye bağırıp göğsünü yumrukladım. Odadaki tüm arkadaşlarım gülmeye başlayınca şaşkınca onlara baktım. Ne dönüyordu burada?
---Çığlık atarak yataktan kalktım.
Ne yani bunca şey rüya mıydı?Ah! Yine aynı rüya... aynı çocuk... elim her zamanki gibi dudağıma gitti. Dudaklarını dudaklarımda gerçekten hissetmiştim. Her şey o kadar gerçekti ki... kimdi bu? Bu Rüya neyin nesiydi?
***Bölüm sonu
Vote ve yorumlarınızı bekliyorum 💙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RÜYALARIM (Düzenleniyor)
RomanceRÜYALARIM çantamdan kitaplarımı çıkartırken birinin sesiyle irkildim ''hey .. kalk buradan '' bu da kimdi şimdi , kitapları çıkartmayı bırakıp seslenen kişiye döndüm tam sen kimsin diyicektim ki .... bu ..bu rüyalarımda gördüğüm çocuktu daha dün gö...