BÖLÜM DÜZENLENMİŞTİR
merhaba bu sefer yb ile karşınızdayım :) kısa oldu ama dizim var :( :)
multimedya=dünya
vote ve yorum bırakmayı unutmayın seviliyorsunuz
keyifli okumalar
--*-*--*-*-*-*-
''daha ne istediklerim var aslında sen 'tamam tamam ben yemek yapmaya razıyım ' diyeceğin''
-*-*-*-*-*-
matematikten daha zor olduğunu söylemişmiydim ?
sanırım söylemiştim , anlamsızca ona baktıktan sonra konuşmaya başladım'' neyse , hadi ben gidiyorum '' dedim, ayaklandım tam gidecekken , uzay bileğimi kavradı ve konuşmaya başladı ''buraya seni ben bıraktım , ben götüreceğim '' dedi emir verir gibi , bu da şöförlük yapmaya ne meraklı ''gerek yok sağol ben giderim ''dedim, bileğimi kurtarmaya çalışarak ama ben bileğimi çekmeye çalıştıkça daha da sıkıyordu sanırım morarmıştı , gözlerine baktığımda o da gözlerime odaklanmıştı ''çeksene elini kırıcan mı bileğimi '' dedim , bileğimi sıkmayı kesti ama hala tutuyordu , ayağa kalktı beni de sürükleyerek yürümeye başladı o beni , ben onu çekiştiriyorduk masadan eşyalarımızı aldı ve tekrar yürüdü beni de çekiştiriyordu
salondan çıkmıştık ''ya çekiştirmesene , daha party yeni başladı ayrıca ben daha kalıcaktım , ufuk'u dövdüğün yetmiyor eğlencemin içine de ettin'' desemde , o beni duymamış gibi davranıyordu , arabasının önüne geldiğimizde kapıyı açıp beni ön koltuğu resmen fırlatmıştı kapıyı kapattığında ''öküz '' diye bağırdım , o da sürücü koltuğuna oturdu bir süre düşünceli bir şekilde bekledikten sonra , arabayı sürmeye başladı .
çok hızlı gidiyorduk , biraz midem bulanmıştı '' biraz...yavaş gidermisin '' dedim , ama hala hızlı gidiyordu ''niye '' dedi , gerizekalı valla gerizekalı ''ya niye olacak midem bulandı aşırı hız yapıyorsun tehlikeli ''dedim sahte bir tebesümle ''Ben hızı severim '' dedi , bana da sorsana bakalım ben seviyor muyum ? ''ya ben sevmiyorum , beni bırak sonra hız yap '' dediğimde beni takmadan hızlı sürmeye devam etti ''ben yavaş araba kullanmam '' gerçekten bıktım bunun inadından ''ne halt yersen ye ''
o sırada evimin önüne gelmiştik ,derin bir ''oh'' çektim ,sağsalim kusmadan gelebilmiştim ama neden böyle yapmıştı aman banane onu anlamaya çalışmıyacağım artık zaten çalışsamda başaramıyorum ''sağol''dedim ve onun bir şey demesini beklemden arabadan indim , apartmana doğru yürümeye başladım , apartmanın kapısından gireceğim sırada ona baktım , hala gitmemişti sanırım benim girmemi bekliyordu , apartmandan içeriye girdim
merdivenleri yavaş adımlarla çıktım , kapıyı anahtarla açtıktan sonra lambaları yaktım , bir köpek fılan alsam fena olmaz aslında , hem yalnız yaşıyorum canım sıkılmazdı ,kapıyı kapadım ve odam'a doğru yürürken birden yerle öpüştük ... neoldu öle be ahh.. her yerim acıyor uf oldum ayağım'a baktığımda masanın ayağın'A takılmıştım .. bende bu okul'A geldimden beri doğru dürüst sakarlık yapmadım hiç bir yere düşmedim diyordum ,bu zamana kadar nasıl yapmadım bilmiyorum , bir gelişme var o yüzden sakarlık yapmıyorum sanmıştım , bende bir gelişme yokmuş meğersem .
ayağa kalkmak için yan taraftaki sehpaya tutundum , tam kalkacakken sehbayı devirdim üzerindeki canım çiçeğim ve altındaki kalpli vazosu yere düşmüştü ,vazo kırılmıştı tabiki benim de kolum bükülmüştü .
yer'i süpürdüm ve ayıcıklı kalpli pijamalarımı giyidim , biraz televizyon izlemeye karar verdim , en sevdiğim dizimin tekrarı vardı , onu defalarca izledim , başka bir kanal'a geçtim yemek program'ı vardı gecenin bu vaktinde kim izliyor acaba diye düşünüp başka bir kanal'a geçtim , orada da izlemediğim bir dizinin tekrar'ı vardı , bu da olmaz ne izleyeceğim ben .... en iyisi yatmak diye düşündüm , odam'a gidip yatağım'ı hazırladım ardından dişlerimi fırçalayıp odam'a geri döndüm .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RÜYALARIM (Düzenleniyor)
RomanceRÜYALARIM çantamdan kitaplarımı çıkartırken birinin sesiyle irkildim ''hey .. kalk buradan '' bu da kimdi şimdi , kitapları çıkartmayı bırakıp seslenen kişiye döndüm tam sen kimsin diyicektim ki .... bu ..bu rüyalarımda gördüğüm çocuktu daha dün gö...