yeni bölüm geldi
vote ve yorum çok az arkadaşlar
vote ve yorumlarınızı bekliyorum
*-*-
soru sayısı azdı o yüzden kendim de ekledim
RÖPORTAJ
-en sevdiğiniz yemek-
uzay-ne olsa yerim -
dünya- mantı
-en sevdiğiniz renk-
dünya- mavi-
uzay - siyah -
-tuttuğunuz takım -
uzay - beşiktaş -
dünya -galatasaray -
-(gizli numarayı bölümde öğreneceğiz)
kısa bir röpörtaj oldu ama soru atmadınız
vote ve yorumlarınızı bekliyorum
keyifli okumalar
*-*-
abimin telefonuna bir mesaj gelmişti '' ya benim gitmem gerekiyor acil arkadaşlarla buluşucaktık da uzay sen dünyayı eve bırakır mısın geçerken yani normalde bir erkekten kız kardeşimi eve bırakmasını istemem ama sen iyi birine benziyorsun bir de acil işim var '' dedi uzaya bakarak ''tamam abi sorun yok '' dedi , abim gittiğinde uzayın gözleri beni buldu , telefonu çantama atmıştım , uzay yanıma geldi '' iyi misin sen ? '' diye sorduğunda ona baktım , gözlerimiz buluştu , ne düşündüğümü anlamaya çalışır gibi bakıyordu .Bakışları anlamlıydı '' i-iyiyim ne var ki '' dediğimde uzay kaşlarını inanmayarak kaldırdı ''iyi görünmüyorsun ''dediğinde kendimi toparlamaya çalıştım . Nasıl iyi görünebilirim ki bir 'gizli numara' var ve benim mutluluğuma engel oluyor .Belki de sadece blöf yapıyordur .İnşallah sadece blöf yapıyordur . Bunu Uzaya söylemeli miyim bilmiyorum bu her kimse eğer her yerde peşimde belki şu an buralarda , Uzaya anlatsam eğer bunu öğrenirse ve Uzaya bir şey yaparsa .Allah korusun ''yok bir şey biraz yoruldum gidelim mi ? '' dediğimde elini belime koydu ve hiç bir şey demeden yürümeye başladı tabii ben de onunla yürüyordum , Cenk'e biz gidiyoruz dedikten sonra dışarı çıktık.
Uzay'ın arabasına bindik , radyo da mor ve ötesi - bir derdim var çalıyordu uzay bir şeyler mırıldanarak arabayı sürüyordu onu dinlediğimde şarkıya eşlik ettiğini fark ettim ''hiç anlatamadım , hiç anlamadılar...'' bu şarkıyı çok seviyordum çok güzel sözleri var .
Evimin önüne geldiğimizde arabayı park ettik , Uzay arabadan indi , bende peşinden indim , Uzay evin önüne geldiğinde ''hey ne yapıyorsun ? '' diye arkasından koşturdum '' sence ''dedi ve kapıya yaslandı . Gözlerimi devirip çantamdan anahtarı çıkardım , apartman kapısını açtım '' iyi geceler Uzay'' diyerek içeri girdim , kapıyı kapatacakken uzay ayağıyla engelledi ''ya Uzay gitsene'' dediğimde apartmana girdi ve apartman kapısını kapattı ''benden daha öküzsün ''dediğinde gülümsedim o da göz temasımızı kesmeden gülümsedi , gözlerinin içi gülüyordu , onu saatlerce izleyebilirdim .'' gidecek misin artık '' dediğimde gülmesi yüzünden silindi '' hayır '' dediğinde gözlerimi devirdim '' ya ne istiyorsun '' dediğimde güldü , kafasını hafif aşağı eğerek gülünce ayrı bir tatlı oluyordu '' hani şu vıcık vıcık sevgili sözlerinden '' dediğinde gülümsedim ''ne ki onlar '' derken gülümsemesi arttı '' aşkım , sevgilim , bir tanem falan filan '' derken gözlerime bakması ayrı bir güzeldi , bir kızı tavlama vol 1 : göz teması .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RÜYALARIM (Düzenleniyor)
RomanceRÜYALARIM çantamdan kitaplarımı çıkartırken birinin sesiyle irkildim ''hey .. kalk buradan '' bu da kimdi şimdi , kitapları çıkartmayı bırakıp seslenen kişiye döndüm tam sen kimsin diyicektim ki .... bu ..bu rüyalarımda gördüğüm çocuktu daha dün gö...