Selam millet 😍
Okul nasıl gidiyor 😑
Bölümleri yazarken genelde şarkı dinliyorum ve şarkılar ilham verici 😇
Bu sıralar ayrılık şarkıları dinliyorum bölümler için 😢
Bu bölümde Mert Başaran ile tanısacaksınız😏
VOTE ve yorumlarınızi bekliyorum 😍😘
Keyifli okumalar 💙
...
"Dans edelim."
Ellerimi omzuna koyup ellerini belime koymasına izin verdim. Bu yöntem ne kadar doğruydu bilmiyorum... tanımadığım bir adamla dans etmek. Bana yakışıyordu . Uzay öylece oturuyordu. Adını hatırlamadığım fakat dans ettiğim çocuk, " ben bir lavaboya gideyim." Kafamı sallayıp yerime geçti. Uzay telefonla oynuyordu. Telefonum titrediginde gelen mesaja baktım.
Gonderen;Mehmet (kskndrm)
Dünya kusura bakma acil bir işim çıktı gitmem gerek. Bu iş çok saçma... o çocuk üzgünüm ama seni sevmiyor. Vazgeç derim. Ama başka birini sevme acı çekmeni istemem.Bu neydi şimdi? Uzay! Hızla ayağa kalktım ve Uzayın olduğu masaya doğru ilerledim.
"Sen yaptın!" Umursamaz bir şekilde bana baktı.
"Ne yaptım?"
"Yanımdaki çocuğu yani sevgilimi sen gönderdin! Ne dedin ona tehdit mi ettin?! Bırak da mutlu olayım!"
"Adını bilmediğin kişiye sevgilim mi diyorsun?! Ben bir şey yapmadım! Sen de o şerefsiz de umurumda değilsiniz! "
"Bak sevgilin bile diyemiyorsun." Güldü.
"Aşkom!" Bir cırlama duyduğumda arkama baktım bir kız Uzaya doğru koşuyordu.
"Ve gördüğün gibi beklediğim kişi de geldi." Kız Uzayın resmen üzerine atladiginda kaşlarımı çattım. Yolarım ulan! Kız Uzaydan biraz ayrılıp yanına oturdu." Aşkom seni çok özlemişim!"
Yumrugumu sıktım. Uzay gülünce kalbim paramparça olup etrafa saçıldı adeta. Karşımda sevgilim başka bir kızla... Güldüm.
"Oldu o zaman size iyi geceler!" Deyip arkamı döndüm. Gidecektim ki onları bu pozisyonda bırakmak istemedim.elime geçirdiğim ilk içki şişesini tam önlerine attım. Kız ciyaklarken ben önlerine, yanlarına, arkalarına atmaya devam ediyordum. İğrenç görünen şeyi kızın üzerine attım yapışkan bir şeydi. Ne olduğunu bilmesem de umursamadım. Ne kadar küçük düştüğümü fark ettiğimde bir şey söylemeden çıkışa gittim ve koşarak çıktım bardan. Birine çarptığımda az daha duruyordum. Çarptığım kişinin Savaş olmasını beklemiyordum tabi.
"İyi misin? Neden ağlıyorsun?" Ne zaman ağlamaya başladığımın farkında değildim." Kardeşini öldürsem daha iyi olabilirim."
"Seni evine Bırakayım."
"Sağol ama gerek yok."
"Olmaz öyle şey ağlayacak misin benim omuzunda ağla seni bırakmıyorum." Kendimi daha fazla tutamayıp bağırarak ağlamaya başladım. Savaş beni kendine çekti ve bana sarıldı.
Uzaydan...
Kızı yollayıp Dünyanın arkasından bardan çıktım. Gittiği yöne doğru giderken bir duvarın arkasına geçtim. Dünya görüş alanıma girmişti. Kaldırımda birine satılıyordu... Savaşa... Yumrugumu sıkıp Kafamı geriye attım." Savaş ne yapacağımı bilmiyorum. Beni o kadar üzüyor ki... intihar etmeyi düşünmedim değil. "Zar zor duyduğum şeyler kaşlarımın çatılmasına sebep oldu. O da benim yüzümden intihar etmek istiyordu...
"O senin kıymetini bilmiyor."
"Yani?"
"Seni seviyorum Dünya. Seni dünyanın en mutlu insanı yapabilirim. Gerçekten. "
Ağlamıyorum lan ben gözüme toz kaçtı.
Fark etmeden benden bağımsız olarak gözümden bir damla yaş aktı. Sevdiğim kıza gözümün önünde sarılmış seni seviyorum diyordu lan benim elimden bir şey gelmiyordu!
"Bilmiyorum ben yani sanırım... deneyelim."
Onlara arkamı dönüp duvara yaslanarak yere oturdum tek bacağımı büküp diğerini uzattım. Erkekler de ağlardı...
Hayatımda ilk defa bir kız için ağlıyordum. Daha doğrusu hayatımda ilk defa biri için bu şekilde ağlıyordum. Acelya nin öldüğünü öğrendiğimde bile ağlamamıştım. Seviyorum ben bu kızı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RÜYALARIM (Düzenleniyor)
RomanceRÜYALARIM çantamdan kitaplarımı çıkartırken birinin sesiyle irkildim ''hey .. kalk buradan '' bu da kimdi şimdi , kitapları çıkartmayı bırakıp seslenen kişiye döndüm tam sen kimsin diyicektim ki .... bu ..bu rüyalarımda gördüğüm çocuktu daha dün gö...