bölüm 31 (DÜNYA BENİM)

513 25 5
                                    

bölüm geldi (önemli kısmı okuyun lütfen bölümden sonra ki ) 

vote ve yorumlarınızı bekliyorum 

keyifli okumalar

*-*-*-

dünyanın ağzından-

bu kız kimdi uzaya abi diyordu uzay'ın kardeşi miydi uzayla bizi görmüştü neler olacaktı babam böyle pastayı nerden öğrendi ''aaa yağmur lan sen misin '' dediğinde uzaya baktım kardeşiyse kardeşini mi tanımıyor mal bu mal harbi mal kanıtlarım var uzay mal ''yok ben mahmut '' dediğinde yağmura güldüm , komik kıza benziyordu ama az önce ona rezil olmuştum zaten yanaklarım kızaracaktı şimdi iki kat daha kızarmıştır .

uzay yağmura bir anda sarılınca yağmur da bende affalladık , yağmur '' ya abi'dik cevap versene'' dediğinde dudaklarımı birbirine bastırdım abi-dik iyimiş ya abidik uzay ''ne cevabı kızım ya insan bir hal hatır sorar lan insan sarılır abim der özledim der '' diye isyan etti uzay yağmur bıkkınlıkla ofladı ve uzaya bıkkın bakışlar attı ''ya abi benim sabrımı mı sınıyorsun '' dediğinde uzay aldırmadan konuştu ''e nasıldı hayat neler oldu asılan masılan oldu mu döveyim '' dediğinde yağmurun sabrının tükendiği belli oluyordu ''son damla abi '' dediğinde uzay tehditini aldırmadı ''bak bir sorun var da söylemiyorsan çok pis kızarım bu yaşta abi dayağı yersin bak '' dediğinde yağmur hızlı ve seri bir şekilde işaret parmağıyla beni gösterdi ve ''bu kız kaşar'' dedi uzayla aynı anda gözlerimizi büyüttük 'sen kime kaşar diyon gevur'diye çemkiresim geldi ama uzayın tepkisini bekledim , uzay ''sen kime kaşar diyorsun kızım bak kardeş falan dinlemem alırım ayağımın altına kimin hakkında ne konuştuğunu bil de konuş onun hakkında böyle bir şe...'' derken yağmur lafını kesti '' oha sen bu kıza aşıksın, resmen aşık '' dediğinde uzay affalladı ''ne , sa-saçmalama '' dediğinde 'no soçmolomo' diyesim geldi demin beni öpen de dedemdi zaten dimi aptal! ''az önce seni test ettim normal kızlardan olsaydı kaşar dememe takmazdın ama biraz daha sert konuşsam beni bile çiğneyip geçicektin ya abi sen baya aşık olmuşsun vay be aşık uzay demif''dedi sonunda kıkırdamıştı , aferin adam ol böyle kimse bana kaşar diyemez yolarım! '' kime olsa aynı şeyi yaparım '' diyen uzay'a bir şey demek istedim ama terbiyemi bozmamak için demedim ''demin kızı öpen ben miydim abi konuşturma beni şimdi ayrıca bu kız niye konuşmuyor dilsiz mi ? '' dediğinde istemsizce dilimi çıkardım ''dilim var '' dediğimde uzay bana baktı ciddi misin sen bakışlarıyla yağmurda durdu durdu bir anda patladı ve güldü ya ne kadar salak bir kızdım ben  kendime gülesim var '' uzatma kızım işte sevmiyorum diyorum sıradan bir şeydi beni bilmiyorsun sanki ''dediğinde gözlerim yanmıştı aslında alttan alttan ben şey gibi olmuştum yani ben öyleymişim gibi söylüyor uzay , beni kırmaktan vaz geçmiyecek anlaşılan , hiç bir şey demeden uzayın omzuna çarparak kapıdan çıktım gidecektim derken çıkamamışım yani çıkarken uzay bileğimden tutup hızla kendine çekmişti bir anda affalladığım için uzaya çarpmıştım , kendimi toparlıyıp uzaydan biraz uzaklaşmaya çalıştım çok yakındı uzay gözlerini gözlerimden ayırmadan '' yağmur , çık dışarı '' dedi , yağmur isyankar ruhunu gösterdi ''yğ hayır olmaz bak yağmur çiliyor daha yeni geldim ne çabuk kovdun hemen bu kızı istemiyorum ben bağane ya dağdan geldi bağdakini kovuyor ya da bağdan geldi dağdakini kovuyor tam hatırlamıyorum nasıldi işte boş verseniz ya '' dediğinde uzay ofladı ''boşu boşuna niye konuşuyorsun yağmur çık diyorum başka odaya git sadece evden çık demiyorum '' dediğinde oflayarak yağmur odadan çıktı ne kadar da oflayan kardeşler bunlar 'of deme oh de' diyesim vardı ama uzay fesat demeye gerek yok hiç ne yapacağı belli olmaz onun , uzay kapıyı kapatıp beni kapıya yasladı o da dibimdeydi ''kırdım mı ?'' dediğinde 'şaka mısın sen ya 'demek vardı da neyse ''yo niye kırılayım ki ''dedim anlamaz ifademle ''ta-tamam hataydı özür dilerim bak ben ve bir kızdan özür dilemek bu şansı kaçırma '' dediğinde kıkırdamak geçse de içimden kırgındım gerçekten o yüzden gitmeye çalıştım ''çekil uzay uzatma bence batıyorsun , egonla seni baş başa bırakayım '' diyerek çıkmaya kalktım elimle kapı kulpunu aşağı çektim ve kapı açıldı açıldığı gibi uzayın sert öküz misali itişiyle şiddetle kapandı yerimden sıçramıştım çok sesli kapanmıştı '' ona bir anda her şeyi söylemek istemedim dünya , o bizi öyle görünce yani ne bileyim saçmaladım işte , istersen gidip her şeyi anlatırım '' dediğinde alayla güldüm ve uzayın gözlerine baktım '' ya sen benden utanıyorsun oğlum , sana meraklı değilim ben her seferinde şey muamelesi görmekten nefret ediyorum ne sen bana ne de ben sana yaramıyoruz başlayan bir şey yoktu zaten aramızda duygu da yok dimi sen anca beni kullanırsın canın istediğinde öpersin ne salağım ben sen bana yaramıyorsun umrunda değilim biliyorum sen sadece anca beni kullanırsın o kullandığın kızlardan farksız değilim gözünde , şimdi çekil önümden gidicem ben '' diyerek tekrar kapı kulpunu tuttum  ve aşağı çektim ''ben seni seviyorum dünya!'' dediğinde kapıyı kapatan o değil bendim yani o duyduğum cümlenin etkisinden kapıya yaslanmıştım ''tabii buldun saf kızı kandır seni seviyorum de aşığım de zaten safım ben ''dediğimde uzay bıkkınlıkla ofladı ve beni bileğimden tutup kendine çekti ''ben kimseye duygularımı kolay kolay açmam ve kimseye de birini sevdiğimi söylemem kolay kolay olacak bir şey değildi bu '' diyerek kapıyı açıp yağmura seslendi , yağmur geldiğinde kızların anneciklerinin özel hazırlamış olduğu yemeklerle dolu masaya oturduk . uzay benim yanıma oturmuştu o kadar yer varken yağmur da karşımızdaydı ''yağmur , ben dünyayı seviyorum ve demin sana bunu söylemem gerekiyordu şimdi söylüyorum dünya benim , o benim vaz geçilmezim ,hayalim ...neyse yani ııı yemeğe dönelim hadi başlayalım aa ne güzel yemekler bak sen seversin mantı dünya ''diyerek mantıyı bana verdi ay mantım aşkım uzay mantı sevdiğimi nereden biliyordu ki ''vay vay vay vay anasını vay vay vay vay abiye bak be resmen aşık hemde utangaç bak bir de utanırmış aman da aman kimin abisi be helal olsun ama nikah şahidininiz ben olurum dünyanın ki ben olurum yani dünya uzay ay ne uyumlu çift ne uyumlu isimler allah ayırmasın pü pü pü pü maşallah nazar değmez inşallah ke...'' uzay lafını böldü ''bir nefes al lan sana da yazık bize de yazık tek nefeste bu kadar nasıl konuşuyorsun anlamıyorum da neyse '' dediğinde mantımı yemeye başladım ''vay ' bize de' he 'biz' oldunuz sen , ben bitti biz geldi öyle mi vay ya abim de artık güzel bir kız buldu sonunda ayılıktan oyuncak ayılığa atanacak sonunda be yarabbim sana şükürler olsun bu günleri de gösterdin bana , daha ne isteye bilirim ki ha bir de yakışıklı bir koca falan olur neyse o dua'yı sonra ederim şimdi bu anı yaşayalım '' biz olmuştuk uzay ve ben yani sevgili mi olduk şimdi yok ya olmamışızdır uzay bana sevgilim , aşkım demedi ki daha her halde olmadık dimi nasıl olunuyor ki bunun bir kursudur tuşudur bir şeyi var mı ?

RÜYALARIM (Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin