"Anladım." Önüme dönüp Açelyaya sövme işini içimden devam ettirdim. Yılan ya gerizekalı sen kimsin Uzayımı tehdit ediyorsun. ."Şimdi ne olacak ?"
"Bilmiyorum. "Dedi sinirle. "Tek bildiğim bir şey var o da eğer sana dokunursa onu yaşatmayacağım." Güldüm. Uzayım ya pofuduk ayım.
"Yolumuz uzun sen uyu." Yaklaşık iki , iki buçuk saatlik bir geri dönüş yolumuz vardı ve saat geç olmuştu. "Sen uyu biraz iki saat bile olsa dayanamazsın. "
"Haklısın. "Benzinligin park kısmına park edip kapıları kilitledi . "Yarım saat sonra gideriz istersen arkaya yat." Kafamı olumlu anlamda sallayıp ayakkabılarımı çıkardım. Ayakkabılarımı arkaya koyup bende arkaya geçtim. Yatar pozisyona geçip kıvrıldım. Gözlerimi tam kapatmıştım ki kapı sesi geldi.gozlerimi aralandiginda Uzayın arabadan çıkmış olduğunu gördüm. Birkaç dakika sonra Uzay elinde bir pikeyle geldi . Pikeyi üzerime örtüp yanıma yattı. "Napıyorsun?"
"Uykum var."
"Git önde uyu."
"Üşüyorum."
"Pikeyi al."
"Sus Dünya zıbar yat işte sana ultra yakışıklı benle uyuma fırsatı veriyorum."
Güldüm. "Pis egoist!"
"Zıbar güzelim."
Gözlerimi kapattım ve uyumaya çalıştım.
"Günaydın." Hava aydınlanmıstı ve araba duruyordu. Kafam Uzayın dizindeydi " neredeyiz? "
"Kalktığımda biraz fazla uyumustuk bende seni uyandırmadım. Yani şuan Evimin önündeyiz saat sabah altı sanırım.
"Hm."
"Hihim."
"Çok uykum var."
"Eve gidelim uyuruz."
"Eve gitmeye üşeniyorum ben burada uyusam?" Güldü.
"Gel buraya koca bebek." Beni kucağına alıp arabadan çıkardı. Keyifle gözlerimi kapattım. Eve girdiğimizde Uzay beni odaya taşıdı bir anda durduğu için gözlerimi araladım. Yatakta elinde içkiyle dolu bir bardakla oturan Açelyayı beklemiyordum. Uzay beni nazikçe yere bıraktı ve arkasına aldı.
"Oo sonunda geldiniz!"
"Ne işin var senin burada? Nasıl girdin?"
"Benim odamı boşaltıp spor odası yapmışsın."
"Evet."
"Dünyanın resimleriyle dolu çalışma odanın duvarları."
"Evimi mi gezdin ? "
"Onu gerçekten seviyor musun?"
"Hastasın sen."
"Aklım almıyor gerçekten. Böyle büyük bir aşkımız varken sıradan bir sürtü..." lafını böldü Uzay
"Düzgün konuş!"
"Neden ya neden beni bu kadar seviyorken neden!? Yüzlerce Dünyanın resmini cizmistin benim doğru düzgün resmim yok be çizdiğin. "
'Seni sevmiyorum artık uzatmaya gerek yok defolup gider misin ?"
"Uzay Dünya bitti! Ona gün yüzü gostermeyecegim artık bitirdin onu!"
"Ruh hastası!"
Açelya giderken Uzaya yaklaştı ve elini Uzayın saçlarına götürdü anı bir hareketle Uzayın bir hamle yapmasini beklemeden Açelya nın elini tuttum ve duvara ittim sertçe. Ona vakit vermeden elimi saçlarına geçirdim ve çekmeye başladım. "Bana bak senin o sözde psikopatlığın bana sökmez anladın mı beni ?! Uzaydan da benden de uzak duracaksın! Hatta sen en iyisi okuldan git senin sağlığın için en iyisi bu olur ufaklık. " karnına Yumrugumu geçirip kolundan çekiştirdim kapıya geldiğimizde çıkış kapısını açıp dışarı fırlattım onu. Uzay diğer odadaki yatağa yatmıştı." Buraya gel." Ona uyup yanına gittim ve yanına kıvrıldım.
"Neyin var?" Durgun gözüküyordu.
"Yok bir şeyim."
Uzay'dan...
Sevgilim eski sevgilimi dövmüştü. Dünyayı Açelyayı döverken görmek canımı yakmısti Açelyaya vurduğunda benimde canım yanmıştı... nedenini bilmiyordum Açelyaya hala aşık olma ihtimalim yok gibiydi aslında ama bu hissettiğim şey tuhaftı. Açelyayı mı seviyordum Dünyayı mi bilmiyorum. Kollarımın arasında uyuyan bu meleği gerçekten de seviyordum. Açelya... yaşanmışlıklar vardı güzel anılar... kimin yanında mutluydum hm bunun cevabını hiç düşünmeden verebilirim, Dünya. Ama Açelyayı o halde görünce tuhaf oldum... Dünya Açelyaya vurduğunda ne olduğu bilmediğim şeyler hissettim. Ya Açelyaya acıyordum yada hala aşıktım...
💔💔💔
Kısa oldu üzgün emoji 😢
Sınavlarım var yazamıyorum fazla 😕
Bölüm Hakkında yorumlarınız neler lütfen lütfen lütfen upuzun yorum yapın lütfen 🙏uzun bir yorumla değerlendirin bölümü Mert kim olsun sizce hala bulamadım sizce kim olsun Mert 🙌
Sorularınız varmı
Emojilerle bölümü ve kişileri değerlendirirsek
Dünya 😔😍😊🙆❤
Uzay 😏😗😩😠😬😡😱
Açelya 😈😠😬😢😡😨😩😷😭😬😣
VOTE ve yorumlarınızi bekliyorum
Sizi çok sefiyrum güzel kalpliler 😍😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RÜYALARIM (Düzenleniyor)
RomanceRÜYALARIM çantamdan kitaplarımı çıkartırken birinin sesiyle irkildim ''hey .. kalk buradan '' bu da kimdi şimdi , kitapları çıkartmayı bırakıp seslenen kişiye döndüm tam sen kimsin diyicektim ki .... bu ..bu rüyalarımda gördüğüm çocuktu daha dün gö...