Duygu karışıklığı yaşayacağınız bir bölüm ile karşınızdayım ❤
Baya uzun bir bölüm ismi oldu :)
Rüyalarımın yanında bir kitap daha yazmayı düşünüyorum yaz dizisi oluyor da yaz kitabı niye olmasın :) eğer yazarsam bölümlerde gecikme olmaz ama onu da okumanızı rica ederim .❤
Vote ve yorumlarınızı bekliyorum
keyifli okumalar Rüyaistlerim
*-*-*-*-
Uzayı zar zor yarınki plana ikna etmiştim.Savaşı olay büyümesin diye göndermiştim .Uzay ise az önce gitmişti. Ben de oturma odamda oturmuş sıcak çikolata içiyordum.telefonuma mesaj geldiğinde merakla açtım.Canım sıkıldığı bir zamanda rehberimi düzenlemiştim .
Gönderen:Uzay
-Kapıdayım. İn. Çabuk ol!-
Mesajı tekrar tekrar okudum.Dalga mı geçiyordu? Az önce buradaydı yarım saat falan anca olmuştur .Hemen mesajına yanıt verdim.
Gönderilen:Uzay
-Dalga mı geçiyorsun ?Az önce buradaydin -
Cevap beklerken camdan dışarı baktım .Oradaydı! Doğru söylüyordu. Park halindeki arabasına yaslanmış telefonuyla oynuyordu .
Gönderen:Uzay
-Uzatma. Özledim!-
Mesajına gülümsedim .Kaba ve öküz bir mesajdı ama aşk!
Hırkamı üzerime geçirdim ve merdivenlerden inmeye başladım. Aslında yaz erken gelmişti bu sıralar hava felaket sıcaktı . Bu akşam rüzgar vardı. Havanın okul açıkken ısınmasını istemiyordum . Sıcakta okul! Ölüm gibi bir şey.
Apartmandan çıktığımda Uzay bana doğru yaklaştığında onu izledim .Bir anda beni öptüğünde gözlerimi kocaman açtım . Ondan ben ayrıldım. ''Ne yapıyorsun ? Derdin ne senin ?! ''Diye çıkıştım . ''Seni özledim ve sen bana çemkiriyorsun . Bazen öküz olan taraf sen oluyorsun .'' Dediğinde gülümsiyerek ona sarıldım .'' Aman da aman trip de atarmış '' dedim gülerek . O da kocaman bir kahkaha attı . ''Her şeyi çok farklı yerlere çekiyorsun . Değişiksin .''ondan ayrıldım ve gözlerinin içine baktım . Telefonun çaldığında arayanın abim olduğunu görüp hemen açtım.
''Efendim,''
''Dünya benim işim çıktı bu gece yokum ben senin için sorun olmaz dimi koca bebek ''dedi abim, arkadan araba sesleri falan geliyordu . Dışarıdaydı .
''Ben ne olacağım ? Ayrıca ne işi ya ''
''Ben gelmeden evde kendin kalıyordun ya küçük hanım yine kalırsın. Kapıları kilitle , camları kapat öyle yat ''
''Öf tamam abi istersen hiç görüşmeyelim sonuçta senin İŞLERİN var değil mi ?! ''
'' Kızım senin tribini çekemem kapatıyorum ''
Diyerek yüzüme kapattı . ''Ne oldu?"diyen Uzaya baktım '' abim bu gece eve gelmeyecekmiş yalnız kalıcağım yani . Hadi sende git bence geç oldu yatacağım .'' Uzay beni dinlemeden apartmandan içeri girdi . Merdivenleri üçer beşer çıktı ben de peşinden gidiyordum. Sessiz olmaya özen göstererek "hey ne yapıyorsun ?"Dediğimde kapımın önüne gelmiştik. Uzay beni takmadan açık unuttuğum kapıdan içeriye girdi . ''Hey beni duyuyor musun ? Evime izinsiz girmek de neyin nesi '' dedim içeri girip arkamdan kapıyı kapatırken '' uykum var . Uyuyalım '' dediğinde dehşetle ona baktım . ''Ne!saçmalama! Seninle birlikte yatmayacağım! Gider misin artık uykum var '' bana döndüğünde gözlerimiz birleşti . Gözlerinden ne düşündüğünü , ne hissettiğini anlayamıyordum. ''Bak onu da sen söyledin . Ben birlikte yatalım demedim uykum var dedim sadece .'' Dediğinde gözlerimi kırpıştırdım . ''Ne olursa olsun burada kalamazsın . Lütfen gider misin '' bana yaklaştı ve duvarla arasına aldı beni . ''Oldu olucak evlenmeden olmaz da deseydin '' dedi hafif gülümsiyerek yapmacık bir gülümseme yolladım . Bileğinden tutup beni kendi odama çekti .
Beni susturup kollarını belime dolamıştı ben de kollarımı boynuna doladım birlikte yatıyorduk! Uzay ve ben birlikte yatıyorduk! Birlikte! Birlikte!
''Uzay ''dediğımde kafamı kaldırip ona baktım . Gözleri kapalıydı . Dudakları alnıma değiyordu az önce ama ben ona bakmak için geri çekilmiştim. ''Uykum var Dünya . Uyu dünya . Sus Dünya.'' Diyerek beni susturdu ''iyi geceler '' diye ekledi ve beni kendine iyice çekti . Dudakları alnıma değiyordu . Bende ona iyice sokuldum . '' Sana da iyi geceler ''diyerek gözlerimi kapattım . Uyumaya çalışıyordum ama kalbim yerinde durmuyor çıkmak için çaba gösteriyordu adeta .
Sabah Uzaydan önce kalkmıştım. Pek fazla uyuduğum da söylenemezdi . Mutfağa gidip buz dolabından kahvaltılık şeyleri çıkardım . Krep yaptıktan sonra patates kızarttım . Domates doğrarken boynumda sıcak bir nefes hissedip ürperdim . Belime de ellerini dolamıştı . Ona bakmadan kokusundan tanımıştım . Uzay. ''Korktum.'' Dedim domates doğramaya devam ederken . Söylediğime gulmüştü . ''Onu fark ettim '' diyerek elimdeki bıçağı alıp arkamdan çekilmeden domatesi o doğradı . Kalbim çıkacak gibi atıyordu . ''Ben hallettim ya çok da şey yapmaya gerek yoktu . ''Diye saçmalarken elimi boynuna götürmüştüm ama ona çarpınca suçlu gibi elimi hızla çektim .
Kahvaltıyı zar zor yapmıştım . Sağ salim kalkıp masayı toparladım . ''Uzay burada ve birazdan yapacağız bu etkinlik şeysini '' dediğimde Uzay homurdandı . ''Çocuk çocuk şeyler yapmak zorunda mısınız ? ''dedi sandelyeden kalkarken . '' Ben üzerimi değiştireceğim , birazdan gelirler . Bu gün okula gitmiyoruz hiç birimiz . '' diyerek mutfaktan çıktım . Odama gidip üzerime siyah dar pantolon , beyaz düz tişört giymiştim . Saçlarımı at kuyruğu yaptım .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RÜYALARIM (Düzenleniyor)
RomanceRÜYALARIM çantamdan kitaplarımı çıkartırken birinin sesiyle irkildim ''hey .. kalk buradan '' bu da kimdi şimdi , kitapları çıkartmayı bırakıp seslenen kişiye döndüm tam sen kimsin diyicektim ki .... bu ..bu rüyalarımda gördüğüm çocuktu daha dün gö...