bölüm 38(ÖPTÜ!)

372 18 25
                                    

tanıtım videomuzla birlikte yeni bölüm geldi!

tanıtım videosu çok acemice oldu bölüm sonunda açıklama yaptım :) başka tanıtım videosu da yapabilirim belli olmaz şimdilik bununla idare edelim ;)

VOTE VE YORUMLARINIZI BEKLİYORUM

*******

''Lütfen Ufuk kalkar mısın ? Zorluk çıkarma .''Dedim kalkmasını umut ederek.''Kim mesaj attı?Uzay mı?''Dedi dişlerini sıkarak.''Hayır.Ben kalk diyorum .Lütfen.''Dedim gülümseyerek .Kolumda bir el hissettiğimde kolumu tutan kişiye baktım.Uzay.Kolumdan çekiştirerek beni kendi oturduğu sıraya götürdü ve cam tarafına oturttu .''Ne yapıyorsun?'Dedim dehşetle.''Sus.''Diyerek önüne döndü ve telefonuyla oynamaya başladı.Ayağa kalkıp geçmek için ayağını ittirdiğimde bana baktı.''Otur.''Dedi sakince.''Robot mu sanıyorsun beni ? Her istediğini yapmak zorunda değilim .Çık önümden.''Dedim sesli bir şekilde.Bazı yüzler bize dönmüştü.Ufuk sesini çıkarmadan yerine geçmişti.Şaşırtıcı.Bileğimden tutup beni tekrar oturtunca sinirle ona baktım.Kulağıma yaklaştı.''Benden başka erkeğe gülemezsin.''Dedi sert bir tonda .''Pardon?Erkek mi? ''Diyerek güldüm.O da sahte bir şekilde güldü ama ona sahte gülmek de yakışıyordu.'' Ufuk erkek değildi pardon. Lafın gelişi öyle söyledim.''Dedi alaylı bir tonda Kaşlarımı çatıp arkama yaslandım.''Aptal,geri zekalı,hayvan,Eşek,Öküz,Ayı,Orangutan,mal,cana...''Lafımı Uzay böldü.''Daha saydırman bitmedi mi?''Dedi ciddi bir tonda.''Alınsana Orangutan kılıklı yaratık .''Diye cırladığımda gülecek gibi oldu ama düzeldi.Oturduğum yere sinip dersin bitmesini bekledim.Uzay da arkasına yaslanıp kafasını geriye attı.

''Ben o Orangutan kılıklıyla aynı ortamda bulunmam diyorum Cenk!''Diye bağırdım dayanamayıp .Bana bizi bir araya getirmek için büyük bir etkinlik yapacaklarını söyledi,Ses yarışması gibi bir şey yapacaklarmış.''Bak yenge, düne kadar sen Uzay'ı göreceğim, Uzay beni affetsin diye dolaşmıyor muydun? Ne oldu , ne değişti ?''Ayağımı kaldırıp sertçe yere vurdum ve kaşlarımı çattım.''Ben öyle bir şey yapmıyordum bir kere .Sus , konuşma.''Dedim sinirle.Kafasını yana yatırıp güldü.''Bak yenge bu akşam oradasın diyorum , geliyorsun diyorum,git hazırlan diyorum.''Gözlerimi kocaman açıp sinirle baktım.Okuldan evimin önüne kadar beni ikna etmeye çalışıp benimle kapımın önüne kadar gelmişti şu an kapının önünde duruyorduk.''Gelmiyorum.Zorla mı ?''Dedim inat ederek.''Vallahi yenge sen bilirsin.Yarın seni pijamalarla evden zorla alabilirim tabii ama bu ikimiz içinde büyük sorun olur.Sen partiye pijamalarla gelmiş olursun.Ben de seni zorla götürdüm diye Uzayla kavga ederim . ''Dedi umursamaz bakışlarıyla.''Yani sen yine inat edersin yenge hele de sana dokunursam bana yazık olmaz mı yenge ?''Dedi gülerek.''Yani sana dokunduğum için Uzay diyorum.''Döverdi.Benim yüzümden birinin dövülmesini istemeyeceğim için Cenk bunu kullanıyordu.''Of!''Diye bağırdığım için sokakta bir kaç yüz bana dönmüştü.Bana bakanlara şirince sırıttım.''Geliyorsun yani yenge.''Dedi .Şansını zorluyordu.''Hayır yani sana Sıla nasıl katlanıyor ki .''Diye mırıldandım yere bakarken.Ayakkabıların güzelmiş Cenk.''Daha doğrusu ben ona nasıl katlanıyorum .''Dedi gülerek.''Bunu Sıla'ya söylersem görürsün katlanmayı.''Dedim kıkırdayarak .Ellerini teslim olurcasına kaldırdı ve gözlerini kırpıştırdı.''Aman .Büyüksün yenge .''Dedi alayla karışık gülerken.''Geliyorsun dimi?''Diye tekrar sordu.Kollarımı belime sarıp''Geliyorum.''Dedim ofladıktan sonra.''İyi akşamlar yenge.''Dedi zaferle sırıtıp .''Sana da enişte.''Dedim sinsice gülüp .O da yürümeye başladı.Bu gün biraz geç çıkmıştık ve burada fazla oyalanmıştım akşam olmuştu.Uzay'la bir şey olmamıştı her şey aynıydı.Yarın orada o da olacaktı Cenk ikna ederse eğer yani şarkı söyleyecekti o güzel sesini dinleyecektim falan.

Eve girip abim evde mi diye odalara baktım.Seslenmem ben çünkü malım.Odasında yattığını gördüm.Ama sanki yorgunlukla kendini yatağa atmış da uyumuş gibiydi .Üzerinde lacivert tişört ve siyah kot pantolon vardı.Ayakları yere değiyordu çapraz yatmıştı.Yanın gidip bacağından dürttüm.''Uyan abi öküz gibi yatmışsın.Pardon gibisi fazla.''Dedim sesli bir şekilde aynı zamanda dürtmeye devam ediyordum.''Kızım senin başka bir işin yok mu ? Sabah akşam beni uyandırıyorsun .Benimle derdin ne hayırsız .''Diye mırıldandı gözlerini açmadan .Sesi boğuk ve uykulu geliyordu.Bu hali çok tatlıydı abimin .Abim diye demiyorum yakışıklı velet.''Üzerini değiştir düzgün yat ha bir de bana pizza söyle acıktım .''Dedim .Gözlerini aralayıp bana baktı.''Sence pizza söyleyip yemeden yatar mıyım mal kardeşim hadi defol pizza söyle bende pizza gelince kalkarım.''Ne kadar kibar , terbiyeli , örnek bir abi değil mi?''Peki ayı .''Diyerek odadan çıktım.Telefonumu elime alıp pizzacıyı aradım ve iki orta boy pizza söyledim yanına çıtır tavuk topları , iki çikolatalı sufle ve bir büyük kola söyledim.İki pizzayı da mantarsız söylemiştim.

RÜYALARIM (Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin