Bölüm 44(ONU SEVİYOR)

242 17 14
                                    

Selamün Aleyküm Rüyaistlerim ❤️ 

yeni bölüm geldi! ❤️ bu bölümde olaylar olaylar ;)

''ne uzattın be okuyup görücez işte'' demeyin diye kısa keseyim :)

sorularınız varsa çekinmeyin soruverin :)

VOTE VE YORUMLARINIZI BEKLİYORUM ❤️

KEYİFLİ OKUMALAR.

Dünya'dan...

''Uzay gitme.''Ağlamaklı çıkmıştı sesim.Kolundan tutmuş gözlerine yalvarırcasına gözlerine bakıyordum.

''Bırak!''Kolunu sertçe çektiğinde göz yaşlarımı serbest bıraktım.Duvar kenardına sinip saatlerce ağlamak istiyordum.Ufuk beni öpmüştü Uzay bizi görmüştü... Ben Ufuk'u itmiştim tokat bile atmıştım aslında ama Uzay'ın bizi gördüğü gibi gittiğini biliyordum.

Peşinden koştum.Arabanın önünde kapıyı açmıştı tam binecekken atılıp ben bindim.Ayağım yere değerken yan bir şekilde oturmuştum.Uzay bana dik dik baktı.''Ben onu ittim Uzay görmedin biliyorum ama ona tokat bile attım sana ne dedi bilmiyorum ama benim suçum yok ne yapabilirim ki bir anda öptü...''Uzay lafımı bölüp ''Kes sesini!''Diye bağırdı.''Kalk!''Kafamı olumsuz anlamda salladım.Bir elini diz kapağımın altına bir elini sırtıma koyup ayaklarımı yerden kesti.Beni arabadan bir metre öteye koyup arabaya bindi.Koşup arabanın önüne atladım.Uzay arabayı çalıştırmıştı ben kaportaya yaslanınca durdu.Kornaya bassada umursamadım.Arabadan hızla çıkıp kapıyı çarptı aynı anda''Derdin ne senin!Çekil yolumdan!Hayatını yaşa benden kurtuldun.Sen yoluna ben yoluma,bitti!''Gözlerime yaşlar hücüm ederken yutkundum.Sabahtan beri ağlıyordum.

Bitti demek kolay mıydı?Tamam bende ona bitti demiştim ama... Onu bırakmayacağımı ikimizde biliyorduk.Ama şuanda daha fazla dayanacak gücüm kalmamıştı bir şey demeden yorgun adımlarla caddeye yürüdüm.Bir taksi durdurup evin adresini verdim.Abim bir kaç günlüğüne şehir dışına çıkmıştı.

Bir şeyin kırıldığını duyduğumda gözlerimi açtım. Korkuyla etrafıma baktım abim evde yoktu birkaç gün.,evde tektim ve kırılma sesi duymuştum evden. Bu ne olabilirdi?
Hırsız!
Ne yapacağımı bilmiyordum telefonumu alıp Uzaya mesaj çektim.
Gonderilen:Uzayım😘
Eve hırsız girdi! Abim evde yok yalnızım korkuyorum gelir misin lütfen
Mesajı yollayıp gözlerimi kapattım hırsız gelirse uyuduğumu düşünmeli. Kapı aralandiginda korkuyla dudağımı dişledim.  Hırsızın ayak sesleri yaklaşınca ne yapmam gerektiğini düşündüm bir süre sonra ayak sesleri uzaklaştı ve kapım kapandı . Derin bir oh çekip Uzaydan cevap bekledim gelmese yazardı değil mi ?
On dakika sonra sesler geldi Uzayın sesini duyunca içimi mutluluk sarmıştı. Kalkıp sese doğru gittim fakat beklemediğim bir manzarayla karşılaştım hırsız Savaş miydi?Uzay Savaşa yumruk attı.
"Amacın ne?!"Uzay en tehlikeli ses tonuyla konuşmuştu.
"Dünya senin zaafın olmuş Açelya umurunda değil. Acelyayla kavgalıyken Açelya birileriyle tartışıp ağlamıştı çok kötü olduğunu söylemişti ama gitmedin umrumda değilsin dedin. Dünyayla kavgalıyken 
Dünya tırnağım kırıldı dese koşarak gelirsin. Zaafın olmuş Dünya senin. Yazık..."
"Kes sesini lan kes sesini!"Uzay bağırarak Savaşa bir yumruk daha attı ben mi ne yapıyordun sinemada gibi izliyordum olanları." Benim zaafım falan yok anladın mı?! Tanımadığım birinin evine hırsız girse yardıma koşarım! Dünya umurumda değil! Hatta ne fark ettim biliyor musun ben hala Açelyayı seviyorum!"Sendeledim. Duyduklarım ağır gelmişti çok ağır...
Kalbimden vurulmuş gibiydim ağlamamak için kendimi zorladım. Şu an Savaşın neden evime geldiğini umursamıyordum.
"Gidin evimden!" Bağırdığimda   ikisi de bana baktı Uzay tuhaf görünüyordu içmiş gibi.
"Bak Açelyayı seviyorum dedin kız sinirlendi niye yalan söylüyorsun çok ayıp hepimiz biliyoruz Dünyayı sevdiğini." Savaş işin dalgasındaydi Uzay Savaşın yakasından tuttu.
"Açelyayı seviyorum!"Uzay bagirmisti.
"Def olup gidin evimden!" Elime ilk gelen şeyi önlerine attım bir kaç bardak daha atarken beni izliyorlardi." Gidin! Git Açelyayı başka yerde sev! Merak etme okul bittiğinde tamamen kurtulmuş olacaksın benden!" Konuşurken bir şeyler firlatmayi ihmal etmiyordum.Uzay gelip bileklerimden tuttu." Senden nefret ediyorum!"
"Bende seni." Dedi Uzay.
"Defol git!"
Güneş yüzüme vururken gözlerimi ovaladım. Dün zor sakinleşmiştim.Savaş  beni görmek istemiş ve bunu gizli yapmış sözde tabi bu pek inandırıcı gelmedi bana ,neyse.
Telefonum titrediginde alıp gelen mesaja baktım.
Gonderen;Gizli Numara
-Bir saat sonra *x* kafede ol. Uzay da orada olacak.Yuzlesmeye hazır mısın?-
Bu da kımdi?  Bu da neydi ? Ne yuzlesmesinden bahsediyordu? Uzayı aramak ile aramamak arasında kalırken gururum bu isteğimi yendi.Kafeye gidip neler olduğunu öğrenmekten bir zarar gelmezdi değil mi?

RÜYALARIM (Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin