Bölüm 41 (VURULDU!)

258 22 5
                                    


41.Bölüm 41 kere Maşallah ❤️❤️❤️

VOTE VE YORUMLARINIZI BEKLİYORUM ❤️

keyifli okumalar 

❤️❤️❤️

***

Sabah kaltığımda abim yoktu.İşi olduğunu belirten bir not bırakmıştı.Buz dolabına baktığımda bir şey kalmadığını fark ettim.Üzerime okul formamı giyip evden çıktım.Markete gidecektim.

Sürekli gittiğim market kapalıydı.Biraz uzakta olan markete gitmek zorunda kaldım.Tabii yolu uzatmamak için ara sokakları seçtim.

Sokakta kimseler yoktu.Sabah olduğu için şanslıydım.Geceleri fazla tehlikeli oluyor.Sabahları bilemiyorum.Köşede konuşan iki genç çocuğu fark ettim.Adımlarımı hızlandırdığımda bana bakıp bir şeyler konuştuklarını fark ettim.Duymaya çalıştım.''Uzay'ınki değil mi bu ? ''Uzay'ı nereden tanıyordu bunlar? ''Ta kendisi.''Dedi sarışın olan sırıtarak .Yanlarından geçip gidecekken esmer olan kolumdan tuttu.Hızla kolumu çekmeye çalıştım ama başaramadım .''Bırak!''Diye bağırdım birinin duymasını ümit ederek . ''Bende Uzay'ı bu hale getiren kızı merak ediyordum.Tanışalım bakalım ne varmış sende.''Karnına tekme attım.Diğeri sigarasını yakmakla meşgul olduğu için fırsat bu fırsat deyip koşmaya başladım.Arkamdan geliyorlar mı diye baktığımda yeni koşmaya başlamışlardı. 

Eve girip kapıyı kapattım.Derin bir oh çekip kapıya yaslandım.Telefonumu alıp taksi çağırdım.Çantamı alıp tedbirli bir şekilde aşağıya indim.

Ders bittiğinde Uzay ayağa kalkmadan bana baktı.Kolumu tutup ''Bir şey mi var?''Diye sordu.Anlatsam mı ?''Yok bir şey.''Bana inanmayan gözlerle baktı.''Anlatır mısın yoksa kendi yöntemlerimle mi öğreneyim ?''Öğrenmesi o kadar da zor olmazdı.''Bir şey yok dedim ya.''Diyerek konuyu kapatmaya çalıştım.''Bana yalan söyleme.''Sesi sakin ve sabırlı çıkmıştı .Arkasına yaslanıp bana bakmaya devam etti.''Ara sokaktan markete giderken iki çocuk benim hakkımda konuştu . Seni tanıyorlar.Bir şey olmadı kaçtım.''Kaşları çatıldı.''Sana dokundular mı ? ''Ona bakıp kafamı olumsuz anlamda salladım.''Sadece kolumu tuttu birisi . Zaten kaçtım.''Kolumu tutarak söylediğim için Uzay koluma baktı . Tuttuğu yer hafif kızarmıştı . ''Tarif et .''Başının belaya girmesini birilerini dövmesini istemiyordum.''Biri sarışın , biri esmer .Sarışın olan benim boyumla neredeyse aynı boyda biraz daha uzun.Esmer olan ise senin boylarında.İkisi de kirli sakallı .Bakkalın bir sokak altında duruyorlar.''Beni dikkatlice çatık kaşlarıyla dinliyordu.''Tamam . Ben gidiyorum.Okuldan sonra sana koruma yollarım eve öyle git.Koruma sana dokunamaz ve eve almak yok.''Diyerek ayağa kalktı.Bende onunla birlikte ayağa kalktım.''Ya nereye? Ben de geleceğim .Ne yapacaksın o çocuklara?''Yanağımı öptü.ve sarıldı.Sanki son kez sarılıyormuş gibi ... ''Uzay? Korkutma beni.Uzak dur o iki salaktan.'' İki kişiyle baş edebilirdi.Neden veda eder gibi davranıyor.''Gitme.''Üşengeçlik yapıp ara sokaklardan gittim diye onu kaybedemezdim değil mi ? Bu çok saçma olur.Onu kaybetme fikri ...Kulağıma yaklaşıp''Seni seviyorum.''Diye fısıldadı.Yanağıma uzun bir öpücük daha bırakıp benden ayrıldı . Arkasından bakarken''Gitme.''Diye fısıldadım.Onun gitmesini izleyemezdim. Peşinden gittim.Aşağı iniyordu .Taksi çağırdım.Gizli yerine gidip arka kapıdan çıkacaktı büyük ihtimal.Ön kapıya gidip taksinin geldiğini gördüm.Koşarak taksiye bindiğimde Uzay'ın arabası yan taraftan geçti . Beni görmemişti.''Abi öndeki aracı takip et.Hadi çabuk lütfen.''Adam bana tuhaf tuhaf baktı.''Dizi mi çekiyoruz kızım?''Ofladım. ''Abi lütfen bak kaçıracağız hadi müşteriyim ben.''Adam arabayı çalıştırdı ve Uzay'ın arabasını biraz uzaktan takip ettik.Adam 'bütün manyaklar da beni buluyor'bakışları atıyordu.Umurumda değildi.O iki manyağın çevresi falan vardı.Yada çetesi.Her neyse.Tehikeliydiler .Bana daha çok aptal gibi gelmişlerdi oysaki . Uzay arabada yalnızdı .Orman gibi bir yere geldiğimizde yavaşladı .Taksiye ücreti ödeyip indim.Uzay arabayı rastgele bir yere park edip inmişti.Yanında neden birilerini almaz ki.Peşinden giderken bir eve yürüdüğünü gördüm.Uzaktan izledim . Kapıyı kırıp içeri girdi. Sesler geldiğinde içimden dua etmeye başladım.Evde kaç kişi vardı acaba? Uzay yalnızdı.Uzay elinde silahla çıktığında biraz rahatladım.Bir şeyi yoktu ama elindeki silah...Birilerini mi öldürmüştü?Katil miydi?Yanına gitmek için hızlı adımlar attım. Kapıya karnından vurulmuş bir adam çıktı.Elinde silah vardı ve Uzay'a doğru tutuyordu.Uzay beni fark ettiğinde şaşırdı.Adama bakıp''Uzay dikkat et!''Diye bağırdım.Uzay arkasını döndüğünde adam ateş etti . Uzay karnından vuruldu adam ise omzundan iki kez vuruldu.Adam yere yığılırken Uzay'ın yanına koştum.''Uzay!''Yere oturdum ve kafasını dizime koydum.Cebimden telefonu çıkartıp baktığımda çekmediğini fark ettim.Etrafta kimse yoktu.''Uzay,bırakma beni.Kurtaracağım seni bir şekilde.Umudunu kaybetme yeter ki yani bilmiyorum.''Elimle yanağını okşadım.Acı çekiyordu ama güldü.''Umudu olanın acısı bitmezmiş.''Canı çok yanıyordu.Onun canı yanınca benim de canım yanıyordu.''Ben yardım çağırayım sen bekle burada gözlerini kapatma.''Diyerek kalkmaya çalıştığımda yanağında gezinen elimi tuttu.''Gerek yok.Böyle ölmek o kadar da fena bir fikir değil.''Göz yaşlarım benden izinsiz akıyordu.''Sus.Saçmalama.Kurtaracağım seni.Beni bırakıp gidemezsin.Sen ö-ölürsen ben de ölürüm.''kafasını kucağımdan kaldırıp okul çantamdan hırkamı çıkardım ve kafasının altına okul çantamı koydum.Hırkayı yarasının üzerinde tutup kanı durdurmaya çalıştım.Uzay'ın elini tutup hırkamın üzerine koydum.Ayaklanıp koşmaya başladım.Lanet olası telefon hala çekmiyordu.Arabaların geçtiği yerlere yaklaşmıştım. Telefon burada çekiyordu.Derin bir oh çekip ambulansı aradım.Neredeydim ben?Etrafıma bakıp tabelalardan anladığım kadar tarif ettim yolu.Ambulans gelene kadar Uzay'ın yanına gittim gözlerini kapamak üzereydi.Hırkam kanla kaplanmıştı.Fazla kan kaybetmişti.''Gözlerini kapatma!''Beni duymadığında tekrarladım.''Uzay ben hamileyim.''Gözlerini zar zor açabildiği kadar açıp bana baktı.''Ne! Kim lan o şerefsiz?!''Şunu başka bir zamanda söylese gülerdim ama şuan gülemeyecek kadar üzgündüm ve ağlıyordum.''Sen gözlerini kapatma diye söyledim.'' Oh çekip rahat bir şekilde yattı.Ambulans sesi duyduğumda arkamı döndüm buraya doğru koşuyordu doktorlar.''Bebeğime iyi bak .Burada bırakma onu.''Dedi zar zor . ''Bebeğin?''Dedim kaşlarımı çatarak . Arabasını gösterdi kafasıyla .Gözlerimi devirdim.

***

Bölüm sonu 😍😍

Daha 2 bölümcük düzenledim o yüzden erken kestim düzenlemeye devam edeceğim.

Bir önceki bölüme yorum yapmayan yazarı üzen okuyucular :( 

Bu bölüme yorum bekliyorum artık.

(YENİ BÖLÜM NE ZAMAN GELİR DİYE SORMAYIN LÜTFEN BELLİ OLMUYOR :( )

VOTE VE YORUMLARINIZI BEKLİYORUM

❤️❤️❤️


RÜYALARIM (Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin