Uzuun bir aradan sonra yeni bölüm geldi ;) neden bu kadar uzun bir süre bölümün gelmediğini bölüm sonunda açıkladım :) hepinizden tekrar tekrar özür dilerim :(
VOTE VE YORUMLARINIZI BEKLİYORUM.
Ayrılıklı bir bölüm :( keyifli okumalar tatlış okuyucular ;)
***
Uzay hareketlendiğinde tepkisini merak ediyordum.Beni belimden ittirerek tezgahın önüne getirdi.Ellerini iki yanımda tezgaha dayayınca bende tezgaha yaslandım.Kafasını yana yatırdı . Yüzünde hafif bir sırıtış vardı.Burnumu sıktı.''Demek öyle , hırçınım.''O da hatırlamamıştı.Onu mutlaka bir yerde görmüştüm ki rüyamda görüyordum.Ama neredeydi ?''Seni mutlaka bir yerde gördüm.Hatırlamıyor musun?''Gözlerime baktıktan sonra bakışları dudaklarıma kaydı.Gözlerini başka tarafa çevirdi ardından tekrar bana bakıp''Hatırlamıyorum.''Dedi.
Üzerime siyah dizimin biraz üzerine gelen kabarık etekli hafif sırt dekoltesi olan askılı bir elbise geçirdim.Saçımı salık bıraktım ve ayağıma siyah hafif topuklu ayakkabılarımı geçirdim.Hafif bir makyajla hazırdım.Odadan çıkıp benim planımdan haberi olmayan koltuğa otumuş masumca televizyon izleyen Uzay'ın yanına gittim.Beni fark ettiğinde baştan aşağıya süzdü,konuşacak gibi oldu ama sustu kaşlarını kaldırdı.''Hayırdır?Benim yanımda şık olmaya mı karar verdin?Merak etme doğal seviyorum seni.''Yapmacık bir şekilde gülüp gözlerimi devirdim.''Kalk ve üzerini değiştir Uzay.Otur otur sıkıldım dışarı çıkalım.Bara falan,''Uzay bir süre sessiz kaldı ardından hiçbir şey demeden ayağa kalkıp odasına gitti.Koltuğa oturup beklemeye başladım.
''Elbiseni değiştir,çok kısa.''Omuz silktim.''Tişörtünü değiştir,dar ve kaslarını belli ediyor.''Hodri meydan.Uzay üzerine beyaz tişört ve siyah kot pantolon giymişti genelde bu tarz giyiniyordu zaten.Çarpık bir şekilde güldü.''Belki kaslarımı belli etsin diye giyiyorumdur?''Kaşlarımı çatıp omzuna yumruk attım,güldü.Tişörtleri sevdiğini biliyordum o yüzden hassas noktadan vurmuştum . Uzay meydan okumama karşı konuyu uzatmadan elimi tutup çekiştirdi.
Barın önüne geldiğimizde arabadan indim.Buraya ilk defa geliyordum.Güzel bir yere benziyordu.'Uzay'a yan gözle bakabilecek kızlara karşı Uzay'ın elini sıkıca tutup'Uzay benim dön önüne yürü git' mesajı verdim kızlara.Birkaç mini etekli kızın Uzay'a bakarak konuştuğunu görünce Uzay'ın kolunu omzuma atıp beline sarıldım ve kızlara kötü bakışlar attım.Kızlar beni umursamıyormuş gibi görünüyordu benim ne yapmaya çalıştığımı anlamayan Uzay bana kaşlarını kaldırmış bir halde bakıyordu.Uzay'ı çekiştirdim.Bara girdiğimizde boş bir masaya geçtik.Uzay'ı bir odaya kilitleyip bir ömür boyu çıkarmamak istiyorum ,sadece ben göreyim , ben bakayım , ben seveyim.''Ben bir lavaboya gitsem iyi olacak.''Dedim.Uzay kafa salladığında etrafa bakınıp lavaboyu buldum.
Lavabodan çıkıp Uzay'ın olduğu yere baktım.Gördüğüm manzara karşısında gözlerimi kırpıştırdım.Gözlerim bana oyun oynuyordu değil mi?Yoksa o esmer mini etekli kızın elinin Uzay'ın omzunda ne işi var.Kız Uzay'ın kulağına bir şeyler söylüyordu Uzay tepkisizdi.Kız elini Uzay'ın yanağına çıkardığında Uzay beni fark etti.Gözlerim yanmaya başlamıştı.Lavaboya gidiyorum geldiğimde sevgilimi bir o*r*spu ile görüyorum ne bu kamera şakası mı?
Uzay kızı ittirip bana doğru gelmeye başlayınca koşarak bardan çıktım.Aynı zamanda göz yaşlarım benden bağımsız akıyordu.En değerlim başka bir kızla benim ufacık bir yokluğumda yakınlaşmıştı.Ben başka bir erkekle tokalaşırken bile ona ihanet ediyormuş gibi hissederken o nasıl böyle bir şey yapabiliyordu?Aptalın tekiyim!Uzay beni sevmiyor , seven insan aldatmaz,başka birine dokunamaz ki.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RÜYALARIM (Düzenleniyor)
RomanceRÜYALARIM çantamdan kitaplarımı çıkartırken birinin sesiyle irkildim ''hey .. kalk buradan '' bu da kimdi şimdi , kitapları çıkartmayı bırakıp seslenen kişiye döndüm tam sen kimsin diyicektim ki .... bu ..bu rüyalarımda gördüğüm çocuktu daha dün gö...