açılın yağmur geldi
geç gelen uzun bölüm özrü hepinizden yüzlerce kez özür dilerim
vote ve yorumlarınızı eksik etmeyin lütfen bu bölümü biraz zor yayımladım siz de emeğe saygı lütfen okullar kapanıyor daha sık bölümler gelir ve uzun olur
30. bölüme geldik artık final yakın değil daha çok uzak hatta 2. kitap bile olabilir tabii siz beni bırakmayıp ilham perim olursanız
keyifli okumalar canlarım
*-*-*-*-*-*
uzay az önce bana ne dedi , oha! olamaz ya da olur , uzay resmen çıkma teklifi etti ama onunla çıkamam ki ben yani nasıl olucak o ona her gün daha fazla yalan söylüyorum aramızda her ne varsa yalandan ibaret , her gün daha dibe batıyorum , yalan söylemeyi beceremeyen bir kızdım ben şimdi de her şeyi yalan olan bir kızım . yalanın üstüne aşk kurulmaz
o zaman ...
gün intikam günüdür .
''u-uzayın dünyası diyorsun ''
uzay''e-evet''dedi hafif tebessüm ederek
''hayır''dedim sinsice sırıtarak intikam zamanıydı, evet uzayın dünyası işi iyimiş beğendim ne kadar da uyumlu yerim ki.
''Nasıl hayır?''dedi uzay yüzünde ki tebessümün yerini şaşkınlık almıştı
''bas baya hayır , uzay bunda anlamayacak bir şey yok uzayın dünyası olmam ''dedim ciddi sesimle , şu an kahkaha atasım vardı , mutluydum ama intikam almadan olmazdı .
''şaka yapıyorsun değil mi ? çok komikti gerçekten ama artık yeter uzatma ''dedi uzay sert bir sesle , bizimkiler gelmişlerdi bize ne oluyor der gibi bakıyorlardı yan tarafımızdan .
''şaka falan değil uzay . Sen bana s*rt*k iması yaptın sen s*rt*k iması yaptığın kıza çıkma mı teklif ediyorsun bu çok saçma değil mi ? asıl sen bana şaka falan mı yaptın hani kamera nerede el sallayayım ''dedim tek nefeste , çok hızlı konuşmuştum , nefes nefese kaldım resmen . Uzay bana yaklaştı , tam önümde durdu ve omzumdan işaret parmağıyla yavaşça ittirerek konuştu , onun yumuşak ittirmesi bile sarsılmama neden oluyordu .
'' 1.'si sana çıkma teklifi etmedim 'uzayın dünyası olur musun ? ' dedim bu çıkma teklifi değil zaten 'olur musun'kısmı sadece ek idi 'Uzayın Dünyası ' kısmı 'sen benimsin ' demek ha ama sen kabul etsen de , etmesen de benimsin intikam peşinde koşman umrumda değil sen benimsin ''diyerek omzuma çarpıp çıkış kapısına doğru yürüdü , oha yere düşüyordum , hayvan gibi çarptı gibisi fazla hayvan çarptı .
Cenk,Murat,Yiğit de Uzayın peşinden gitti , Buğra bir kızlara bir bana baktı ''lan ben niye kızların içinde kalıyorum , gidiyorum bende '' diyerek gitti
Selin ''kız sen ne yaptın ''diyerek yanıma koştu , sıla ve gizem de yanıma geldi , gizem beni iki omzumdan tutup sarstı ''iyi misin ? '' dedi , sıla da elini alnıma koydu ''ateşi de yok ama '' dedi , selin çenemi tutup yüzlerimizi aynı hizaya getirdi ''bak ne oldu söyle kötü bir şey mi var '' dediğinde kızların ellerinden kurtulup bir kaç adım geriledim ''ya yok bir şey niye şaşırıyorsunuz ki ? '' dedim , kızlar bana 'sen ciddi misin ? ' bakışını attıktan sonra gizem sessizliği böldü ''kız kafana saksı mı düştü ne oldu , gelirken ayağın kaydı düştün kafanı sert mi çarptın ne oldu sana ''dedi tedirgin bir sesle '' kızım sevdiğin çocuk sana resmen benimsin dedi sen hayır değilim dedin ''dedi sıla , selin konuşmamıştı derken konuştu ''hayır ne saçma yani seviyorsan kabul et bence gerçi ortada bir teklif de yok 'benimsin' dedi senin fikrini sormadı '' dedi ''ya kızlar gerçekten sizinle uğraşmayı çok isterdim ama ben gidiyorum'' diyerek havalı havalı bir çıkış gerçekleştirdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RÜYALARIM (Düzenleniyor)
RomanceRÜYALARIM çantamdan kitaplarımı çıkartırken birinin sesiyle irkildim ''hey .. kalk buradan '' bu da kimdi şimdi , kitapları çıkartmayı bırakıp seslenen kişiye döndüm tam sen kimsin diyicektim ki .... bu ..bu rüyalarımda gördüğüm çocuktu daha dün gö...