Bölüm 39 (KADINIM)

416 23 19
                                    

ERKEN YENİ BÖLÜM!

40. BÖLÜME 1 KALA :)

yazar boş vakitlerini bölüm yazmakla değerlendiriyordu :)))

Vote ve yorumlarınızı bekliyorum

 Bölümü Pera -Sevdiğim Kadın şarkısını dinleyerek okuyabilirsiniz . Bu sıralar fazla dinlediğim için sizinle de paylaşmak istedim :)

**

''Ben gidiyorum.''Dedim Selin'e ''Nereye?''Dedi Selin.Cehennemin dibine.O sırada Uzay bey yeni itiyordu.Elbise poşetimi alıp kapıya doğru ilerledim . Cenk arkamdan sesleniyordu ama bakmak istemiyordum.Kapıyı açıp çıktığımda göz yaşlarımı serbest bıraktım kapı tekrar açılıp kapanınca ayak sesleri duyduğum için göz yaşlarımı elimin tersiyle sildim.Rahat rahat ağlatmıyorlar bile.Birisi omzumdan tutunca sinirle arkamı döndüm.''Ne v...''Derken lafımı şaşkınlığım böldü.Herkesi bekliyordum jüri hocaları bile ama Uzay'ı beklemiyordum.''Özür dilerim.''Dediğinde gözlerine baktım . Küçük bir kahkaha attım ama hıçkırığım yarıda kesmişti .''Ne kadar salağım değil mi?''Dedim acı bir şekilde gülerken.''Ne istersen yapıyorum.Beni affetmeni istiyorum , kalbimi kırıyorsun.Her şeyi yapıyorsun sonra gelip özür diliyorsun! ''Diye bağırdım.''Dila beni öptü ben ka...''Lafını tokadım bölmüştü . Kafası sağa yatarken kızgın bakışlarımı üzerinden çekip arkamı döndüm ve yürümeye çalıştım . Tabii bileğimden tutup kendine çevirene kadar .Bileğimi çekmeye çalışsamda sıkı tutuyordu.''Vur.''Dediğinde afallıyarak ''Ne?''Dedim.Etrafa göz gezdirip gözlerime baktı.''Rahatlayacaksan vur sende rahatla bende rahatlıyım .''Dedi sakin bir şekilde.Bileğimi zar zor kurtardım .''Bırak ya.''Dedim dudaklarımı birbirine bastırıp .Arkamı döndüğümde tekrar beni durdurdu omzumdan kendine çevirerek.''Bırak!''Diyerek resmen tepindim ama bırakmıyordu.''Gitme.''Diye mırıldandığında  durup ona baktım.Evet şu an her şeyi bırakıp ona sarılmak istiyordum ama o kadar gurursuz değildim.Omzumdaki elini elime indirdi.Elimi sertçe çektim.''P*ç herif!''Diye bağırdım ve arkamı dönüp koşar adımlarla ilerledim .

Eve girer girmez abimin sesini duydum.''Erken geldin.''Diye bağırdı.Yanına gittim.Koltukta yayılarak yatmış televizyon izliyordu.''Lan senin üzerindekine ne oldu ? Hırsızlar çaldıkları kumaşı geri mi verdiler ? '' Dedi gülerek .''Boş ver.İyi geceler.''Deyip odama ilerledim.''Dur.Ne oldu anlatsana .''Diye bağırdı abim arkamdan.''Yok bir şey.Sadece uykum var.''Diye geçiştirip odama girdim.Üzerime pandalı şortlu pijama takımımı geçirdim.Yüzümdeki makyajı silip kendimi yatağa attım.Yüz üstü yatıp göz yaşlarımı serbest bıraktım.Sessiz ağlıyordum.Abim duymasın.Onunla öpüşmüştü.Tamam ben onları öpüşürken görmüştüm hatta Uzay öpmüştü ama o zaman biz yoktuk tamam şimdi de yoktuk ama olmuştuk sonuçta .Ya da ben öyle biliyordum.O beni hiç sevmemişti.Bunu söylemişti de .En çok da bu koyuyordu.Beni sevmemişti ve bunu bana söylemişti . Hıçkırıp kafamı yastığa gömdüm . Telefonuma mesaj gelince açmak istemesem de belki önemlidir diye açtım.

Gönderen:Uzay

-Cama çık.-

Gözlerimi irice açtım.Ağladığım için bulanık görüyordum.Mesaj yazmak yerine cama çıktım.Maksat aşağıdaysa mesaj yazmakla uğraşmamaktı.Elime sürahiyi de almıştım.Kafasına dökme fikri cazipti . Camı açtığımda aşağıda olduğunu gördüm.''Ne var?''Dedim sert bir sesle.Tabii pandalı tişörtüm bunu engellemişti.Camda eğildim için tişörtün pandaları görünüyordu.Güldü.''Aşağıya in.Ya da ben yukarıya çıkayım.Hangisi?'' Dedi kesin bir ses tonuyla.Paşaya bak ya.Oldu başka.''Oldu başka? Çorba da yapayım mı?''Dedim ineleyici bir ses tonuyla.Sarhoş olduğunda benden çorba istemişti.''Olur.''Dedi dalga geçer gibi.''Git.''Dedim sakin bir sesle.''Gitmiyorum.''Dedi kararlı bir sesle.Sürahiyi elime aldım ve onun kafasının hizasına getirip döktüm.Gözlerini yumdu ve kollarını açtı.Bu halde bile tatlı görünüyordu salak.Su bitince sürahiyi yerine koyduM.''Bak sana sırılsıklam aşığım .''Dedi kollarını açarak.Salak.İçimdeki gülme hissine öpüştükleri anı hatırlattım.''Bunu beni sevmediğini söyleyen, onu öptüğümde iten, başkasıyla öpüşen çocuk mu söylüyor?''Dedim alaylı bir sesle.''Hayır.Seni sevmediğini söylerken yalan söyleyen, seni sinirle itip pişman olan,başkası onu öptüğünde tiksinip iten sana deli gibi aşık olan çocuk söylüyor.''Dedi gülerek .Kollarını önünde bağlamıştı.Hava soğuk değildi ama döktüğüm su da sıcak sayılmazdı.Söylediklerine gülmek 'deli'demek yanına gidip sarılmak istiyordum.Ama yapmayacaktım.''Sarhoşsun değil mi?''Dedim bıkkın umursamaz çıkmasını umduğum sesimle.''Hayır.''Dedi gülerek.Keşke sarhoş olsaydı gidip sarılırdım sabah hatırlamazdı.Neyse.En azından bu söyledikleri kendi düşünceleriydi.Bilmiyorum belki de salağım.İnanmak istiyorum.''Git Uzay.''Dedim ıslanmış yüzüne bakarken.Su damlaları saçından damlıyordu.''Benimsin.''Dedi durup dururken.Yukarı bakmaktan boynu ağrıyacaktı.Acaba kim masaj yapardı.Uzay istese bütün kızlar yapardı ama Uzay kimden isteyecekti.Başka bir kızın onun boynuna masaj yaptığı anı hayal ettiğimde yüzümü buruşturdum.Bunun düşüncesi bile kabus gibiydi.Bu sebeple bile aşağı inebilirim.Tabii üzerimdeki pandalar var.Bu aşağı inme işini üşengeçliğim dövdü .''Öküzsün.''Dedim.'senin değilim'demek istemiyordum. Zorlamadığı sürece demeyecektim. ''Benimsin kelimelerin en güzeli kızım.''Dedi bay odun.''Gider misin?Dila seni bekliyordur.Öpüşmeniz yarım kalmıştı.''Dedim 'Dila' ve 'Öpüşmeniz' kısmına vurgu yapmıştım.''Ondan iğreniyorum.''Dediğinde şaşkın bakışlarımı gizlemedim.İğrendiği kızı yanında mı tutuyordu. Bende iğreniyordum.''Midesiz olduğunu bu kadar belli etme bence.''Dedim iğneleyici bir tonda.''O bana yaklaşıyor s*rtük.''Bana da s*rtük demişti.Ben de ona yaklaşmıştım.Bende onu öpmüştüm ve o beni itmişti .''Ben de Dila gibi miyim?''Has...Bunu içimden söylemek yerine sesli söylemiştim.Güldü.''Sen benim sevdiğim kadınsın o sıradan bir s*rtük.Onunla kendini kıyaslama.Sen benim en değerlimsin.''Yutkundum söyleyecek bir şey yoktu.''İyi geceler Uzay.''Dediğimde sırıttı.''Rüyanda beni gör.''Dediğine gözlerimi devirip camı kapattım.Sürahiyi koyarken aynadaki yansımam beni korkuttu.Ağlamaktan göz altlarım şişmişti .Hortlak gibi duruyordum.Gece kendi rüyama gireblirdim Uzay'dan fırsat bulursam.Hayır gece yatmadan da hiç düşünmüyorum ki neden görüyorum rüyamda .Kafamı yastığa gömdüm.Uzay bana çok güzel şeyle söylemişti, en değerlisi olduğumu söylemişti ama benden nefret ettiğini de söylemişti zamanında hayır Matematik daha kolay ciddiyim.Düşüncelerimden ayrılıp kendimi uykuya teslim ettim.

RÜYALARIM (Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin