Bölüm 40(AŞIĞIM)

318 20 1
                                    

40.Bölüm!

kısa oldu:(

VOTE VE YORUMLARINIZI BEKLİYORUM.

keyifli okumalar :) ❤️

❤️❤️❤️

***

''Zengin hanım.''Dediğinde gözlerimi devirdim.''Sanki sen zengin değilsin.''Diyerek sıcak çikolatamdan bir yudum daha aldım.Uzay'la o kadınım olayında ben cevap veremeden telefonum çalmıştı aslında arayan Savaş'tı ama ben Sıla olduğunu acil gitmem gerektiğini söylemiştim.''Uzay'la nasıl gidiyor barışmadınız değil mi ayrısınız yani.''Dedi merakla gözlerime bakarak . Kollarını masaya dayayıp masaya yaklaştı.Arkama yaslandım ve kaşlarımı kaldırdım.''Ayrılmamızı istediğini bu kadar belli etme bari.''Diye söylendim.Beni sevdiğini biliyordum ama gerçekten seviyor mu bilmiyorum.''Bu normal değil mi?Seni seviyorum ve onun seni hak etmediğini düşünüyorum.''Dedi gülerek.Kahvesinden bir yudum daha aldı ve geri bıraktı.''Ben gideyim artık.''Diyerek ayaklandığımda Savaş bileğimden tuttu.Bir Savaş'a bir bileğimdeki eline baktım.''Biraz daha kalsan?''Dedi gözlerime bakarken.Yakışıklı çocuktu Uzay kadar olmasa da .''Üzgünüm,gitmem gerek.''Dedim tebessüm ederken.''Seni bırakayım?''Benimle daha fazla vakit geçirmek için elinden geleni yapıyordu.Sanki gözümün önünde kadını öldüren o değildi.Üstelik karısını öldürmüştü,zorla evlenmiş olsalar da karısıydı sevdiği biri vardır diye düşünüyordum , beni seviyormuş . ''Gerek yok sağ ol ben giderim.''Dedim nazikçe elimi çekerek.

Telefonum çalmaya başlayınca koltuktan sehpaya doğru eğilip almaya çalıştım.Üşengeçlik.Tabii fazla uzandığımdan alırken yere düştüm.Oflayıp telefonu açtım.Düşmenin verdiği acıyla kimin aradığına bakmayı unutmuştum.''Alo yenge.''Bana yenge diyen üç kişi vardı.Cenk , Murat,Yiğit bu ses Cenk'e aitti . Arayan Cenk'ti .''Cenk?''Dedim merakla.Neden aramıştı ki?''Yenge Uzay bizim mekanda buraya kafa dağıtmaya geliriz biz . Uzun zamandır gelmiyorduk.Sanırım aranızda bir şeyler olmuş müzik seslerini duymuşsundur Uzay yine çok içiyor yani gel diyorum yenge .''Onların mekanı mı vardı?Benim niye haberim yoktu?Ben Uzay'ın yanındayken telefon çalınca acil deyip gitmemiştim yani giderken'ha bu arada seni seviyorum lafını basitleştiriyorsun.'Gibi bir cümle kullanmış olabilirim. ''Sizin mekan?''Dedim merakla.Yerden kalkıp yerime otururken.Abim Yağmur'la yemeğe çıkmıştı.Ateşle barut gibi görünüyorlardı ama onları akşam yemeği yemeye ikna etmiştim.''Geleceksen konum atarım,adres veririm yenge sen geliyor musun onu söyle.''Hiç düşünmeden ''Geliyorum.''Dedim.Evet hata yapmış olacaktım.Ama gitmek istiyordum ve tamam özlemiştim.

Cenk'in verdiği adrese geldiğimde taksiciye ücreti ödeyip taksiden indim.Büyük güzel bir yerdi.Büyük kapıya doğru ilerledim.Eski bar gibi görünüyordu . Ya da bar havası verilmişti.Kapıyı Cenk açtı.''Hoş geldin yenge Uzay içeride.''Gülümseyip içeriye girdim.Büyük bir sahne vardı.Bir kaç masa vardı.Köşedeki masada oturan Uzay çarptı gözüme . Önünde içki şişesi vardı.Beni fark etmemişti.Etrafa bakmayı bırakıp Uzay'a doğru ilerledim.Aramızda iki , üç metre varken beni fark etmişti.Ağzı bir karış açıktı.Şaşkınlıkla beni izlerken yanına gittim.Umursamayıp içki şişesini eline aldı.Ağzına götürürken elinden çekip yere fırlattım.Bana 'ne yapıyorsun?'Der gibi baksa da umursamadım.Onun bakışlarındaki soruyu ben sordum.''Ne yapıyorsun?''Arkasına yaslanıp gözlerini kırpıştırdı.''Neden geldin?''Soruma soruyla cevap verdiği için ben de onun sorusuna soruyla cevap vermeyi seçtim.''Amacın ne?''Bana bakıp sırıttı.''Ne istiyorsun?''Dediğinde yanındaki sandalyeye oturdum.''Niye buradasın?''Bu soruyu onun bana sorması gerekirken ben ona sormuştum.''Bu soruyu benim sormam gerekmez mi?''Bu söylediği de bir soru sayılırdı.Oflayıp önüme gelen saçımı geriye attım.''Yeter.Bu kadar içme diye geldim.''Yalandı.Onu özlediğim için gelmiştim.''Beni seviyor musun?''Dediğinde gözlerimi kırpıştırdım.''Şimdi nereden çıktı o ben şe....''Lafımı böldü.''Beni seviyor musun ?''Sorusunu tekrarlayınca gözlerine baktım.Cevabı merak ediyordu.''Seviyorum.''Dedim düz bir sesle.Önüme döndüğümde Uzay ayağa kalktı ve beni de elimden tutup ayağa kaldırdı.Soran gözlerle ona bakarken kollarını belime dolayıp kafasını boynuma gömdü.Kollarım sarkmasın diye bende kollarımı boynuna doladım.Tabii asıl amacım sarılmaktı da neyse.Kafasını kaldırmadan.''Seni seviyorum.''Dedi boğuk çıkan sesiyle.Seni seviyorum.Söyleyeceklerimi söyleyip söylememek arasında tedirgin kalsam da mantığımla değil duygularımla hareket etmeyi seçtim.''Seni seviyorum.''Evet az önce de onu sevdiğimi söylemiştim ama o sadece sorusu içindi bunu ise ona karşılık olarak söylemiştim.Yani barışmıştık sanırım.İrem Derici-Aşk Eşittir Biz şarkısı çalmaya başladığında Cenk'in bizi izleyip şarkıları ayarladığından emin oldum.Bilmiyorum belki Murat ve Yiğit de yanındadır.Uzay kollarını belime daha sıkı doladı.Kımıldayamıyordum.Ben de aynı şekilde kollarımı daha sıkı doladım.Bir süre böyle kaldıktan sonra benden ayrılıp elimi tuttu.''Seni eve bırakayım.''Diyerek kapıya doğru ilerledi.Ben de peşinden ilerledim.

Evin önünde durduğunda kemerimi çözdüm.''İyi geceler.''Deyip tam kapıyı açacakken bileğimden tuttu.Ona baktım , kaşlarını havaya kaldırmış bana bakıyordu.Anlamazca kafamı iki yana salladım.''İyi geceler ve...''Dedi gülerek ne demek istediğini anlasam da anlamazdan geldim.''Tatlı rüyalar?''Dedim gülerek.Kafasını yana yatırıp güldü.''Abim gelmiş olabilir . Ben gideyim.''Dediğimde kolumdan tutup kendine çekti ve dudaklarımızı birleştirdi.

Abim geldiğinde kendi kendine söyleniyordu.''Ne oldu aşık?''Diye bağırdığımda odaya girdi.''Dünya ben o kızla bir daha değil yemeğe çıkmak aynı ortamda bulunmam.Nasıl bir şey o ya senden beterleri de varmış.Bir dakika susmuyor sürekli inatlaşıyor,zıtlaşıyor .''Güldüm.Büyük bir aşk doğuyor gençler.''Siz çıkmıyor muydunuz ya ?''Dedim gülerek.Abim bana kötü kötü baktı.''Ne çıkması lan.Be..Ben o kızla çıkacağıma asansörle çıkarım.''Dedi.Evet saçmalayan bir abim var.''Ne oldu ?Dökül.''Dedim koltukta doğrulurken.Abim tişörtünü çıkarıp fırlattı.''Ya utanmaz mısın? Kız kardeşinin yanında soyunmaya utanmıyor musun?Fırlatma üzerinden çıkanları ya ben senin tişörtlerini toplamak zorunda mıyım?''Elimi gözüme kapatmıştım.Abim kahkaha attı.''Ben seni erkek kardeşim olarak görüyorum sıkıntı yok.Ha anladım kaslarıma bakınca abi fala...''Lafını böldüm çünkü ne diyeceğini biliyordum.''Kes sesini!Giy üstünü.''Diye bağırdığımda odasına gitti.''Nereye?''Dedim elimi gözümde çekerken.''Çok uykum var yatıyorum .''Dediğinde ısrar etmedim çünkü benim de uykum vardı.Odama gittiğimde telefonuma mesaj geldi.

Gönderen:Uzay

-İyi geceler diyeceğim cama çık.-

Gözlerimi kırpıştırdım.Burada mıydı?O sırada bir mesaj daha geldi .

Gönderen:Uzay

-Kalp atışlarını buradan duyuyorum.Üzgünüm sadece seni heyecanlandırmak içindi ama istersen gelebilirim malum beni özledin.-

Ego!

Mesaj yazamadan aradı.Açtım.

''Selam beni özlemekten ölen kız.''Dediğinde gülmemek için dudaklarımı birbirine bastırdım.

''O zaman yanlış aradın.Ben Dünya .Sana gıcık olan.''Dedim gülerek.Güldü.

''Büyük aşığım olan Dünya,biliyorum.''

''Ha ha çok komik.''

''Kapatıyorum.Görüntülü arayacağım.''Dediğinde telaşlandım.

''Hayır!''Diye çıkıştım.

''Ne o niye bu kadar telaşlandın ? Merak etme pandalı pijamana alıştım.''Keşke pandalı olsa.Ayıcıklı pijama!

Kapattığında hemen dolabima koştum ve üzerime siyah tişörtümü geçirdim.Aynadan kendime baktım.''Ne yapıyorum ben ya.''Telefonum çaldığında yatağa oturup telefonu açtım.

''Ne v...''Onu da göreceğimi unutmuştum.''Üzerine bir şey giysene ya.''Diyerek başka tarafa baktım.Üstsüzdü .Yatakta yatıyordu.Saçları dağınıktı uykudan yeni uyanmış gibi.''Kaslarıma dayanamadığını biliyorum ama buraya bak.''Dedi sırıtarak.Ona bakıp dil çıkardım.Bir kolunu kafasının altına koydu .''Benimle konuşmak için üzerini değiştirdin demek.Tabii altındaki şortu üşengeçlik yapıp değiştirmedin.''Dedi sırıtarak.O benim şortumu nereden biliyordu?''Bu seferki ayılı demek.Aynayı hesaba katmadın sanırım.''Sırıtıyordu.Aynayı unuttum!Aynayı görememesi için biraz döndüm.''O ayıyı Cenk hayvanı mı verdi sana?''Dediğinde dudağımı ısırdım.''Bu sahne için değerdi .''Dediğinde ofladım.''Gıcık mısın?''Dediğimde sırıttı.''Aşığım.''Dediğinde sırıttım.Aşığım.

❤️❤️❤️

***

kestik!

Çook kısa oldu ve çook gecikti farkındayım telafi edeceğim özel nedenlerden kısa oldu.

Vote Ve Yorumlarınızı Bekliyorum

Öpüyorum sizleri ❤️

❤️❤️❤️❤️❤️

RÜYALARIM (Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin