bölüm 24 (İLKİM)

762 41 24
                                    

merhaba yb geldi :)

24. BÖLÜM OLDU BORU DEĞİL 24 :))

multiyi bölümü okuyunca anlarsınız vote ve yorumlarınızı bekliyorum hepinizi çok seviyorum :* 

bölüm şarkısı = model -mey ve mor ve ötesi-bir derdim var 

yb'ler hafta sonları geliyor haberiniz olsun canlarım :)

keyifli okumalar  :)

*-*-

telefonumu kapatıp cebime attım , belimde bağlı duran hırkayı fark ettim  hemen çıkarttım ve düzelterek elimde tuttum  beni bekleyen arkadaşlarımın yanına gittim ... arkadaşlarım onlar benim arkadaşlarımdı  ne düşünürler ki affetmezlerse beni ne olacak o zaman  ama zaten bu iğrenç yalanı duyduklarında kızacaklar ne yapacağım bilmiyorum kahretsin!

yanlarına gittim   ''girelim ''dedim ve birlikte içeriye girdik , ortalardan bir masaya geçtik siparişleri verdik ben yine uzayın aldığından istedim içki  içmek istemem ama dertlendim şu an

beş dakikaya siparişler geldi bir bardağı bitirdim ve ikinciyi istedim

 selin''hadi Dünya şarkı söyle '' dedi ''yok canım hiç havamda değilim  ''dedim ''ya lütfen bizi mi kırıcaksın  ? '' diye küçük masum çocuklar gibi baktı ''ya lütfen '' dedi gizem '' uzatma işte söyle bir şey ''dedi uzay efendi ! '' sana ne ya salak  çok istiyorsan sen söyle '' diye çemkirdim uzaya

''evet ikinizde söyleyin '' dedi sıla ''saçmalama ya '' dedim   uzayın evine gitmem gerek evet bunu yapmalıyım ben buraya bir iddia için geldim onları her ne kadar sevsemde bunu yapmalıydım  ''tamam söylerim '' diyerek sahneye atladım karaoke vardı burda .

model -mey  söyleyecektim

  Bakması Ne Zormuş Ah O Güzel Yüzüne...                                                                                                                              Toplamış Yine Bütün Güneşi Üstüne                                                                                                                                        Kamaşıyor Gözlerim Bebeğim...                                                                                                                                                  Öyle Gülmek Olur Mu Gözünü Seveyim?                                                                                                                                   Cennet Dudaklarınmış Öpte Öleyim                                                                                                                                       Aşkmış Adı Nerden Bileyim...                                                                                                                                                 Böyle Zulüm Olur Mu Gözünü Seveyim                                                                                                                         Adımı Sorsan Söyleyemem Yemin Ederim...                                                                                                                      Ah Ellerim Titriyor Of Bir Ateş Basıyor                                                                                                                                      Özlemek Bu Dokunmakla Geçmiyor                                                                                                                                     Ah -Doldur Sevgilim-                                                                                                                                                                      Öyle Sev Ki Beni Yaramaz Sevgilim Mey Diye Içeyim...                                                                                              Doldur Sevgilim Kalbim Tekliyor Ah Gel Hasta Gibiyim... 

RÜYALARIM (Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin