Yeni bölüm gelmiş diye duydum? Gelmiş mi ki...🙌
Multimedia; Mert Başaran😍 (bu bölümde yok ama olsundu)
2 hafta gecikmeli 🙈
Bu bölüme biraz romantiklik katmak istedim 😏
VOTE ve yorumlarınızi bekliyorum 😘
Keyifli okumalar 💙
○○○Açelya'dan...
"Ya Uzay!" Güldü.
"Kızım sende bu kadar kısa olmasaydın ben mi dedim yarım kadar ol diye." Alay ediyordu benimle pislik!
"Uzay seni öldürürüm! Ver şu günlüğü!" Kahkaha atması iyice sinirimi bozmuştu. Arkasını döndü ve defteri açıp okumaya başladı bende omuzlarından destek alarak zıplıyor mal mal şeyler yapıp defteri almaya çalışıyordum. Uzay çok rahat bir şekilde benden kurtuluyordu. Sesli bir şekilde okumaya başladı günlüğümü.
"Sevgili günlük; bu gün sana ilk yazisim. Ben aşık oldum. Evet yanlış yazmadım ben aşık oldum! Hemde öküz Uzaya!"
O bölümü atlayıp ortalardan bir sayfa açtı.
"Ah günlük ah! Bu gün kafede karsilaştığımız kızı gördüm. Yolda arkadaşlarıyla yürüyordu. O kızdan nefret ediyorum! Neyse ki bir daha göreceğimi zannetmiyorum. Uzayın yanında başka bir kız görünce çıldırıyorum. Ben Uzayı çok seviyorum be günlük kardeş!"
Uzay kahkaha atarken günlüğü kapattı." Kafede ki kızı mı gördün?" Ciddilesmisti. Kaşlarımı çattım.
"Sana ne!"
"Be-benim isim vardi sonra görüşürüz. Günlük bende kalsın."
Arkasından öylece baktım ne sulu bir öpücük bırakmıştı yanağıma nede satılmıştı...
¤¤¤¤¤
Belliydi o zamandan o kızı sevdiği! Daha tanımadan kafasını karıştırmış ti sevgilimin. Nereden çıktı bu lanet kız?
Uzay cagirdigim yere gelmişti. Bunun mutluluğuyla yanına gittim. Denizi izliyordu banka oturmuş. Burası beni sevdiğini söylediği yerdi 'deneyelim mi'demisti aslında çok düz olsa da değerliydi işte...
Arkasından sessizce gidip Ellerimi gözlerine kapattım.
"Dünya olamaz onun elleri böyle değil. "Yüzümü buruşturdum. Ne Dünyaymış. "Kimsin sen?"
"Sevgilin " Ellerimi çekip yanağına ani bir öpücük kondurdum.
"Açelya!"Dedi sinirle. Yanağını sildi ve bana kötü Bakışlarını yolladı.
"Nasil da bilir sevgilisini."
"Sesinden tanıdım geri zekalı!"💔
"Kalbimi kirmasan olmuyor değil mi ?"
"Neden çağırdın beni buraya? Ha bir daha beni gizli numaradan arayıp Dünyayla ilgili Deyip kandırarak bir yere çağırma. Gurursuz musun kızım sen."
"Sadece aşık. "Gözümden bir damla yaş düşerken ne kadar aciz olduğumu fark ettim.
"Açelya seni üzmek istemem. Artık beni unut ben Dünyayı seviyorum bunu değiştiremezsin. Hoşça kal.'
Dünya'dan...
Acelya Uzayı öptükten sonra izlemeyi bırakmıştım. Bu çok kötü bir histi. Sevgiliniz yanınızdan ayrılıyor onu takip ediyorsunuz ve böyle bir manzarayla karşılaşıyorsunuz. Ben bunları hak edecek ne yaptım? Sadece sevdim sadece! Bir tek beni sevsin istedim! Milyonlarca erkek varken Uzay dedim ben! Sevmek değer vermek bu kadar zor muydu? Neden bir kıza bağlı kalmıyordu bu erkek milleti? Uzay... benim sevgimi hak ediyordu onu beni sevmediği için suçlayamazdim. Ben sevilmeyi hak etmiyordum belki de,kim bilir ben Uzayı hak etmiyordum belki.Yerimden kalkıp sarhoşlardan farksız bir şekilde yürümeye başladım.
○○○
Aksam olmuştu. Uzay sabahtan beri bir kere bile aramamisti. Bende evde çizgi film izleyip ağlamıştım. Kapı çaldığında üşenmek kapıyı açtım. Karşımda Onu görmeyi beklemiyordum." Ne var gece gece?"saat epey geç olmuştu.
"Ne bu tavır?"
"Git evimden."
"Ne oldu."
"Yeter artık! Beni kullanmaktan vazgeç! Akşam benimle sabah Açelyayla olamazsın! Ben senin oyuncağın değilim, Demir!"
"Ne saçmalıyorsun?"
"Sabah kiminleydin Uzay?"
"Sen beni takip mi ettin?"
"Pardon seni yakaladım!"
Telefonunu çıkarıp gizli numaradan gelen mesajı gösterdi." Önce aradı senin hakkında önemli bir şey olduğunu söyledi sonra saati yeri mesaj attı. Acelya olduğunu bilmiyordum arkadan gelip öptü ben ne yapabilirim? Kızdım da."
"Neyse."
"Özür dilerim. Seni üzmek istemiyorum . Seni uzdukce kendimden nefret ediyorum. Allah belamı versin benim!" Tövbe tövbe tövbe
"Amin inşallah." Tövbe tövbe tövbe
"Uykum var."
"Git uyu evinde ben ne yapayım?"
"Birlikte uyuyalım."
"Oldu, başka?"
"Lütfen. Uyuyamıyorum." Kıyamam sana 😻
"Ya bebek misin sen? Bana ne uyu. Uyku hapı falan al." Güldü
"Seninle uyuduktan sonra uyku hapları etkisiz kalıyor." Nasil da canım ya 😍
"Git Uzay!"
"Kapının önünde yatarım bak!"
'Benden uzak ol da nerede yatarsan yat!" Gözlerime 'öyle mi' der gibi baktığında 'öyle!' Bakisimi gönderdim. Dışarı çıkıp kapıyı arkasından kapattı. Giderdi herhalde yani kapıda yatacak hali yok değil mi? Kapı deliğinden baktığımda duvara çöktüğünü gördüm. Bir bacağını uzatmış bir bacağını hafif bukmus ellerini cebine koymuş kafasını da geriye atmış oturuyordu. Üşüyor mudur? Usuyordur tabi ki hava çok soğuk! Nasıl rahat edecek ki orada hem rahatsız hem soğuk. Gelen geçen Uzaya bakıyor acıyordu.Yaklaşık yarım saat geçmişti. Yatakta bir sağa bir sola dönüyordum. Gitmiş mıdır? Hiç sanmıyorum. Oflayıp yataktan çıktım.
Hala oradaydı! Yanına gidip yarı uyur yarı uyanık olan Uzayı dürttüm. Gözlerini açıp bana baktı. "Dünya'm?"kolumdan çekip yanına yatırdı.
"Uzay,kalksana camış! Geç içeride uyu burada hasta olup başıma kalma ." Zar zor kaldırdım koca bebeği. Çok uykusu olduğu belliydi gözlerinin altı kızarmıstı üstelik uyku hapı kullandığı için az çok onun da etkisi vardı. Odama geldiğimizde ceketini çıkardım. O yatağa yatarken ben ayakkabılarını çıkarıyordum. Üzerine yorganı örtüp yatağın diğer ucuna kıvrıldım. Ona sarılarak uyumak istiyordum ama ona her yaklaştığında aklıma Açelyayla anıları geliyordu... Onu öpüşü,sarılışı,sevdiğini söyleyişi... kalbime öküz oturmuş gibi hissedince başka şeyler düşünemem gerektiğini anladım. Evet kalbimde öküz oturuyordu o öküz Uzaydı. Onu o kadar çok seviyordum ki... benim onu sevdiğimin yarısı kadar sevse yeterdi aslında. Değer verse biraz sevse beni... Onu başka kızlarla görmesem mesela , beni sevdiğinden emin olsam , ona güvenebilsem mesela , benim yanımda olmadığında acaba nerede demesem çok şey mi istiyorum ? Uzay yatakta tam tür döndüğünde uyumadığını anladım. Komik bir dönüş yapmıştı ve tam tur döndüğü için şuan kolu belime sarılı çenesi omzuma değiyor ve burnu yanağıma sürtüyordu yüz üstü yatmıştı.
"Ben sana seninle uyuduktan sonra uyku hapları etkisiz kalıyor diyorum sen bana işkence etmeye devam ediyorsun." Sustum. Ne diyebilirdim ki 'seni gördükçe, sana yaklaştıkça Açelyayla anıların geliyor aklıma mı demeliydim? 'Yada' kusura bakma daha olanları atlatamadım. Beni sevdiğinden emin olamiyor,sana güvenemiyorum ' mu demeliydim ? Susmak en iyisiydi.
●●●
Yanağımdai baskı yerini ıslaklıga bırakınca gözlerimi araladım."Günaydın sevgilim tatlı uykundan uyandın mı?" Şarkı mırıldanmasına gülümsedim.
"Sabah sabah bu ne romantizm?" Böyle uyandırılmak çok güzeldi ama öküzümden beni bu şekilde uyandırmasını beklemiyordum. Öküzdü sonuçta su dökerek bile uyandırabilirdi.
"Mutfakta bekliyorum." Sorumu yanıtsız bırakıp odadan ayrıldı. Yatağımla vedalaşıp banyoya gittim. Aynanın kenarında bir not vardı.
Bir insan bu kadar güzel olabilir mi karşim♡
Gülümseyip notla bakışmayı kestim. Notu banyo dolabına koyup işlerimi hallettim ve banyodan çıktım. Çalışma masamın üzerinde kalp şeklinde serpilmiş gül yaprakları vardı. Dolabımın karşısına geçip siyah eşofman altı ve beyaz bluz geçirdim üzerime. Dolabın aynasında ise bir not daha vardı.
Yine çok mu güzelsin sen?
Söyleyin bana nasıl sevmekten vazgeçeyim bu romantik öküzü?
Mutfağa inerken beyaz gül yaprakları seriliydi yerde. Nolmuştu bu öküze? Kim ayarlarıyla oynamıştı? Bu işte de bir şey vardı da hayırlısı.
Mutfağa gittiğimde üzerinde mutfak önlüğü olan Uzayla karşılaştım. Kahvaltı masasında yok yoktu ve romantik bir şekilde hazırlanmıştı. Cherry domatesleri tabağa kalp şeklinde dizilmiş, peynirler özenle tabakta duruyordu. Yumurta , omlet, salam,poğaça gibi bir sürü şey vardı. "Otursana?" Sandalyemi çekip oturmama yardımcı oldu ve o da önlüğünü çıkarıp karşıma oturdu.
Uzun ve sessiz kahvaltımızı ettikten sonra sıra önemli soruya gelmişti. "Uzay bu romantiklik ne? Hayırdır? "Güldü. Bu gün bir tuhaflık vardı onda.
"Dünya..." Dedi ve söyleyeceklerini toparlayıp konuşmaya devam etti.
"Evlen benimle."
♡♡♡
Aa yeni bölüm gelmiş de bitmiş.○Evlenme teklifi hakkında ne düşünmüyorsunuz?
○Uzay hakkında ne düşünüyorsunuz?
○Dünya hakkında ne düşünüyorsunuz?
○KİTAP hakkında ne düşünüyorsunuz?
○Karakterler hakkında ne düşünüyorsunuz?
VOTE VE YORUMLARINIZİ BEKLİYORUM
SİZİ SEFIYRUM😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RÜYALARIM (Düzenleniyor)
RomanceRÜYALARIM çantamdan kitaplarımı çıkartırken birinin sesiyle irkildim ''hey .. kalk buradan '' bu da kimdi şimdi , kitapları çıkartmayı bırakıp seslenen kişiye döndüm tam sen kimsin diyicektim ki .... bu ..bu rüyalarımda gördüğüm çocuktu daha dün gö...