2.Bölüm "Tanışma"

1.8K 123 73
                                    


BÖLÜM DÜZENLENMİŞTİR

Vote ve yorumlarınızı bekliyorum ;)

Keyifli okumalar

***

Yine ve yine aynı rüya. Daha önce bir çok kez rüyamda onu görmüştüm.

Daha önce hiç görmediğim birini rüyamda görüyorum hemde sürekli bu normal mi?

Üstelik bizim grubu niye görüyorum onlar benim can dostlarım,  tabi eski okulum da kaldılar . Ben kolej'de okuyordum, lise son ama arkadaşlarım bana 'sen devlet okulunda yapamazsın , sen zenginsin , senin işin olmaz beceremezsin ' gibi şeyler söylediler ve beni doldular bende bugün devlet okuluna başlıyorum. Başladıktan sonra bana son bir görev daha vereceklermiş kazanırsam da istediğim şeyleri yapacaklar. Çok heyecanlı. Bu arada ben Dünya 18 yaşındayım ailem İzmir'de yaşıyor iş için .Ben burada kalmak istediğim için burada kaldım .

 Biraz daha yatakta kalırsam okula ilk günden geç kalacağım . Yataktan fırlayıp lavaboya girdim işlerimi hallettim ve dolabımın karşısına geçtim , bu gün ilk günüm diye forma giymesem olurdu. Zaten formayı hiç sevmiyorum , her gün herkesle aynı şeyi giyiyorsun .

Dolabımdan bir lacivert dar kot pantolon ve kot gömlek giydim .Beyaz spor ayakkabılarım ve siyah okul çantamla hazırdım .Saçlarımı salık bıraktım , doğal halini beğeniyorum .

Mutfakta kendime bir soğuk tost yapıp yedikten sonra saate baktım.Kırk beş dakikam kalmıştı .Arabam yoktu  .Lise bitsin ilk işim ehliyet almak olacak .

Çantamı ve ceketimi alıp evden çıktım çantamı açıp telefonumu aldım ve taksi çağırdım.

Taksi iki dakika sonra geldi , takside arka koltuğa binip yeni okulumun adını verdim ve yolu izlemeye başladım .

Geldiğimizi fark ettiğimde taksimetreye baktım .Parayı ödeyip taksiden indim ve okula göz gezdirdim krem renginde duvarları eskimişti .Çok eski olduğu uzaktan da belli oluyordu.Fazla büyük değildi ama büyük bir bahçesi vardı .Bahçeye göz gezdirdiğimde şok oldum.

Bu nasıl bir okuldu. her yerde sigara içenler  , kahvede gibi oturanlar , enerji içecekleri,yiyişenler  falan  ne ararsan vardı. Ben nasıl bir okula düştüm böyle . Galiba haklı çıkacaklar yapamam ben bu okulda, ama denemekten zarar gelmez.

Okula doğru ilerledim .Kapıdan girdiğimde herkesin gözü benim üstümdeydi .Ne bu şimdi dizilerdeki başrol kız partiye  en son gelir ve harika görünüyordur herkes ondan gözlerini alamaz.

Bu bakışlar serbest geldiğim içindir diye düşünüp okula girdim müdürün odasını kolayca bulup o tarafa doğru ilerledim.Girişte olduğu için zorlanmamıştım .  kapıyı tıklattım ve''gel'' Sesini duyup içeriye girdim .Kırk ,elli yaşlarında , kel ve gözlüklü bir  müdürle karşılaştım.

Sınıfımı öğrenip  ikinci kata çıktım ve sınıfı birkaç saniye içince buldum. Daha zil çalmamııştı , sınıf çok büyük değildi. Beyaz ve mavi ile boyanmış duvarlar , panolar desen karmakarışık , sıraların üstündeki yazıları ve dağınıklıklarını söylemiyorum bile .Çantamı en arkada duvar tarafında boş olan sıraya koydum ceketimi çıkarıp sıraya oturdum ders zili çaldı bende çantamı kurcaladım , eski okulda kitapları almıştım defter aldım mı diye kontrol ettim.

Çantamdan kitaplarımı çıkartırken birinin sesiyle irkildim.

''Hey .. kalk buradan '' bu da kimdi şimdi .Kitapları çıkartmayı bırakıp seslenen kişiye döndüm.

tam sen kimsin diyecektim ki .... bu ..bu rüyalarımda gördüğüm çocuktu . Ama nasıl olur insan hayatında daha önce görmediği birini rüyasında görebilir mi ?

RÜYALARIM (Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin