Ne yeni bölüm mü? ;)
Yeni bölüm geldi.
VOTE VE YORUMLARINIZI BEKLİYORUM.
❄️ Keyifli okumalar ❄️
***
Uzay odaya alındığında doktordan izin alıp yanına gittim.Uyuyordu.Uyurken çok masum görünüyordu.Yan taraftaki tekli koltuğu yanına çekip oturdum.Elimi elinin üstüne koyup baş parmağımı elinin üstünde gezdirdim.
Hastaneden çıkarken Uzay kolunu omzuma attı.Yüz kere sorduğum soruyu tekrar sordum.''İyisin dimi? Eminsin iyi olduğundan? Bak bir şeyin var da söylemiyorsan seni komalık ederim.''Güldü . Beni daha fazla kendine çekip saçlarımın arasına öpücük bıraktı.''Sen artık eve git.''Gözlerimi devirdim.İnanıyor muydu onu bırakacağıma?''Kelime israfı yapmaya gerek yok bence.''Çarpık bir şekilde güldü.''İyice bana benzemeye başladın.''Güldüm.Cenk arabayı getirdi.Uzay'la arkaya bindik.''İyis....''Cenk'in sesini Uzay' böldü .''Bir daha bana 'iyi misin?'Diye sorarsanız siz iyi olmazsınız.''Ben soruyordum,sürekli . Haklıydı aslında uyandığından beri 'iyi misin?'Diye soruyorduk.Tabii o da uyandığı gibi 'Arabam nerede?'Diye sormasaydı.Öküz.''Arabam nerede?''Ne güzel değil mi? Aynı soruyu cevaplayana kadar soruyordu.''Aldırdık çok değerli arabanı.''Diyerek dalga geçti Yiğit.''Nerede dedim.''Arabayı kıskanmak mantıklı mıydı bilmiyorum .O arabayı gördüğüm yerde çizicem.''Gebertirim.''Dedi Uzay.''Ha?''Ne olmuştu ki? ''Arabamı kıskanmaktan vazgeç.Onu çizemezsin!''Ben onu sesli mi söylemiştim? Kahretsin!Harika!Müthiş!Mükemmel!
Uzay'ın evine gitmiştik.Diğerleri dinlenmek için evlerine gitmişti.Daha doğrusu Uzay yalnız kalmak istemişti.Tabii buna engel olan bir adet ben vardım.Oturduğum tekli koltukta ayaklarımı kendime çektim.Uzay koltukta uzanıyordu.''Uzay?''Dedim ona dönüp.Bana baktı.''Araban mı? Ben mi?''Bu soruyu gerçekten sormuş muydum? Bana 'gerçek misin?'Der gibi baktıktan sonra güldü.''Arabam tabii ki.''Dediğinde gözlerimi büyütüp ona baktım.Ayaklanıp ''İyi o zaman.Arabanla mutluluklar.''Diyerek kapıya yöneldim.Kapının girişinde rastgele atılmış araba anahtarını görünce aklıma harika bir fikir geldi.Uzay arkamdan hareketlenip seslendiği için anahtarı alıp evden çıktım ve arabaya doğru koşarak gittim .Arabanın önünde durup anahtarı arabanın yanında tuttum. Çizecekken Uzay arkamdan yetişip kollarını belime sardı.Kollarımı da belimle birlikte sarmıştı.''Ya bırak!''Diye bağırdım.Beni o şekilde kaldırıp eve doğru sürükledi.Bende çırpınıyordum.''Bıraksana ya bırak!''Diye bağırmaya devam ettim . O ise gülüyordu.''Ya bırak! Fırsatçı.''Eve girmemize az kalmıştı.''Tepinmesene kızım.''Boğuk bir ses çıkardığında vurulduğu aklıma geldi.Zaten beni kaldırması sakıncalıydı bir de zorluyordum.''Bırak o zaman.O çok değerli arabanı çizicem.''Beni bırakıp karnına baktı.Bir şey yoktu ama canının yandığına emindim.Ben olsam ağlardım.Tabii Uzay öküz cinsinden .''Arabamla kendini kıyaslaman ne kadar saçma farkında mısın?''Dediğinde gözlerimi devirdim.'Orobomlo kondono koyoslomon no kodor soçmo forkondo moson?'Demek istesem de demedim.''Dimi araban kadar olamadım.''Deyip kaşlarımı çattım.''Arabamı senden daha çok sevdiğime inanıyor musun?''İnanmıyorum.İnanmak istemiyorum.Kafamı olumsuz anlamda salladım.Güldü.''Beni arabandan daha fazla mı seviyorsun?''Ofladı .''Bin kere mi söyleyeyim ? ''Beni seviyor .Hemde arabasından daha çok seviyor.Yaptığım çok saçmaydı.Arabayı kıskanmak.Mantıklı değildi.Ne bileyim onu çok seviyordum ve onun tarağını bile kıskanıyordum.Annemin aklın nerede sorusuna milyon kere cevaptı.''Yani benimle bir ömür geçirir misin?''Uzay'a evlilik teklifi etmiştim resmen.Uzay bana şaşkın şaşkın baktıkta sonra düşünür gibi yaptı tabii bu benim yüzümün asılmasına sebep oldu.Gözlerini kısıp bana baktı.''Üstüne ömrümü bile eklerim.''Güldüm.Güldü.Kolunu omzuma atıp eve doğru sürükledi beni.Arkaya arabaya doğru ufak bir bakış attım.''Ama yok o araba bana çok pis pis bakıyor 'Uzay benim.'Der gibi onu çizmezsem rahat edemem ben.''Dediğimde güldü.''Cidden saçmasın.''Somurttum.Eve girdiğimizde odasına doğru çekiştirdi .Asıl evi burasıydı aslında okulu için orada kalıyordu.Uzaktı okul buraya.''Hey!''Dedim odanın kapısına geldiğimizde.''Uykum var.''Diye mırıldandı.Güldüm.Uykuluyken daha da tatlı oluyordu.Hatta ona işkence edip bir gün boyunca uyumasına izin vermeyip uykulu halini izlemek gibi hain planlarım vardı . Tabii gerçekleşmeyecek planlardı . Uzay uykusu olduğunda beni dinlemez uyurdu.''İyi uykular . Ben de sen uyanana kadar televizyon izlerim.Yiyecek bir şeyler hazırlarım.''Gözlerini devirdi.''Sence ben burada uyurken senin aşağıda oturmana izin verir miyim ?''Ne demek istediğini anlamamıştım.''Ne yani beni kovuyor musun?''Güldü . ''Safsın.''Deyip kolumdan tuttu ve odaya çekiştirdi . Yatağa yatıp beni de yanına çekti .''Beni...''Dudaklarını dudaklarımın üzerine kapadığında lafım yarıda kesildi.Geri çekilip beni omzuna yatırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RÜYALARIM (Düzenleniyor)
RomanceRÜYALARIM çantamdan kitaplarımı çıkartırken birinin sesiyle irkildim ''hey .. kalk buradan '' bu da kimdi şimdi , kitapları çıkartmayı bırakıp seslenen kişiye döndüm tam sen kimsin diyicektim ki .... bu ..bu rüyalarımda gördüğüm çocuktu daha dün gö...