NE ERKEN YENİ BÖLÜM MÜ!
VAKİT BULDUKÇA YAZIYORUM FAZLA UZUN OLMADI FARKINDAYIM AMA BU GÜN YAYINLAMAM İÇİN BU KADAR OLURDU ANCA .
VOTE VE YORUMLARINIZI BEKLİYORUM
***
Beni sevmiyordu.Bir şey demediğim için çekip gitmişti kapıyı da kırar gibi çekmişti hayvan . O an dediklerinin şokuyla cevap verememiştim .Ben ona hem seni seviyorum hem senden nefret ediyorum demiştim bu biraz saçma olmuştu evet ama o bana 'seni sevmiyorum!'Dedi bu en ağırıydı benden nefret bile etmiyordu , ne seviyordu , ne de nefret ediyordu.Tabii ki onun için kahvaltı yapmadan okula gitmeyecektim.Abim Uzay gidince gelip beni sakinleştirmişti ama ağlamamıştım . Bir şey yapmamıştım bu yüzden abim şokta olduğumu söylüyordu .''Daha iyi misin ?''dedi abim bilmem kaç yüzüncüye .''Ya illa bağırıp çağırmam mı gerekiyor iyiyim bir şeyim yok .''Diye çıkıştığımda yanağıma sulu bir öpücük kondurdu .''Kimse benim kardeşimi üzemez lan .''dediğinde gülümsedim.''Ben geç kalmayayım'.'Diyerek odama koştum ayakkabılarımı giydim ve okul çantamı tek omzuma takıp abimin yanağına sulu öpücüklerimi bırakıp evden çıktım.Yürüyerek gidecektim.Etrafıma baka baka giderken mesaj geldiğinde yavaşlayıp mesaja baktım.
Gönderen:Buğra
-Ayran içtiğimizi hatırlamıyorum.-
Onu unutmuştum ben o kadar şeyle uğraşırken normaldi .
Gönderilen:Buğra
-Karışık şeyler yaşıyorum gözlük :) bu durumda benim senin yanında değil senin benim yanımda olman gerekirdi.-
Mesajı gönderip yürümeye devam ettim.Mesaj sesiyle kenarı da durup mesajı okumaya başladım
Gönderen:Buğra
-Ben neler yaşıyorum peki.Aşık oldum lan ;)-
Gülümseyip mesaj yazmaya başladım .
Gönderilen:Buğra
-Oo bizim gözlük aşık mı olmuş .Kim bu kız tanıyor muyuz?-
gönderdikten sonra saate baktım daha vaktim vardı .Mesaj gelince hemen mesajı açıp okumaya başladım.
Gönderen:Buğra
-Yok lan kızı yolda gördüm tanımıyorum yani ;(-
gülümseyip mesaj yazdım.
Gönderilen:Buğra
-Delisin :) Delisin ;)-
Mesajı gönderdikten sonra yan tarafıma iki sarışın kız gelmişti telefonu cebime attım.''Yani diyorum ki kızım Uzay sevgilisinden ayrılmış fırsat bu fırsat''diyerek heyecanla karşısındaki sarışın kıza baktı .Kızlara 'siz kimsiniz lo' Bakışımı attım.Beni fark etti demin konuşan kızı dinleyen kız bana baktığında göz göze geldik ona 'Uzay benim' Bakışımı attım.Tamam artık benim değildi ama bu onlara Uzayı yedireceğim anlamına gelmiyordu.Uzay hala benimdi. Ştt aramızda.Yanlarından hızla geçtim benim rüzgarım'dan etkilenip düşmelerini beklesem de düşmediler.Boya küpleri ne olacak.
Okula doğru sinirle yürürken aradan dönen biriyle çarpıştık.Pardon kasmış.Kas yığınının kim olduğuna baktığımda Savaş olduğunu fark ettim.''Selam.''Dedi gülerek gülümseyip ''Selam.''Diyerek yanından geçmeye çalıştım.Eliyle kolumdan tutup engelledi.''Acelen mi var?Konuşalım biraz.''Dedi gözlerimin içine bakarak .''Okula geç kaldım.''Diye yalan söyledim.Daha zamanım vardı ama önce beni kaçıran , sonra da gizli numarayla rahatsız eden bana aşık olduğunu söyleyen biriyle ne konuşayım ve neden konuşayım .''Daha zamanın olduğunu biliyorum.''Gerçekten manyaktı .Bu okulda okumamasına rağmen saatleri biliyordu.''Kızlarla konuşacağım.''Deyip yanından geçmeye çalıştım ama beni kolumdan tutup duvarla arasına alarak geçmeme izin vermemişti .Oflayarak ona baktım.''Konuşmak istemiyor musun ? ''Dedi gözlerimi yoklarken .''Sence.''Dedim gülerek .''Beni kaçırıyorsun,gizli numaralarla rahatsız ediyorsun , bana aşık olduğunu söylüyorsun .''Diye açıklama yaptığımda güldü.''Seni seviyorum ama''Dedi gözlerini ayırmadan.Bende Uzay'ı seviyorum .''Bu bir şeyi değiştirmez.''Diye mırıldandım.''Gitmek istiyorum.''Diye de ekledim.Kenarı çekilip yol verince şaşkınlıkla ona baktım.Duvardan elini çekmeden yanıma gelip duvara yaslanmıştı.''Ne? Sandığın kadar yüzsüz değilim.''Dediğinde başka tarafa baktım.''Öyle düşünmüyorum ve iyi günler.''Diyerek okula doğru ilerledim . Arkamdan bana baktığının farkında olduğum için hızlı adımlarla okula ilerledim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RÜYALARIM (Düzenleniyor)
RomanceRÜYALARIM çantamdan kitaplarımı çıkartırken birinin sesiyle irkildim ''hey .. kalk buradan '' bu da kimdi şimdi , kitapları çıkartmayı bırakıp seslenen kişiye döndüm tam sen kimsin diyicektim ki .... bu ..bu rüyalarımda gördüğüm çocuktu daha dün gö...