yeni bölüm ve ben geldik :)
kitap için tanıtım videosu yapmayı planlıyorum ama bu işlerde acemi olduğumdan iğrenç bir tanıtım videosu olabilir hala kitaba tanıtım videosu yapabilecek gönüllü varsa benimle iletişime geçebilir .
kitabı düzenlemeye alacağım detayları bölüm sonunda verdim bir daha ki düzenleme kitap tamamlanınca olacak .
36 bölüm oldu be boru mu ?
VOTE VE YORUM BEKLEYEN BİR YAZAR
keyifli okumalar kuzular ❤️
*-*- ❤️*-*-
Geri zekalı!Aptal!Mal!Salak!Ne var da öpüyorsun.Rezil oldum.Bir daha böyle davranmayacağım .Kendimi rezil ettim.Uzay içeriye girince bende Sılaya kısa bir mesaj atıp içeriye girmeden taksiyle eve döndüm.Yatağıma girdim ve üzerime pikeyi çektim.Yüzüne nasıl bakarım.Aptal ben . Hiç bir şey olmamış gibi davranmak en iyisi .Onun peşinden koşacak yüzüm de kalmadı zaten.Beni istemiyor.Zorlamaya gerek yok.
***
Okula girip etrafa bakındım.Acaba eski okuluma mı dönmeliyim.Belki de.Uzay görünürde yoktu.İnşallah gelmez, yada gelir bilmiyorum.Okulların bitmesine az kaldı.Tatilde onu unutmak gibi planlarım var.Okula girecekken merdivenlerin köşesinde Uzayı gördüm pardon sadece Uzayı değil yanında sümük de var.Bildiğiniz sümük.Tanımıyorum ama öyle.Yanlarından geçerken yutkundum.Böyle olmamalıydı .Okula girdiğimde herkes bana bakıp bir şeyler konuşuyordu.Dedikodumu mu yapıyorlar?Neden?Bana kötü kötü bakanları aldırmadan merdivenlere yöneldim.Yanımdan geçen tanımadığım bir erkek bana göz kırptı.Anlamayan gözlerle ona bakarken yanımdan geçip gitti.Sınıfa girecekken gözüm panoya kaydı.Göz yanılması olsun lütfen.Uzayı öptüğüm ve Uzayı benim ittiğim fotoğraflar panolarda asılıydı.Kahretsin!Kim yaptı?Uzay.Tabii ki o yaptırdı.Çok değişti.O böyle biri değildi ki .Bana davranışları , bakışı her şeyi değişti.Sınıfa girip Selinin yanına geçtim.Yanına oturduğumda bana döndü.''Panoyu gördün mü ? '' dedi tedirgin sesiyle.Kafa sallamakla yetindim.Arkama yaslanıp kafamı geriye attım.''Sıla ve Gizem toplamaya gittiler.''Seline göz ucuyla baktım.Ayak sesleriyle kapıya baktım.Uzay gelmişti.Göz göze geldiğimizde yumruklarımı sıkıp önüme döndüm.Yanındaki kız yoktu.Telefonu çalınca yerine geçerken telefonu da açtı.''Ne var....Evet....Bilmiyorum....Sen karışma....Biliyorum.....Farkındayım....Hak etti zaten....Öyle mi ?.....Onu gördü.....Bana akıl mı veriyorsun.....Hayır!''telefonu kapatıp sırasına oturdu.Arkamda kaldığı için onu göremiyordum.Bakmayacağım.Telefonuma mesaj geldiğinde mesajı hızla açtım.
Gönderen:Murat
-Uzay yaptırmadı.-
Mesaja garip garip bakarken yanıt yazdım.
Gönderilen:Murat
-Neyi?-
Bacağımı sallayarak mesajı beklerken Selin telefonuyla ilgileniyordu.
Gönderen:Murat
-Sizin fotoğraflarınızı panoya koyan veya koyduran Uzay değil.Onun bir ilgisi yok bu olayla.-
Dudağımı ısırıp göz ucuyla Uzay'a baktım.Bana baktığı için göz göze geldik.İkimizde önümüze döndük .Ne yapacağımı bilmiyorum.
Gönderilen:Murat
-tamam-.
telefonu masaya koyup dersin başlamasını bekledim.Canım sıkıldığı için kulaklığımı çıkarıp tek kulağıma taktım telefondan Sezen Aksu - İki Gözüm şarkısını açıp dinlemeye başladım.Bu sıralar en çok dinlediğim şarkılardan biri de bu şarkıydı.Bu şarkıyı çok seviyorum .Hoca içeriye girince şarkıyı kapatıp kulaklığı çantama attım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RÜYALARIM (Düzenleniyor)
RomanceRÜYALARIM çantamdan kitaplarımı çıkartırken birinin sesiyle irkildim ''hey .. kalk buradan '' bu da kimdi şimdi , kitapları çıkartmayı bırakıp seslenen kişiye döndüm tam sen kimsin diyicektim ki .... bu ..bu rüyalarımda gördüğüm çocuktu daha dün gö...