F I N A L

243 17 18
                                    


Çok ani bir final oldu farkındayım ama gerekliydi. Bu zamana kadar yanımda olan tüm herkese teşekkür ederim 😻 umarım beğenirsiniz🙏😘

●♡●♡●♡●♡
Denizi izlerken elimi tutan adama baktım. Uzun zaman olmuştu onunla güzel zamanlar geçirmeyeli."Seni o kadar özledim ki..."Uzay başını omzuma yaslarken ben saçlarıyla oynuyordum.

"Şehir değiştirmek iyi bir fikir mi sence?  Şehir değiştirince tüm düşmanlar,  dertler ,engeller arkamızda kalacak mı? "

"Evet. Bence artık bizde mutlu olmayı hak ediyoruz Dünya'm." Gülümsedim. Uzay , ben , aşk,  mutluluk , huzur, yeni hayat... daha ne isterim ki! Onunla bir ömür geçirme fikri kulağa hoş geliyordu. Onun gözlerine bakarak son nefesimi vermek... ama içimde tuhaf , kötü bir his vardı. Kötü bir şey olmasından çok korkuyordum. Tam mutluluğu yakalamışken kötü bir şey olmaz olmamalı değil mi?

"Uzay'ım ben bavul şeysi için eve gideyim ."

"Bende geleyim seninle. Birlikte gidelim. Senin bavulu almadan once bizim cocuklarla vedalasalim ardindan gideriz bavul almaya .Sonra benim bavulumu da alır gideriz buralardan." Başımı salladım. İkimizde ayaklandik.  bu şehire alışmıştım bırakıp gitmek zor geliyordu ama yapmalıydim. Mutlu olmak benim de hakkımdı.
●●●

"Ne gitmesi ya! Hayır bırakmayın bizi." Gizem gözyaşları arasında hıçkırarak söylemişti bunu.

"Gizem lütfen böyle yapma. Bizde istemeyiz böyle olmasını." Selin gideceğimizi duyduğunda sinirle kalkıp gitmişti. Sıla bağırıp çağırmış, Gizem ise ağlayıp hesap sormuştu.

"Biz buradan gidiyoruz diye iletişimi kesecek değiliz. Telefon diye bir şey var konuşuruz hep. Hem arada siz bizi görmeye gelirsiniz belki bizde geliriz?" Sılayı bir yanıma Gizemi bir yanıma almıştım. "Lütfen böyle yapmayın. Biz isteyerek mi gidiyoruz sanki. Lütfen bizi de düşünün."

"Her gün en az dört defa görüntülü arayacaksın?" Sılaya bakıp gülümsedim.

"Aramazsam Açelya olayım.' Kikirdadi. Göz yaşlarını silip ona sarıldım.

"Öhöm! Öhöm!" Sıla dan ayrılıp Gizeme baktım.

"Gizemim?"

"Beni her gün en az yedi defa arayacaksın? " kikirdadim. Kollarımı Gizemin boynuna dolayıp ona sıkıca sarıldım.  "Seni çok seviyorum geri zekalı!"

"Selin'im bidenem, yavrum, kuzum,gülüm..." aklıma gelen bütün iltifat kelimelerimi kullanmış olsam da Selinin inadı inattı.

"Hayır! Gidemezsin." Bayan keçi.

"Selin bak; sana çikolata alırım, her gün ararım, o çok sevdiğim tişörtü sana hediye ederim , şarkılarına bayildigin şarkıcının konserine çift kişilik bilet alırım...  "

"Tamam! Tamam gıcık tamam! Ama o çift kişilik bilet buraya gelecek!"
Sevinçle Ellerimi çırptım ve Seline sarıldım.

Yiğit,  Cenk ve Muratla da vedalastiktan sonra kafeden çıktık.
○○○
"Bence yarın sabah gitmeliyiz?" Uzay bana ters bir bakış attı. "Ya şehire veda ederiz? Bu gün bizim günümüz olsun İstanbul da son günümüz. İstanbul'a veda." Uzay birkaç dakika düşündükten sonra kollarını belime doladı.

"Tamam. Seni mi kıracağım? Ama bu akşam bende kalacaksın?" Başımı hızla aşağı yukarı salladım. Uzay beni kendine çekip başımı göğsüne yaslamamı sağladı. Kollarımı boynuna sarıp saçlarıyla oynadım.  Bizim günümüz,  İstanbul'da son günümüz...

RÜYALARIM (Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin