„Thalia, potrudi se više!", vikao je Zayn na svoju djevojku. Djevojka je bijesno iskezila svoje očnjake, a onda se podigla do svoje pune visine, zamahnula crvenom kosom i krenula sjesti na kamen.
„Trudim se, ali ne mogu. Teško je.", rekla je plačno.
Nekoliko tjedana je prošlo otkako su saznali što je Bretteville, odnosno tko je. Pripremali su se za susret s Kali. Samo je Kali mogla pronaći Aislinn. One su bile vezane krvlju, a Kali je dijelom bila i vještica. No, čak ni nakon ovoliko priprema Thalia u sebi nije mogla pronaći ono što je važno da počne upravljati vodom oko sebe.
„Oprosti što te toliko tjeram, ali moramo se boriti. Sada nisu u pitanju samo oni, u pitanju su i naši životi.", sjeo je do nje i pogladio je po ruci. „Moramo ih sve spasiti! Inače, više neće biti mjesta za nas, što znači da se nećemo moći skrasiti."
„Kvragu Zayn, naporan si. Uvijek spominješ skrasiti, vjenčati i imati djecu, a nikako da me zaprosiš. Što da se sama sa sobom zaručim?", bila je bijesna. Oči su joj polagano poprimale boju topaza.
„Nisam tako misl.."
„Ti nikad tako ne misliš!!", ustala je. „Samo se makni od mene.", ispljunula je i ispružila ruku kako bi mu pokazala kamo da ide, ali odjednom je suknuo mlaz vode i odbacio Zayna nekoliko metara unazad.
„Uh, ovo je bilo opako.", podigao se uz osmijeh. Bio je smočen od glave do pete, sada prekriven smeđom vodom.
„Osjetila sam to.", začuđeno je rekla Thalia. „Čekaj." Usredotočila se na svoje tijelo, a onda na ruku, ponovno je voda pojurila svom snagom i zalila Zayna. Nasmijala se.
„Super izgledaš.", narugala mu se, ali on nije mario. Imali su napredak i to je bilo najvažnije.
„Hoćeš da još vježbamo?", upitao ju je, ali ovaj put se spremivši na mlaz vode koji ipak nije došao.
„Nešto sam bila čitala i želim to pokušati. Sada znam kakav je osjećaj znati da ti voda struji tijelom, pa bi moglo uspjeti." Duboko je udahnula, ponovno se usredotočila na vodu. Imala je osjećaj kako kola njenim žilama, ali znala je da to nije istina. Osjećala ju je u prstima, kosi i noktima, prisilila ju je da poteče prema njezinim nogama. Gurala ju je jače prema zemlji. Osjetila je kako ju ispušta u zemlju, a onda se usredotočila na istečenu vodu.
Nije je odmah mogla pronaći, ali polaganim traganjem, shvatila je da se kreće ispod nje u sitnim žilicama. Mislima ju je skupljala na mjestu. Kad je bila sigurna da je skupila dovoljno vode, potjerala ju je prema mjestu gdje je Zayn stajao.
Još je jače gurnula svu vodu iz sebe, a onda počela tražiti onu duboko u zemlji. Prizivala ju je. Voda se polako skupljala pod njenim nogama. Prvo je šiknulo nekoliko malih mlazova, a onda je izletjela kao u fontani i podigla Zayna u zrak.
Thalia je otvorila oči i vidjela da Zayna to zabavlja, odjednom je povukla svu vodu i Zayn je pljusnuo na mokro tlo. Nasmijala se.
„Sad si savršen.", rekla mu je i prošetala pored njega prema autu. „Takav ne možeš u moj auto.", sjela je i odvezla se.
Još uvijek je bila ljuta na njega, ali s druge strane mu je bila zahvalna zato što je napokon u sebi mogla pokrenuti tu stranu.
Ispunile su je uspomene. Taj osjećaj plivanja vode kroz njene vene bio je strahovito poznat, kao da je to već radila. Pred očima su joj iskakale nepovezane slike iz djetinstva, sjetila se da je to prizivanje već vježbala s majkom. Što je značilo da je njena majka bila iz loze Bretteville. A samim time, bila je i zla, inače ona ne bi imala taj gen i sada ne bi upravljala vodom. Potisnula je majku iz misli.
YOU ARE READING
Black Fire
FantasyPostao je nešto što nije htio. Više se ne trudi ni živjeti, sve dok ne sretne nju. Uz nju počinje drugačije razmišljati o svijetu, uz nju shvati da nije čudovište. Taman kada se činilo da život ne može biti savršeniji, sve se mijenja. Jedno biva zat...