Chapter Twenty-Three ~Suspicion~

298 41 20
                                    

            Aislinn je ležala na krevetu i promatrala strop, svjetlost koja je dopirala s ulice, plesala je dok je povjetarac razmicao zavjese. Imala je osjećaj kako joj glava puca, pokušavala se osloboditi svih misli, ali nikako nije uspijevala. Aislinnine misli obuzimao je Liam, njena prva ljubav. Osjećala je kako joj srce postaje hladnije, kako ona sama postaje hladna. Srce mi je kameno, pomislila je. Njeno opuštanje prekinulo je lupanje vrata. Odmah je ustala iz kreveta i pojurila prema ulaznim vratima. Bila je spremna na svaki napad.

„Hej, Linn.“, blago je rekao glas i prije nego što ju je primijetio. Aislinn se nasmiješila, ali ništa nije odgovorila. Smeđa kovrčava kosa veselo je poskakivala dok je koračao prema njoj. Zagledao se u nebesko plave oči koje su mu uzvraćale njegovim odrazom. Harry je blago spustio usne na njene. Uzvratila je. Nakon nekoliko trenutaka Aislinn ga je zagrlila. Iako je Aislinn još uvijek cijelim svojim srcem voljela Liama, odlučila je Harryju, nakon nekoliko milijuna pokušaja, pružiti priliku. Od Liamove smrti prošla su gotovo dva mjeseca, znala je da mora krenuti dalje. Jednostavno morala se udaljiti od prošlosti, a Harry je bio dobra prilika za odvraćanje misli. No, bez obzira što se sve činilo stvarno, Harry je bio zabrinut. Pokraj Aislinn je morao skrivati svoje misli, kako ne bi saznala da je on taj koji ih je izdao. Oko njih se nadvila hrpa problema, a još je gore bilo to što ostatak čopora nije odobravao ovu vezu. Aislinn nije željela nikog slušati, već se odlučila posvetiti samo sebi. Primjećivala je velike promjene na sebi o kojima nikome nije govorila. Iako je nastojala da se pred čoporom ponaša normalno i da ništa ne otkriva ponekada je bilo preteško.

„Harry.“, pozvala ga je, htjela mu je ispričati kako osjeća veliku mržnju, kako želi povrijeđivati sve oko sebe, želi osjetiti tuđu bol.

„Reci.“, odazvao se. Nije mogla, bojala se da će ga razočarati.

„Ništa. Samo mi je drago što si ovdje.“, slagala je. Harry je kimnuo i brzo vratio pozornost na televiziju. Njene misli su kovitlale, bez ijednog upozorenja osjetila je toplinu u sebi. Skočila je na noge, a Harry ju je blijedo pogledao.

„Ovaj, idem prošetati.“, brzo je rekla i poljubila ga u obraz. On se primirio i pustio je. Požurila je kroz vrata, stepenice je protrčala nadljudskom brzinom. Izašla je u polumračnu ulicu, osvrnula se oko sebe i pojurila u pokrajnu ulicu koja je potpuno ležala u mraku. Pustila je toplinu da je obuhvati. Plamen je lizao njenu kožu, ne ostavljajući nijedan jedini trag. Uplašeno i zbunjeno je pogledavala oko sebe. Nešto se događalo s njom. Odjednom, dlaka je polako počela probijati kroz plamičke, postajala je vuk. Crna dlaka prožeta srebrom, jasno je svijetlila u tami. U njoj je bio samo nagon za ubijanje.

***

            S druge strane grada, Kali je odlučila Liamu ispuniti želju, a ova je večer bila idealna za to. Liam ju je već mjesec dana nagovarao da izađu u svijet, dosadila su mu četiri zida koja su ga okruživala. Kali je tragala za vizijama kako bi bila sasvim sigurna da netko neće vidjeti Liama ili ga prepoznati. U onom što je dosada vidjela nije bilo opasnosti.

„Liam, ljubavi.“, progovorila je. Liam se prenuo iz sanjarenja.

„Ha?“, uspavano je odvratio.

„Molim te, hoćeš li se spremiti pa da malo izađemo?“, njenim zaštitarima ta molba je zvučala pretjerano ljubazno. Još uvijek se nisu navikli na osobu, kakva je bila pored Liama. Liam je podigao pogled kao da ne vjeruje da ga je to upitala. Osmijeh mu je preplavio lice. Veselo je pojurio prema Kali i poljubio je, a onda nestao u sobi. Kali je pucnula prstima i našla se u lepršavoj bijeloj haljinici. Zaštitari su čudom gledali u nju.

„Što je?“, oštro je dobacila.

„Ovaj, gospodarice, savršeno vam stoji.“, jedan se pokušao opravdati. Poslužila se inkatacijom kako bi doista vidjela o čemu razmišlja. Nasmijala se. Nitko od njenih zaštitara nikada je nije vidio u nečem drugom što nije uključivalo crninu ili kožu. Liam se užurbano vratio. Pružio joj je ruku i ona ju je dohvatila. Šetali su niz osvijetljene ulice, prepune šarenih izloga.

„Kali, što znaš o mom životu prije?“, upitao ju je sasvim nenadano. Njeno lice odavalo je zbunjenost, ali i iznenađenost. „Mislim, znam kako se zovem, gdje stanujem, osnovne podatke o sebi, kako sam te upoznao, ali ne sjećam se nekih detalja iz svog života.“, zastao je.

„Ne sjećam se kako sam postao vuko.. Ma znaš. Ili zašto nemam prijatelja.“, dodao je, a onda zašutio. Kali nije bila spreman na ovakvo pitanje, ali brzo se pribrala kako ne bi odala nešto što ne bi smjela.

„Liam, pa ovaj, sve što znam sam ti rekla. Znaš, onaj udarac ti je oštetio pamćenje, ali s vremenom će se vratiti.“, pokušala mu je objasniti. „Sve osim Aislinn.“, tiho je nadodala.

„Što si rekla zadnje?“, pitao je.

„Ništa, ljubavi.“, umilno je odvratila. „Brbljam za sebe.“ Liam se nasmiješio. Kali je podigla glavu  i vidjela omanju priliku kako juri prema njima. Htjela se poslužiti nekom čarolijom, ali bojala se da bi se Liam zbog toga naljutio na nju. Bio je protiv zlostavljanja svih ljudi.

„Liam.“, prišla mu je omanja punašnija gospođa u godinama.

„Mi se poznajemo?“, zamišljeno je pitao. Gospođa je počela vrtjeti glavom i psovati sebi u bradu.

„Gdje je Aislinn? Ne javlja mi se već dva mjeseca, a posljednji puta je otišla s tobom.“, gospođa je koraknula k njemu i svakom izgovorenom riječi kažiprstom je sve više i više upirala u njega. Liama je preplavila zbunjenost.

„Gospođo, veoma mi je žao, ali ja ne poznajem Aislinn.“, rekao je. Theresa je zastala i sumnjičavo ga promatrala. Na njemu se nije moglo vidjeti da laže, pogledala je u Kali, koja je djelovala kao da joj sve ovo dosadno. Kali je u sebi umirala od straha. Bojala se da Theresa ne kaže nešto što bi moglo pokrenuti Liamovo sjećanje.

„Gospođo, molim vas da prestanete prstom upirati u mog zaručnika, ako kaže da je ne poznaje, onda je doista tako.“, Kali je rekla. Liam je kimao na njene riječi. Theresa je poraženo spustila glavu, htjela je nešto izreći, ali je odustala. Zaobišla ih je i krenula prema svome odredištu.

„Čudna gospođa.“, prošaptao je Liam.

_____________________________________________________________

Predugo je vremena prošlo od posljednjeg nastavka, ali vjerojatno ste već vidjeli da ja još uvijek moram učiti i nemam vremena da pisem. Nadam se da ce vam se nastavak svidjeti.. Hvala vam svima na prekrasnim komentarima.. Love you all <33

Vote!

Comment!

<3

Black FireWhere stories live. Discover now