Chapter Four ~Suprise~

671 46 7
                                    

        Zazvonio je nježan i tih alarm, Aislinn je otvorila svoje snene oči i našla se u pomalo mračnoj sobi. Nekoliko trenutaka kasnije, nježno je protrljala oči da se privikne na ono malo svjetla što se probijalo kroz prozor. Pogledala je i vidjela da pada kiša, zbog toga je i tako mračno, pomislila je. Ustala je iz toplog kreveta, bose noge stale su na hladan pod, blago je zadrhtala. Pošla je u kupaonicu, svoju dugu kosu je skupila i na potiljku zakopčala bijelom kopčom. Vratila se u sobu i obukla tajice i bijelu široku tuniku. Iako je bio početak proljeća pretpostavljala je da je vani hladno, na noge je navukla gležnjače na punu petu. Stvari je stavila u torbu, dohvatila crnu kožnu jaknu i kišobran te pojurila van. Voljela je kišu, kiša ju je smirivala. Nije voljela kada bi padala jako, već dovoljno da proizvodi smirujuće i nježne zvukove. U autobusu je cijelo vrijeme razmišljala kako će vidjeti Liama, nešto ju je na njemu privlačilo, pored njega se činila slabom i tako smotanom. Sišla je s autobusa i potrčala prema ulazu fakulteta. Ušla je i protresla kosu kako bi je poravnala, ali i da se brže osuši od ono malo kiše što je palo na nju. Požurila je prema predavaoni kako bi se mogla smjestiti što bliže katedri, prije nego što se dvorana popuni. Samo nekoliko trenutaka nakon nje, ušao je Liam. Nosio je crne uske hlače, bijelu majicu i preko nje kožnu jaknu. Bacio je pogled prema Aislinn i nasmiješio se.

„Dobro jutro, kolege i kolegice. Prije svega želim vam reći da sam dobio naređenje dekana da moram izabrati asistenta. Profesorica Green će biti dulje vrijeme odsutna.“, pažljivo je prošao pogledom po cijeloj dvorani, malo je zastao čekajući da vidi ima li netko pitanja.

„Proučio sam sva vaša dosadašnja dostignuća“, nekoliko ljudi je prestrašeno izdahnulo, Liam se na to blago nasmiješio, „i uspio sam odabrati najboljeg među vama. Odabrao sam kolegicu Rivers.“ Aislinn se zaprepastila, od dvijestotinjak studenata baš je nju izabrao.

„Kolegice Rivers, posjetit će te me nakon nastave da vam objasnim sve detalje.“ Osmijehnuo se i započeo predavanje. Aislinn se nikako nije mogla usredotoči na ono što govori, proučavala je njegove oči, njegove kretnje. Sada je barem imala izliku da gleda u njega. Primijetila je da su mu kretnje kontrolirane i da dobro pazi da se ne pomakne prebrzo, kao da bi to išta moglo značiti. Ponekada kada bi se okrenuo od prozora, vidjela bi naznaku crvenog bljeska u njegovim toplim smeđim očima. Mislila je da halucinira od prevelikog gledanja u njega pa je počela pratiti što je predavao.

* * *

            Aislinn je krenula prema njegovoj predavaoni, bila je iznenađena njegovom odlukom i još uvijek joj nije išlo u glavu zašto je izabrao baš nju. Bilo joj je drago, trudila se sve ove godine i napokon je nešto postigla svojim trudom. Stigla je pred vrata i počela se premišljati, željela se okrenuti i nestati. Podigla je ruku i kucnula dva puta svojim dugim prstima.

„Izvolite.“, čula je iz prostorije i polako, sa strahom otvorila vrata. „To ste vi kolegice, uđite.“, rekao je oduševljeno. Aislinn se oteo smiješak.

„Dobar dan, profesore Payne.“, progovorila je zvonkim glasom. Liam se zaprepastio kada je začuo njen glas, tek sada je shvatio da je nikada nije čuo kako govori. One noći sve što je čuo bila je vika koja joj je izobličila glas.

„Sada me slobodno zovete imenom.“, rekao je i uputio joj smiješak, otkrivajući red bijelih zubi. Nasmijala se i ona njemu.

„Onda i vi mene možete zvati imenom, ne sviđa mi se kada me oslovite s kolegice.“

„Naravno. Aislinn, je li tako?“, kimnula je glavom.

„Prije svega, odabrana si jer imaš najbolji rezultat na matematici, iako sam te ja odabrao uvjeren sam da bi to učinila i profesorica Green, pa tako da te neće smijeniti s toga mjesta. Sada kada si postala asistentica, oslobođena si matematike, a neki predmeti koji su u isto vrijeme kada i matematika prebačeni su u drugi termin.“, on je govorio, a ona nije shvaćala.

„Drugi termin?“, upitala je bojažljivo.

„Da neki drugi dan, popodne.“

„Ali ja ne mogu popodne, moram odraditi svoju smjenu. Zašto su prebačena?“

„Kao asistentica imaš obvezu prisustvovati svim mojim predavanjima, bilo tvome smjeru i godini ili nekom drugom smjeru i godini.“ Gledala je u njega razmišljajući što će s poslom, kako će sada odrađivati smjene.

„Ah da, posao asistenta se plaća tako da neće biti potrebno da radiš drugi posao, to je nedavno uvedeno.“ Sada joj je bilo sve jasno. Odlučila je danas dati otkaz, a zatim pozvati Thaliu da se nađu, da se upozna s njome. Otac joj to neće saznati jer će misliti da je bila na poslu. Liam je nešto pisao u papire, a ona je čekala da joj kaže sve što treba. Bila je strpljiva, nije se voljela nikome nametati. Pružio joj je papire i kemijsku, shvatila je da je to ugovor. Bez razmišljanja ga je potpisala.

„To bi bilo sve. Hvala ti, Aislinn.“, rekao je i nasmiješio se. Ustala je sa stolice, a Liam za njom, otpratio ju je do vrata, pozdravila ga je pošla prema izlazu. Kada je izašla odahnula je od olakšanja. Pošla je prema pečenjari, žurila je, željela se što prije riješiti toga. Ušla je unutra i ispričala šefu zašto daje otkaz. Blago joj se osmijehnuo i pružio joj zasluženu plaću prethodnog i ovog mjeseca. Izašla je poletno, kiša je prestala padati i to ju je učinilo još veselijom. Izvadila je mobitel i u torbi potražila papirić na kojem je pisao Thaliin broj. Zazvonilo je nekoliko puta i druge strane je začula veseo glas.

„Aislinn!“, uskliknula je djevojka s druge strane mobitela, Aislinn je blago poskočila, a onda se nasmiješila.

„Thalia, jesi li slobodna?“, pričekala je odgovor, a onda je rekla, „Naravno, može. Dođem tamo. Vidimo se.“, pritisnula je tipku za prekid poziva. 

__________________________________________________________

Hmm, premalo komentara, voljela bih kada biste više komentirali da znam gdje griješim, što trebam popraviti i takve stvari. Hvala svima koji čitaju.. <33

Ljubitelji vampira, hajde citajte pricu Unsaved @ZeljkaPayne994

Kometirajte, votajte. volim vas sveee. 

Black FireWhere stories live. Discover now