Chapter Twenty-Six ~Abilities~

215 31 8
                                    

        Nervozno se prešetavao prostorijom i pokušavao dokučiti značenje riječi Bretteville. Rukama je prolazio kroz crnu kosu, potpuno je razbarušavajući.

„Zayn, hoćeš li više prestati?“, dobacila je oštro Thalia. Zayn je poksočio i okrenuo se prema njoj. Prišao joj je i obuhvatio njeno lice rukama.

„Oprosti ljubavi, samo zabrinut sam za Aislinn, ali i za Harryja.“, odvratio joj je. Mogla je vidjeti brigu u njegovim očima, ali njena narav je bila nagla.

„Zbog čega?“, viknula je.

„Nekako poslije Liama osjećam da sam ja taj koji bi trebao voditi čopor, kao što smo vidjeli Aislinn nije prisebna, a Harry, pa ni on nije baš priseban.“, objašnjavao je Zayn dok se na njenom licu očitavao bijes.

„Zayn, a što je sa mnom? Ne sjećam se kada smo pričali ili proveli malo vremena na samo! Samo si se posvetio čoporu.“, osjećao je njen bijes, kao i razočaranost, ali znao je da će je proći.

„Zayn.“, dozvao ga je drugi glas. Okrenuo se i ugledao Nialla i Louisa. „Ništa nismo uspjeli pronaći vezano uz Bretteville.“, rekao je. Zayn je zaustio da nešto kaže, ali biva prekinut.

„Pretražili smo svaku moguću bazu na internetu i ništa.“, dodao je Louis. Thalia ih je bijesno strijeljala pogledom, ali shvatila je da joj to neće pomoći. Sobu je napustila uz popriličnu buku i suosjećajne poglede.

„Niall.“, rekao je Zayn uzbuđeno. „Ovaj, tvoja moć je upravljanje ljudima, zar ne?“, pitao je. Niall je kimnuo začuđeno.

„Zašto?“, znatiželjno je upitao.

„Mislim da bismo trebali posjetiti gradsku arhivu i pokušati nešto pronaći.“, Louis i Niall su istovremeno kimali glavama.

„Zayn, dok smo tražili Aislinn, načuli smo neke priče da je Liam živ i da nas je Harry izdao.“, Louis je rekao. Niall mu je dobacio oštar pogled, a on je sramotno spustio glavu. Nisu htjeli to reći Zaynu, već prvo sve istražiti kako bi bili sigurni da daju točne informacije, a ovo su bile samo priče.

„Znam, i ja sam ih čuo.“, dodao je. „Trenutno nije ni bitno, kasnije ćemo se brinuti za to. Volio bih saznati što ili tko je Bretteville i što on znači za Aislinn.“, govorio je dok je uznemireno hodao po sobi. Same priče koje kruže već su prevršile svaku mjeru, a sada je Aislinn nestala i ostavila ih samo s pojmom Bretteville. Prvo su je morali pronaći i riješiti svaku sitnicu s njom, tek onda nastaviti i pokušati saznati koje su priče istinite.

„Dobro, a kako si mislio da nađemo u gradskoj arhivi, znaš da nedopuštaju bez opravdanog razloga.“, Niall je objašnjavao.

„Da, sada bi bilo dobro da je Aislinn ovdje, ona bi mogla nešto srediti na fakultetu.“, dodao je Louis s blagim smiješkom. Njega je sve ovo pomalo zabavljalo. Još uvijek ga je boljela pomisao što Liama više nema i što mu nisu pripremili dostojan pogreb, ali glasine, dale su mu neko ohrabrenje, neku nadu da još uvijek postoji mogućnost da je živ pošto nisu pronašli njegovo tijelo. Otkako je Liam nestao Aislinn kao da je počela ludjeti, odjednom je upravljala vatrom, zapaljivala se. Svi su očekivali nešto na plavi mjesec, ali ne to da će Aislinn postati moćna i da će Liam umrijeti. Kad bi samo znali cijelu istinu.

„Niall, tvoja moć je kontroliranje ljudi, ako odemo tamo ti ih možeš nagovoriti da nam pokažu što god želimo. Nitko nas neće uloviti.“, uzbuđeno je govorio Zayn.

„Zayn, sve je to u redu, ali kako ćemo proći zaštitare? Znaš da na ulazu uzimaju otiske, a ne bi bilo baš krasno da otkriju da smo nestali s lica zemlje prije osamdeset godina.“, Louis je rekao. Niall se počeo smijati.

„Jao, mogu im samo zamisliti face kad bi vidjeli da smo isti kao i na fotografijama iz tog doba.“, jedva je izgovorio kroz smijeh.

„Da, ali Niall i to može iskontrolirati.“, rekao je Zayn.

„Ovaj, nisam baš siguran, dosad je moja moć djelovala na troje ljudi istovremeno, jedva. Previše me iscrpilo.“, Niall se prisjetio prošlog puta kad je kontrolirao policiju kako bi spasio Louisa.

„Istina je. Jedva sam ga iznio vani, poslije je spavao više od četrdeset i osam sati.“, dodao je Louis.

„Ali, Niall, otkako je Aislinn dio našeg čopora, bili mi blizu nje ili ne, naše moći su porasle. Recite što hoćete, ali znam da ste i vi to osjetili.“, smireno je rekao. Dvojica vukova su ga pogledala, a onda zakimala glavama. Bio je u pravu, koliko je njena moć rasla, toliko je i njihova. Samo problem je bio što vatra nikako nije bila moć vukodlaka. Zayn je mogao osjetiti natprirodna bića, Niall je kontrolirao ljude, Louis kontrolirao temperaturu, mogao je učiniti da u nekom trenutku temperatura bude ispod ništice, dok je u drugom mogla prijeći i trideset stupnjeva. Harryjeva moć je otkrivala istinu, no samo kada je to htio, nije bila cijelo vrijeme uključena. Thalia je imala moć zadavanja bola, kome god je htjela mogla je zadati bilo kakvu bol. Samo je trebala zamisliti što želi i osoba bi to osjećala. Najbolje je djelovala Liamova moć, mogao je kontrolirati emocije. Ponekada bi koristio na čoporu, ali svaka njihova moć je zamorna i oduzima mnogo energije.

„Tko će sve ići?“, upitao je Louis.

„Pa mislio sam Niall, ja i Harry.“, odgovorio je Zayn.

„Jesi li siguran da je to pametno s obzirom na glasine?“, dodao je Niall.

„Ne znam, razmislit ću.“, odgovorio je i izašao iz sobe da potraži Harryja. Harry je stalno izbjegavao čopor, kako nitko od njih ne bi izvukao pravu istinu. Kajao se što je ih je izdao zbog ljubavi. Iako je dobio Aislinn, ponovno ju je izgubio. Već je nekoliko sati sjedio je na istom mjestu gdje je nestala, očekivao je njen dolazak, iako je znao da neće doći. Bojao se da bi netko iz čopora mogao naslutiti što je učinio, vjerovao je da bi ga istog trena pogubili. Bojao se istine i sebe. Koje li ironije, boji se istine, a sam je može otkriti na drugima.

_____________________________________________________________

Recimo da sam nekako dobila inspiracije da pišem dalje, ali to ne znači da sam se predomislila, ako je neću imat onda ću napisati uskoro i kraj ove priče, ali nadam se da to toga neće doći. 

Pa da vidimo, što vi mislite što je ili tko je Bretteville, imate li kakve ideje? 

Što mislite što će se dogoditi Harryju, ako čopor sazna istinu??

Dajte neke vaše teorije, uvijek je zanimljivo pročitati tako nešto, možda dobijem neku novu ideju.

Hvala vam svima na prelijepim komentarima, volim vas sve.... <333

Black FireWhere stories live. Discover now