Chapter Twenty ~The Ultimate Power~

455 43 30
                                    

(A/N ako možete pustite pjesmu sa strane, neka svira cijelo poglavlje)

            Prvi cvrkuti ptičica prenuli su Aislinn iz svijeta snova. Polako je ustala s kreveta i povukla bijelu plahtu za sobom. Omotala ju je oko sebe i na sredini pridržala. Kroz tamne zavjese probijalo se rano jutarnje sunce. Razgrnula je zavjese i zagledala se u pravo, uobičajeno londonsko jutro. Stajala je tik uz prozor visoke zgrade i promatrala malene sitne točkice kako jure, ponekada se zabijajući jedno u drugo, ponekada zaobilazeći. Svi su imali jedan cilj: stići na posao, u školu, obaviti neke stvari, obaviti jutarnju kupovinu, sastati se s nekime. Gužva ljudi ubrzo joj je dosadila, svoj pogled, ovoga puta, usmjerila je na proučavanje zgrada u ovome dijelu grada. Većina njih je bila poslovna, nešto manje, sive zgrade predstavljale su stambene objekte. Ni one nisu dugo mogle zadržati njenu pozornost. Jutarnje nebo, blistave plave boje, prošarano malenim bijelim pahuljama oblaka, davalo joj je osjet slobode. O nebu je razmišljala kao golemom prostranstvu bez kraja. Misli su joj lutale, prepustila se osjećaju sanjarenja. Vreo i mek poljubac u vrat prekinuo je njena maštanja. Malen smiješak oteo joj se s usana.

„Ljubavi, kako si mi spavala?“, hrapav, promukao, ali i još uvijek pospan glas ju je upitao. Držeći plahtu čvrsto rukama, okrenula se prema njemu i zagledala u smeđe okice.

„Savršeno, ljubavi.“, odgovorila je s velikim entuzijazmom, iako je sinoćnji osjećaj nije napustio. Poklonila mu je jedan poljubac, a onda je skupila svoje stvari i kao grčka božica pošla prema kupaoni. Na ulazu je zastala, okrenula se prema Liamu i namignula mu. Bacio se na krevet i nasmijao. Gledao je oko sebe, a onda mu je pogled pao na malu crvenu mrlju.

„Aisy, jesi li ok?“, upitao ju je. Njena plava kosa provirila je kroz vrata.

„Da, zašto ne bih bila?“, odgovorila mu je s čudnim izrazom lica.

„Jesi li ozlijeđena?“, ovo pitanje ju je još više začudilo. Zatvorila je vrata kupaone, a onda dvije minute kasnije izašla.

„Da, zašto?“, upitala ga je.

„Pa..“, rekao je i pokazao joj mrljicu. Pogledala ju je, a onda spustila pogled. Liam je skočio s kreveta, obgrlio je i posjeo.

„Sigurno si u redu?“, ponovno ju je zabrinuto upitao. Kimnula je glavom, a on ju je i dalje pažljivo proučavao kao da bi mu njeno lice moglo dati odgovora.

„Liam, ovaj, znaš, pa, ti..“, nije ni sama znala što da mu kaže, a on očito još nije shvatio. Blijedo je gledao u nju i pokušavao razumjeti što mu želi reći.

„Aislinn.“, oštri glas proparao je tišinu.

„Pa, znaš, ti si mi prvi.“, riječ 'prvi' progovorila je šapatom. Bilo ju je sram. Koja cura od dvadeset i dvije godine prvi puta spava s dečkom, pa to mogu samo ja, pomislila je. Njeni blijedi obrazi su se užarili. Pogled joj je lutao po cijeloj sobi izbjegavajući Liama.

„Što?“, gotovo je viknuo. Preplašeno se trznula, znala je da će tako reagirati.

„Oprosti, ali.. Ali, bilo me sram reći.“, Aislinn mu je odvratila.

„Mogla si mi reći, pazio bih više, bio bih nježniji, a ne ovako.“, ljutito je govorio, dok je Aislinn cijelo vrijeme odmahivala glavom. „Mislio sam da mi vjeruješ, da mi sve govoriš, da mi ništa ne skrivaš.“, Liam joj je odvratio razočarano.

„Liam, vjerujem ti, nikada ti ništa ne skrivam, ali jednostavno me ovo bilo sramota reći. Imam dvadeset i dvije, uskoro dvadeset i tri godine i prvi puta sam spavala s dečkom. Štoviše, ti si mi prvi dečko, a tvoji prijatelji su i moji prvi prijatelji.“, Liam je djelovao sve zbunjenije, više ne shvaćajući ni riječi onoga što Aislinn pokušava reći. „Nikada se nisam smjela igrati, nisam smjela izlaziti, imati prijatelje. Samo škola, škola i škola. To je mojim posvojiteljima bilo najbitnije.“, prvi puta upotrijebila je riječ posvojitelji, iz njenih usta zazvučala je hladno i bezlično. Liam ju je gledao, ali ni riječi nije progovorio, samo ju je nježno zagrlio. Spustilaje glavu na njeovo rame, ali nije se osjećala ko da će plakati. Bila je ljuta. Ljuta što su joj oduzeli cijelo djetinjstvo i što se sada nalazi u neugodnoj situaciji s dečkom. Polako je odgurnula Liama i nasmiješila mu se. Ustala je i nestala prema kuhinji. Liam se polako obukao, pospremio krevet i malo namjestio sobu. Iz kuhinje se osjećao miris vrućeg kakaa i peciva. Pitao se kad je prije stigla kupiti peciva. Polako se ušunjao u kuhinju i ukrao jedno pecivo. Krenuo ga je jesti kad je primijetio da ga Aislinn gleda. Nasmiješio joj se osmijehom 'nisam kriv' i pokušao sakriti pecivo. Odjednom je prasnula u smijeh, Liam je nastavio jesti i uživati u trenutcima pored Aislinn.

Black FireWhere stories live. Discover now