Chapter Eleven ~First Time~

636 47 41
                                    

            Otvorila je svoje teške kapke, jarka svijetlost prostorije ju je zaslijepila. Sklopila je oči i blago se namrštila, stvarajući tako malu boru između obrva. Trepnula je nekoliko puta kako bi odagnala tamu sa svojih očiju i priviknula se na bijelinu. Nije se mogla sjetiti gdje se nalazi, ali prvo što je pomislila bilo je bolnica. Do nje je dolelujao miris toplog kakaa i svježih peciva. Podigla se u sjedeći položaj, kraj prozora stajao je poznat dečko. Crna kosa bila je nemarno razbarušena, bio je kao i uvijek obučen u crninu, boju koja ga je činila mračnim. Promatrao je tužne ulice Londona, kiša je ponovno prala prljavštinu s njih. Aislinn se okretala po sobi i prisjećala se sinoćnjih događaja. Pogled joj je pao na crni sat, pokazivao je jedan sat. ''Predavanje'', sinulo joj je na pamet. Naglo je ustala i počela grabiti svoje stvari.

„Kasnim, o Bože, kako će me Liam ubiti.“, govorila je tiho za sebe, nedovoljno tiho, a da je Zayn ne čuje. Okrenuo se prema njoj i nasmiješio joj se.

„Javio sam Liamu da ti nije dobro i da nećeš doći.“, rekao joj je blago. Ona se i dalje spremala, praveći se da ga ne čuje. „Jesi čula što sam rekao?“, viknuo je. Preplašeno je podigla pogled i zagledala se u njega. Kimnula je glavom i spustila sve stvari nazad na sofu. Pošao je prema malenoj kuhinjici i ona ga je slijedila.

„Što si ti u čoporu?“, pitanje je samo od sebe izašlo, nije ga htjela to upitati, ali očito je da ju je to zanimalo više od ičega.

„Beta.“, odgovorio joj je dok je na stol slagao peciva, namaze i kakao.

„A tko je Alfa?“ Zastao je i ponovno se pitao što da joj kaže, kako da joj kaže da je to netko prema kome ima osjećaje. Možda nije mogao osjetiti njene misli i osjećaje jer ne pripada čoporu, ali mogao je vidjeti njen pogled. Bio je to onaj isti koji je on imao kada bi gledao Thaliu.

„Ako ti kažem obećaj da nećeš planuti?“, rekao je suosjećajno, ako je ona ta koja će pomoći svijetu vukodlaka, onda je i jača od njega iako je tek početnica. Bojao se da ne reagira previše ljutito, mogla bi ga ozlijediti bez problema. Kimnula je glavom.

„Hm, pa znaš to je L-Liam.“, izgovorio je tiho, njen sluh se po prvi puta izoštrio da bolje čuje. Liam, odzvanjalo je u njenoj glavi. Blijedo je pogledala u Zayna, željela je vrištati, željela je znati zbog čega su joj tajili tu bitnu stvar, ali obećala je da neće.

„Kako?“, bilo je sve što je mogla upitati.  

„Objasnit će ti kasnije kada dođe.“ Htjela je još toga upitati Zayna, ali prekinulo ju je kucanje na vratima. Nekoliko trenutaka kasnije u kuhinjicu je provirila crvena kosa, Thalia.

                                                         ***

            Aislinnin mobitel nije prestajao zvoniti, kad god je pogledala pisalo je tata.

„Dovraga, daj mi mira!“, zavrištala je i bacila ga u zid. Raspao se u milijun komadića ostavljajući udubinu na zidu. Bacanje je nije smirilo, osjećala je kako ljutnja raste sve više. Osjećala je neki nepoznat i novi osjećaj, kao da bi mogla rastrgati sve što joj stane na put. U sobu je uletio Zayn i stao pred nju, pokušavao ju je smiriti, približila mu se i jednim pokretom ruke bacila ga je na zid. Nastala je pukotina na tom mjestu, a on je slomljeno skliznuo na pod.

„Liam.“, prostenjao je i njegovo tijelo se potpuno opustilo. Na vratima se pojavio Liam, njegove oči sjale su crveno, stao je pred Aislinn i zarežao. Zastala je, pogledala ga, zaklopila je oči na sekund, a kad ih je otvorila bile su žute. Približio joj se i zarežao, Aislinn je pala na pod. Njegov glas nosio je težinu Alfe i ona ju je slomila. Pričekao je nekoliko trenutaka kako bi bio siguran da je djelovalo na nju. Bila je drugačija, mnogi vukovi bi ustuknuli kada bi vidjeli crvene oči, ali ne i ona. Bila je mnogo jača od bilo koje Bete, ali preslaba za Alfu. Spustio se kraj nje, bila je na koljenima, a glava joj je bila spuštena prema podu, čuo je njeno ubrzano disanje i kako hvata dah.

„Zayn!“, stanom se prolomio vrisak. Liam se okrenuo i vidio Thaliu na rubu preobražaja. „Kako si mogla, bila sam ti prijateljica!!“, vrištala je iz sve snage.

„Thalia, bolje se brini za Zayna, ona ne zna što radi!“, rekao je Liam glasom Alfe. Hio je biti siguran da joj Thalia ne bi naudila. Primio je Aislinn u zagrljaj, njena glava poraženo je pala na njegovo rame. Podigao ju je i spustio na sofu. Sjeo je pored nje i nastojao je smiriti.

„Što mi se događa?“, prošaptala je tiho. Naslonila se na Liama, nije je mogao gledati takvu. Obrglio ju je rukama.

„Naljutila si se, došlo je do tvog prvog preobražaja.“, govorio je što je nježnije mogao, nije je želio izazvati ponovno.

„Za-ayn?“, Aislinn je promucala.

(A/N ako možete pustite pjesmu sa strane)

„Dobro je, samo se ti smiri.“, prošaputao je i povukao je k sebi u krilo. Njene ruke mirno su ležale na njenom krilu, a glava je oslonjena na Liamovo rame. Suza za suzom je slijedila i slijevala se niz njeno crveno lice. Glasić u Liamovoj glavi prošaptao je: ''Sada, dok je slomljena.'' Nije znao da li da ga ignorira ili posluša. Vrištao je sve glasnije i glasnije. Namrštio se i tiho zarežao, Aislinn je podigla glavu i zagledala se u njegove oči. Pogledao je u njene oči boje olujnog mora. Jedna malena suzica je zalutala, Liam je pažljivo podigao ruku i obrisao je palcem. Zadržao je ruku na njenom licu, prolazeći jagodičnom kosti sve do obraza. Aislinn je sklopila oči i prepustila se osjećaju zaštićenosti. Promatrao je njeno lice i svaku crtu je pokušavao zapamtiti, za njega je bila prekrasna, prelijepa. Približio joj se, polako je otvorila svoje oči i s velikim iščekivanjem gledala u njegove pune crvene usne. Njeno disanje bilo je ubrzanije što joj je on bio bliže. Žudjela je za tim usnama, željela ih je istog trena. Bez ikakva razmišljanja o posljedicama pritisnula je svoje usne na njegove, a ruke prebacila preko njegovog vrata. Liam je djelovao zbunjeno i šokirano, a onda su se oboje nasmiješili, poljubio ju je ponovno s još većom strašću. Sobu je ispunilo njihovo glasno disanje. Aislinn je ovaj poljubac pomagao da zaboravi na sve loše što se trenutno događa u njenom životu. Srušila je Liama na sofu i legla na njega. Poljubila ga je još strastvenije. Prekinulo je ih je nečije kašljucanje, naglo su se odmaknuli jedno od drugog.

„Ovaj... Mi.. On.. Ona.. Samo smo.. Pričali..“, bilo je sve što je Thalia čula. Oboje su smišljali posebne isprike.

„Nije me briga. Zayn vas treba.“, rekla je i počela se smijati. Aislinn je osjećala kako joj se obrazi žare i kako joj postaje sve neugodnije. Odjednom u njenoj glavi pojavila se epizoda kako je bacila Zayna. Brzo i uzrujano je napustila sobu. Liam se zadovoljno osmijehnuo, bio je jedan korak bliže.

_____________________________________________________________

Nadam se da vam se ovaj dio sviđa, ne znam zašto ali nekako mi ne ide to opisivanje poljupca. Ipak, nadam se da će vam se svidjeti. Nemojte mi zamjeriti ako je loše opisano, ali jednostavno teško mi idu te osjećajne scene, nadam se da sam vam barem donekle dočarala tu scenu. Hvala vam svima na prekrasnim komentarima na prošlom nastavku, nadam se da ćete i na ovom ostaviti. Volim vas sve <33 

kom+vote= :D

Black FireWhere stories live. Discover now