Mrzovoljni glasovi odzvanjali su tihom prostorijom. Ustajali miris cigareta i znoja osjećao se sve do ulaza. Vrata su se otvorila treskom, u tamnu prostoriju ušetala je sjenka. Namreškao je nos, a onda pošao do velikog stola u sredini prostorije. Jedini izvor svjetlosti bili su podrumski prozorčići postavljeni na dva metra visine. Prišao je stolu i položio ruke na njega.
„Kao što znate pojavio se čistokrvni vukodlak. Blake, uvedi ih.“, rekao je i mahnuo rukom. Visok čovjek, širokih ramena, pomaknuo se od zida i odšetao kroz hodnik.
„Nadam se da su naši ljudi uspjeli saznati tko je taj vukodlak.“, komešanje među prisutnima za stolom se nastavilo. Sjeo je za stol i čekao, nestrpljivo je prstima lupkao po stolu. Prostorijom je odzvanjala jeka koraka, podigao je svoje lice. Blake je vodio dvojicu, po izgledu nisu imali više od dvadesetak godina. Blake ih je gurnuo pred vođu. Plavokosi je podigao pogled, ali istog trena je požalio. Lice vođe bilo je prošarano ožiljcima. Najveći ožiljak protezao se od lijeve strane usne pa sve do početka njegove crne kose. Drugi ožiljci bili su sitni, no ne i manje gadniji. Nekoliko njih je bilo ispupčeno od nepravilnog zarastanja.
„Govorite!“, viknuo je svojim hrapavim glasom. Plavokosi je zadrhtao i spustio glavu prema podu. Drugi je nervozno premještao težinu s jedne noge na drugu.
„N-nismo sa-znali.“, promucao je sasvim tiho, pogleda spuštena prema zemlji.
„Što?“, vrisnuo je vođa. Nekoliko muškaraca za stolom preplašeno je podiglo glave i zagledalo se prema njemu. Mason, vođa, podigao je ruku, njegove crne kandže sjajile su se pod blagom svijetlošću lampe. Gledao je u njih i bio je spreman zadati posljednji udarac. Obojica su stajala sa strahom u očima i u sebi molila da im poštedi život. Odjednom u prostoriji se pojavio vir vjetra, vrteći prašinu i papire kroz podrum. Mnogi od njih prekrili su svoje oči, dok se Mason vrtio oko sebe da otkrije razlog. U samom centru tornada, pojavila se crnokosa ljepotica. Nekoliko mladih vukodlaka ispustilo je tihe uzdase. Njene obline isticale su se u kožnim hlačama i uskom korzetu. Tama prostorije davala joj je dodatnu ljepotu i tajanstvenost. Koraknula je prema vođi, zvuk njenih potpetica stvorio je jeku. Mason se preobrazio u vukodlaka i spremno čekao za napad, ali kada se osvrnuo oko sebe shvatio je da nitko iz njegovog čopora ne stoji pored njega. Njegov čopor, ljudi koje je nazivao svojom obitelji, svi su zurili u tamnu ljepoticu.
„Pusti ih.“, rekla je, a onda se prošetala pored njega i sjela u njegovu fotelju. Dok se on okrenuo prema njoj, momci su iskoristili priliku za bijeg. Zurio je u nju kao da nije svjestan njene ljepote, kao da nije primijetio da je cijeli njegov čopor pod činima. Kali se zagledala u njega, shvatila je da ispod svih tih ožiljaka leži predivno lice. No, to lice nije bilo kao Liamovo. Sve što je željela bio je Liam.
„Kako se usuđuješ?“, siktao je na nju. Samo je odmahnula glavom i nasmijala se. Svi su se trgli i ogledavali oko sebe, bili su u potpunom šoku.
„Nudim ti nagodbu.“, samo je jednostavno rekla i onda nastavila promatrati svoje srebrne nokte, na njenom licu blistao je pobjednički osmijeh. Daleko iza njenih leđa Mason je smišljao plan.
„Tko si ti? Do đavola, o kakvoj nagodbi pričaš?“, progovorio je ljutiti Mason. Krenuo joj je prilaziti s leđa, oprezno. Tiho, kao vuk koji se sprema skočiti na svoj plijen. Približio joj se dovoljno i podigao je ruku prema njenom vratu, u glavi je računao. Samo jedna sekunda je dovoljna da joj odere grkljan. Njena ruka, uz oštar trzaj se pomaknula, dok je Mason letio prostorijom. Njena nevidljiva sila zabila ga je u zid svom snagom, izbivši mu zrak iz pluća. Ostavljajući udubinu u zidu, ošamućeno se podigao na noge, stresajući sa sebe svako zrnce prašine.
„Tko si ti?“, ponovio je pitanje, u njegovom glasu više nije postajalo opasnosti.
„Vještica, proročica, što god želiš. Ja znam tko je čistokrvni vukodlak.“, zgražen zvuk oteo se s njegovih usana.
„Tko?“, pogovorio je još pomalo šokirano.
„A-a.“, rekla je pokazujući mu prstom. „Ne tako brzo.“, gledao je u nju čekajući što će reći. Ustala je sa stolice, prošetala je prema Masonu kao da je na modnoj pisti. Vukovi su s požudom zurili u nju. Stala je pred Masona i unijela mu se i lice.
„Želim da je ubijete, samo nju, a čopor u kojem se nalazi da ostane živ. Uzela je ono štoje moje, platit će mi.“, iz nje je sijevala mržnja i ljubomora. Prostorijom je hučao vjetar, svi su se prestrašeno ogledavali oko sebe. Mason je shvatio koliko je jaka kao vještica, znao je da ona stvara vjetar.
„U redu. Ubijamo samo nju. Sada mi reci tko je ona?“, pitao ju je brzopleto. Odmahnula je glavom.
„Ne. Još uvijek vidim da ćeš ih ubiti sve. Moje vizije uvijek govore istinu.“ Digla je ruke, lijevom rukom dizala je jednog od njegovih zaštitnika, dok je lijevu šaku polako grčila. Okrenuo se prema smjeru u kojem je ona gledala. Blake, njegova desna ruka, njegov najbolji prijatelj, držao se za vrat i gušio.
„Prestani, ubit ćemo samo nju. Nitko osim nje neće stradati.“, okrenula se prema njemu. Vidjela je da će ubiti samo nju, to ju je oduševljavalo. Spustila je ruke i odšetala do udobne fotelje. Bacila se u nju i nastavila zavodljivo smiješiti. Blake je klečao na koljenima, držao se vrat i hroptao. Mason mu je želio prići, ali znao je da sada nije pravo vrijeme.
„Oh, to je već bolje.“, rekla je glasom punim oduševljena. Pogled joj je letio prostorijom punom vukodlaka, svi su u nju gledali s poštovanjem i strahom. Dobila je ono što je htjela, znala je da osveta počinje.
„Idući puni mjesec, skupit će se na livadi udaljenoj desetak kilometara od grada. Livada je usred šume. Te noći je trinaesti mjesec na nebu. Djevojka, Aislinn, ne smije postati kraljica vašeg svijeta.“, svakog je prostrijelila pogledom, svaki od njih uzvratio joj je blagim kimanjem glave.
„Ako je tako, onda mogu ići.“, rekla je. Okrenula se prema Masonu i nastavila: „Vidim te i pratim te.“ Oko nje se ponovno stvorio vjetar, svi su sklonili svoje poglede. Iduće sekunde, stolica na kojoj je sjedila, vrtjela se prazna, dok se oko nje igrao malen vrtlog.
_____________________________________________________________
Hm, cini se da je nova opasnost ovdje. Znaci nema Liama, Aislinn, Zayna, Thalie i ostalih.. Bitan mi je ovaj dio. Bas me zanima sto mislite. Malo je napeto, ali nije tako jako.. Iduci nastavak bit ce posvecen cijelom Liamovom coporu..
Hvala vam na lijepim komentarima na proslom nastavku... Volim vas... <33
YOU ARE READING
Black Fire
FantasyPostao je nešto što nije htio. Više se ne trudi ni živjeti, sve dok ne sretne nju. Uz nju počinje drugačije razmišljati o svijetu, uz nju shvati da nije čudovište. Taman kada se činilo da život ne može biti savršeniji, sve se mijenja. Jedno biva zat...