Prošlo je nekoliko tjedana otkako su Liam i Aislinn u vezi. Zbog svojih obveza na fakultetu, ali i učenju, njihovo zajedničko druženje uvijek je ostajalo u drugom planu. Danas su uspjeli da izbjegnu sve obveze i provedu večer zajedno. Liam je pospremao stan i nestrpljivo čekao da Aislinn stigne. Zvono je zazvonilo, pojurio je preko stolice. No, nije sve tako lako, nogom je zapeo za jednu nogu i rasipao se po podu, usput oborivši stolicu i praveći ogromnu buku. Zvuk pucanja stolice prolomio se još glasnije od pada.
„Liam, Liam? Što se događa?“, do njega su doplovile riječi prestrašene Aislinn. Brzo se podigao s poda i zatrčao prema vratima. Zadihano ih je otvorio i prestrašio Aislinn.
„Jesi li dobro?“, upitala ga je zabrinuto. Osmijeh mu je preletio licem, a ona mu je pala u zagrljaj. Poljubio ju je nježno u tjeme i povukao u hodnik. Udisala je blagi miris kokosa pomiješan njegovim znojem. Željela je zapamtiti taj miris, htjela je da ga uvijek po njemu može raspoznavati. Zaletjela se na sofu, skočila i prigrlila nekoliko jastučića k sebi.
„Bože, mogla si je i polomiti koliko si debela.“, rekao joj je Liam kroz šalu. Podigla je obrve i blijedo ga pogledala.
„A ti si debil.“, odgovorila mu je pomalo ljutito.
„Kako god, ali ti ćeš i sutra biti debela.“, smijao se šali, koja je bila očito samo njemu smiješna.
„Da, ali ja mogu smršaviti, a ti ćeš ostati debil zauvijek.“, rekla je uvrijeđeno. Liam ju je pogledao kao da ništa nije shvatio, a onda je prasnuo u smijeh. Sjeo je pored nje i privukao je u zagrljaj.
„Tu si u pravu, ljubavi.“ Njegovom smijehu pridružio se i tihi smijeh zvončića. Bilo je očigledno da se više nije ljutila na njega. Upalio je televiziju, privukao je dekicu i pokrio ih. Aislinn se oslonila na njega i razmišljala o njihovoj vezi. Nikada nije bila u vezi, ali ovo joj je sve nekako prirodno i lako. Uz Liama je lako biti svoj, pored njega se ne mora praviti fina i umiljata, može biti ono što doista jest. Iz misli ju je prenulo tiho hrkanje, a Liamova glava na njenoj postajala je sve teža i teža. Laktom ga je udarila pod rebra, nešto je promrljao ispod glasa i srušio se na drugu stranu. Aislinn se digla i malo prošetala stanom, nije pronašla ništa neoubičajeno. Pomalo se začudila koliko je stan čist, a u njemu živi vukodlak. Netko je zazvonio. Pričekala je koji trenutak da vidi hoće li se Liam probuditi i otvoriti.
„Liam! Liam!“, viknula je. Gledala je prema njemu, promeškoljio se i okrenuo na drugu stranu. 'Čovječe, taj stvarno može spavati.', promrmljala je tiho i uputila se prema vratima. Otvorila ih je i iznenadila se.
„Zdravo Aislinn.“, progovorila je tamnoputa djevojka. Aislinn je tupo gledala u nju i u glavi smišljala što da kaže.
„Tko si ti i što radiš ovdje?“, odriješito ju je upitala. Djevojka je nezadovoljno frknula nosom i progurala se pored Aislinn u stan. Aislinn se pripremila da se pretvori u vukodlaka, ali djevojka je pružila ruku ispred sebe i tiho izgovorila čin. Izgovorila je čin koja je sprečavala Aislinn da se pretvori. Povela je Aislinn u malenu kuhinjicu, kako bi na miru mogle popričati, bez Liama. Aislinn je umirala da je udari, ali nije mogla, kao da je netko svezao svu njenu snagu.
„Vidjela si me onaj dan na fakultetu. Moje ime je Kali.“, govorila je veoma svečano, Aislinn je malo zasmetao taj ton koji je govorio da je Kali iznad svih.
„Dobro. I što bih ja trebala s time?“, upitala je ljutito mašući rukama.
„Ja sam proročica. Prorekla sam tvoju sudbinu. Je li ti Liam rekao za to?“, upitala ju je podrugljivo. Aislinn je zastala i širom otvorila usta.
„Ne izmišljaj.“, rekla je kada se pribrala. Kali je ustala sa stolice i prošetala plavom kuhinjicom.
„Ne izmišljam. Liam ne zna neke stvari, ali vrijeme je da ih saznaš.“, govorila je strogo. „Na Plavi mjesec postat ćeš netko, postat ćeš kraljica za rod vukodlaka, jer se takvo što još nije dogodilo. Događalo se muškim nasljednicima, ali nikada ženskim.“ Sve što je ona pričala bilo je nekako nepovezano i bez kraja, tada je Aislinn shvatila, ona upravo doživljava viziju i prepričava ono što vidi. Aislinn joj je prišla i posjela je na stolicu.
„Liam nije tvoja sudbina, ako ostane s tobom umrijet će. On pripada nekome drugome.“, kad je Kali spomenula Liamovu smrt, Aislinn je ostala bez zraka. Šokirano je promatrala Kali i počela se pitati je li sve što ona govori istina.
„Liam pripada meni.“, rekla je čudnim, pomalo promuklim glasom. Ljutnja i ljubomora u Aislinn su sve više rasle, vuk je prevladao. Skočila je preko stola i sletjela na Kali. Srušila ju je na pod, što je Kali prenulo iz transa, Kali ju je zbunjeno pogledala. Podigla je ruku i rekla jednostavnu čin, Aislinn je preletjela iz sobe i pala na pod uz tup udarac. Liam se zbunjeno prenuo iz sna.
„Što, što se događa?“, govorio je pospano. „Aislinn!“, viknuo je i potrčao prema Aislinn koja je ležala na podu. Podigao je pogled i ugledao Kali kako ponosno stoji u kuhinjici.
„Što si joj napravila?“, zarežao je na nju.
„Ništa. Kuja me napala.“, rekla je sa smiješkom i opušteno sjela na stolicu. Liam se na riječ kuja pretvorio i pojurio na Kali. Položio je svoje kandže na njen vrat.
„Moju djevojku ne nazivaj kujom. Znaš da tvoja magija ne djeluje na mene jer sam Alfa. Mogu te ubiti jednim potezom. Nestani iz mog stana! Ovaj tren.“, Kali je zbunjeno pogledala u Aislinn, a glavom joj je strujila riječ 'djevojka'. Ustala je i sa velikim strahom pojurila prema vratima. Rukom je mahnula i Aislinn se počela buditi, Liamova pažnja se prebacila na nju. Kali je izašla iz stana i požurila niz ulicu.
„Nemoguće! Moje vizije me nikada nisu lagale. Kako je moguće da Liam voli nju? Trebao bi biti sa mnom.“, dok je vrištala za samu sebe, niz njeno lice spuštale su se suze. Voli Liama uistinu, ali on voli drugu. Vidjela je Liamovu smrt i željela je da bude pored nje, ona ga je mogla spasiti. Zapravo, ona je Liamov spas.
_____________________________________________________________
Najdraži moji evo novog nastavka.. Kada sam ga počela pisati nekako nisam imala inspiracije, ali s vremenom je došla, možda je dio zbunjujući, ali kroz daljnje dijelove doznat ćete dalje. Malo je kratko, ali pokušat ću idući dio napisati duže. Kritike, primjedbe i pohvale, sve prihvaćam..
Hvala svima na prekrasnim komentarima na svakom nastavku, mnogo mi znače ti komentari. No, mene zanima što mislite o ovome što je Kali izjavila da će Liam umrijeti i da je ona njegov spas, ali i to da će Aislinn biti kriva za to??
Love you so much... <33
YOU ARE READING
Black Fire
FantasyPostao je nešto što nije htio. Više se ne trudi ni živjeti, sve dok ne sretne nju. Uz nju počinje drugačije razmišljati o svijetu, uz nju shvati da nije čudovište. Taman kada se činilo da život ne može biti savršeniji, sve se mijenja. Jedno biva zat...