Tamna, olujna noć spuštala se nad gradom. Crna sjenka šuljala se mračnim, prljavim ulicama. Ulična rasvjeta sezala je do pola ulice. Sjenka je veoma vješto izbjegavala svjetlo, a onda, odjednom se okrenula iza sebe. Svjetlo je pokazalo smeđu kosu i oči boje jantara. Sjenka je pazila na svaki zvuk koji se mogao čuti oko njega. Kapanje vode, šum lišća, tapkanje miševa i štakora, svaki novi zvuk izazivao je jezu kod njega. Još se nekoliko puta osvrnuo iza sebe, a onda ušao u prostoriju. Nova tama ga je obuzela, ostavljajajući samo daleki sjaj njegovih žutih očiju.
„Kali!“, vrisnuo je svojim grubim glasom. Pustio je vuka da prevlada, njegova meka smeđa kosa postala je kraća, oštrija i tamnija, kandže na njegovim rukama polako su se izdužile, uši su postale šiljastije. Sada se mogao usredotočiti na svaki zvuk oko sebe. Čekao je strpljivo. Prvi korak koji je čuo stvorio je jeku oko njega, nekoliko puta se okrenuo oko osi. Čekao je idući pokret kako bi se mogao koncetrirati na stranu s koje dolazi. Slijedeći korak koji je tajanstvena osoba napravila, natjerao ga je da se okrene iza sebe i svojim vučjim pogledom zagleda u duboku tamu. Još jače se usredotočio i pustio vuka da prođe, njegove žute oči zastale su na mjestu gdje je mu se učinilo da se netko pomaknuo. Opustio je ramena i spremio se za napad, ako će biti potrebno. Čuo je pucketanje prstima, nešto mu je govorilo da zaklopi oči. Brzo ih je stisnuo što je jače mogao, a onda je čuo škljocanje svuda oko sebe. Lupkanje potpetica ponovno je počelo stvarati jeku, polako je počeo opuštati svoje oči. Kroz zatvorene kapke učinilo mu se kako prolazi svjetlost, sasvim oprezno otvorio je oči. Prostorija u koju je bio ušao bilo je nekakvo skladište, osvrnuo se. Iza njega nalazila su se vrata kroz koja je ušao, a ispred njega gomila sanduka i kutija. Između svakog sanduka i svake kutije vodio je prolaz. Ponovno se oslonio na svoj sluh i usredotočio se na kucanje srca. Kada je bio vuk mogao se šunjati kako je htio jer mu je u prirodi bilo da bude lovac i da bude nečujan, jednako kao i nevidljiv. Krenuo je između kutija, labirint ga je vodio i sve više mu se činilo da hoda u krug. Ponovno se usredotočio na otkucaje, shvatio je da se osoba kreće, popeo se na kutije i krenuo prečicom. Nakon desetak minuta traženja, pod sobom je ugledao ono što je tražio cijelo vrijeme. Djevojka tamne kose, obučena u crnu kožu, tiho s noge na nogu se kretala, spremio se za skok. Prvo je pustio ruke, a onda se nogama odgurnuo o sanduk. Prelijetao je zrakom, nedostajao je još samo metar da je dohvati. Djevojka se okrenula i mahnula rukom. Njegovo tijelo je preletjelo zrakom i srušilo se uz popriličan tresak metrima dalje od nje. Pružanje njene ruke uzrokovalo da ga nevidljiva sila dohvati i pritisne uza sanduk. Mrko ju je pogledao i razočarano izdahnuo.
„Vidi, vidi!! Tko nam se to pojavio?“, rekla je, dok se on još uvijek borio s neviljivom silom. Kali je okrenula ruku i stisnula šaku, a on je imao osjećaj kao da ga nešto guši.
„S-sta-ni..“, jedva je prošaputao. Zastala je i ruku vratila u prvobitan položaj, dok je on poraženo dolazio do zraka.
„Da čujem, kakvu ti to ponudu imaš?“, progovorila je ljutito i uzvišeno. Pokušao je ustati, ali svaki pokušaj je bio uzaludan, nevidljiva sila još uvijek ga je držala čvrsto uza sanduk. Bijesno je stisnuo šake i još jednom uz svu svoju snagu pokušao ustati.
„Što pokušavaš?“, upitala ga je oštro, a onda malo trznula rukom izbijajući mu sav zrak iz pluća. „Govori, Styles!“, siknula je na njega.
„Čuo sam.“, rekao je, a ona ga je upitno pogledala. „Čuo sam glasine da namjeravaš ubiti Aislinn.“ Pogledala ga je u oči sa posprdnim smiješkom na licu. Krenula je prema njemu, mrmljajući neku inkataciju. Spustila je ruku, a Harry se ponovno pokušao osloboditi, bezuspješno i ovaj puta. Približavala mu se sve više, čučnula je pored njega, dok je njenja kožna odjeća zavodljivo škripala. Pogledao ju je kao, istina je da je plijenila pozornošću, ali nije bila ono što je njemu odgovaralo. Svojom rukom, prošla je rubom njegove vilice, Harry je zaklopio oči i nastojao razmišljati o Aislinn.
YOU ARE READING
Black Fire
FantasyPostao je nešto što nije htio. Više se ne trudi ni živjeti, sve dok ne sretne nju. Uz nju počinje drugačije razmišljati o svijetu, uz nju shvati da nije čudovište. Taman kada se činilo da život ne može biti savršeniji, sve se mijenja. Jedno biva zat...