Chapter Fifteen ~Her Fear~

501 42 25
                                    

              Aislinn je polako, ali pažljivo ustajala s poda. Liam joj pripomagao koliko je mogao. Otkako je Kali izjurila iz stana, Aislinn je jedva mogla vjerovati sve ono što je čula. Ljubomora i bijes su je izjedali, željela je pojuriti za Kali, ali znala je da bi ponovno izgubila bitku. Sjela na sofu, dok je Liam brižno lijetao oko nje. Njen pogled bio je uperen prema podu.

„Aislinn, jesi li povrijeđena?“, upitao ju je Liam tiho.

„Ne, sve je ok.“, odvratila mu je ravnomjernim glasom, netko bi rekao da u njemu ne postoji ni trunka ljubavi, no to je bilo baš ono što je mučilo Aislinn. Zaljubila se u posebnu osobu, osoba koja njoj odgovara po svemu. Sada ju je ta osoba izdala, nadala se da će Liam biti osoba koja će joj sve reći. Mislila je da se time uvjerila kada ju je pitao za vezu. Kada je rekao da je želi u svom čoporu, ali da više od toga želi da bude njegova djevojka. Sad se pitala znači li to da ju je htio u svom čoporu zbog pobjede. ''Ako je čuo ono proročanstvo koje je Kali izrekla, onda me lako mogao prevariti.'', pomislila je Aislinn.

„Ti si znao za to proročanstvo?“, upitala ga je Aislinn nakon desetak minuta tišine. Liam je polako podigao glavu i zagledao se u njene nebesko plave oči. U njima je bilo malih naznaka boje jantara, Liam je osjećao njezin bijes. Shvatio je da je ušla u njegov čopor i da je sada samo njegova.

„Jesam.“, odgovorio je pažljivo. Nije znao kako drugačije da joj kaže, a da je ne provrijedi ili ne daj Bože još više naljuti.

„Zašto ja ne znam?“, upitala ga je, a onda se slomljeno, lica tužne grimase naslonila na rub sofe.

„Oprosti, ali mislio sam da nije bitno.“, rekao joj je. Uputila mu je strog pogled, a onda je ustala i počela se prešetavati po sobi.

„Nije bitno? Kako misliš nije bitno?“, zastala je i počela vikati dok je rukama mahala na sve strane. „To stvarno nisi normalan! Postat ću nekakva vukodlačka kraljica, za koju usput nemam pojma što je to. I to će biti na nekakav Plavi mjesec!“, njena ljutnja iz sekunde u sekundu je sve više rasla, ali Aislinn se polako obuzdavala. Znala je da tako može povrijediti Liama, da mu može nauditi.  

„Aislinn, žao mi je. Stvarno, ali nisam te htio zamarati time.“, govorio je tiho i smireno.

„Nisi me htio zamarati, ali Liam, to je stvar koju moram znati bez obzira na sve. A ti meni cijelo vrijeme tajiš! Je li to razlog zbog kojeg si me pozvao u čopor?“, njena vika postajala je svakog trena sve glasnija. Liam je osjećao kako bijes i  ljutnja sijaju iz nje.

„Oprosti! Koliko ti to još puta moram ponoviti kako bi shvatila?“, upitao ju je mnogo oštrije nego što je namjeravao.

„Jedna riječ 'oprosti' neće pomoći. Znaš li što mi je ta tvoja glupača još rekla?“, iznervirano je sjela i nogom nastavila udarati po podu, tako je pokušavala riješti svoju nervozu. Liam je podigao pogled prema njoj. Zapitao se što joj je Kali još nabrojila. Nitko nije rekao da Liam nije bio grešan, ali nadao se da nije spominjala one noći.

„Što?“, upitao je uplašeno. Aislinn je osjetila paniku u njegovom glasu i još više se razljutila, osjećala je kako joj nešto sakriva.

„Da ćeš umrijeti ako budeš sa mnom. Da si samo njen.“, pomisao na to da ga ostavi ili da se njemu nešto dogodi zbog nje, tjerala ju je na suze. Rukom je brzo obrisala jednu zalutalu suzu i okrenula se prema Liamu. Njegovo lice poprimilo je blagu ljubičastu boju, svoja osjetila usmjerila je na njega, kako bi mogla osjetiti što se u njemu događa. Osjećala je bijes.

„Ne! Kako je to mogla reći? Dobit će ona..“, krenuo je ustati, ali Aislinn ga je povukla natrag prema sebi. Zbunjeno je sjeo i otvorio ruke za zagrljaj, pala je na njegova prsa i pustila suze neka teku. Liam je nježno prolazio kroz njenu kosu i šaptao joj tiho na uho.

„Aislinn, ljubavi. Ti si samo moja i ne dopuštam nikome da nas rastavi. Nisam te pozvao u svoj čopor zbog proročanstva, već zato što mi mnogo značiš. Želim da budeš uz mene, da zapovijedaš ovim čoporom baš kao i ja. Nikada ti ne bih uskratio nešto. Ako želiš sada otići, ja te neću spriječiti.“, polako joj je govorio, želio je da osjeti sve što on osjeća, želio je da zna ono što mu je na srcu. „Znaš zašto?“, upitao ju je blago. Lagano je odmahnula glavom na njegovim prsima.

„Zato što te volim. Prokleto te volim. Nikada ne bih želio da uradiš nešto protiv svoje volje. Srce mi ne bi dozvolilo da zapovijedam nad tobom.“, spustio je svoje usne na njeno tjeme i utisnuo malen poljubac. U njoj su se miješali svi osjećaji. Rekao je ono što je već neko vrijeme čekala. Bojala se prva to izreći, bojala se da je prerano i da se samo zbunila svojim osjećajima. No, sada joj je bilo sve jasno. Sada je znala ššto uistinu on osjeća prema njoj.

„Liam, i ja tebe volim.“, progovorila je promuklo. Podigla je glavu prema njemu, njeno lice bilo je crveno od isplakanih suza. Rukom je nježno prošao duž njenog lica brišući malene zalutale bisere. Poljubio je njene rumene usne i ponovno je privukao u zagrljaj.

„Nećeš biti njen?“, promucala je Aislinn pitanje koje ju već nekoliko sati mučilo. Liam je žustro odmahnuo glavom. Aislinn je zašutjela i zamislila se. Polako je utonula u san na njegovim rukama.

Trčala je prema rubu šume. Njen smijeh odzvanjao je cijelom šumom. Uskoro se trebala vidjeti s Liamom. Na rubu šume pretvorila se u ljudsko biće i očistila sa sebe grančice, lišće i blato. Kraj jednog debla stajala je crna torba, posegnula je u nju i obukla se. Crni auto je stao pored nje, ušla je i vidjela Zayna. Samo joj se nasmijao bez ijedne progovorene riječi. Izašla je iz auta ispred Liamova stana. Mahnula je Zaynu i gledala dok je crni auto zamicao za ugao. Veselo i s neišćekivanjem zatrčala se stepenicama i bez kucanja ušla u stan. U sred sobe stajale su dvije prilike u zagrljaju i strastvenom poljupcu. Htjela se približiti tiho, ali srušila je stolić pokraj ulaza. Prilike su se okrenula prema njoj. Ugledala je Kali i Liama.

Vrisak i bol prolomili su se tihom noći. Liam se preplašeno prenuo, pored njega sjedila je Aislinn blijeda poput duha i sva u znoju. 

„S-sa-mo s-san.“, promucala je između dubokih udisaja, a onda se ponovno vratila na jastuk. Liam je vidno zabrinut legao i nastavio spavati. Aislinn se zagledala u taman strop na kojem su plesale sjene koje je ulično svjetlo bacalo kroz prozor. Ono što je vidjela u snu, upravo postao njen najveći strah.

_____________________________________________________________

Nastavak je trebao ići puno ranije, no morala sam učiti i imala sam još nekih obaveza zbog kojih ga nisam stigla napisati. Zbog toga sam se potrudila da ga noćas postavim. Nadam se da će vam se svidjeti, iako nisam imala baš neke inspiracije. Hm, kao što ste vidjeli imate prvu svađu između Aislinn i Liama. 

Hvala svima što čitate.. Hvala vam na lijepim komentarima.. Volim vas <3

Black FireWhere stories live. Discover now