3.

152 16 3
                                    

„A že ich nemáš rada!" okríkla ma Lucy.Už len toto mi chýbalo..
„Nemám"
„Fakt? A čo mal potom znamenať ten včerajšok??" Pretočila som nad ňou očami a ona sa na mňa veľmi divne pozrela.Z jej tváre som nevedela identifikovať,či je naštvaná,alebo šťastná.
„Neviem na čo narážaš"
„Fakt? No..Myslím to,že si šla s Calom domov."
Akokeby som mala na výber.
„A čo som mu mala povedať?..A vieš čo? Bež si tam za tým svojim Lukeyom a mňa nechaj napokoji!"
Ou.Toto som trošku prehnala.
Naštvane sa na mňa pozrela a bez slova odišla.Chcela som ísť za ňou a ospravedlniť sa,no keď som uvidela,že sa ku nej nahrnuli chalani,prešlo ma to.
Posledná hodina.Konečne!
Zazvonilo a do triedy vkročila učiteľka.
„Dobrý deň študenti!" pozdravila nás a my sme si sadli.
Mali sme matiku ktorú neznášam a navyše ju mám s Calumom..Ktorý ma neustále prepaľuje pohľadom.
Zrazu do mňa niekto hodil papierik.
Máš poobede čas? :)
Bolo mi jasné,že to je od neho.
Podľa toho prečo to chceš vedieť
Papierik som pokrčila a hodila mu ho naspäť.Keď ho otvoril,jemne sa usmial a začal odpisovať.
Ideme s Michaelom a Ashom do kina,tak som sa chcel opýtať,či by si nešla s nami..:)
Prečo ja? Do včerajška ani nevedel že existujem a teraz? Najprv ma ide odprevadiť,teraz ma pozýva do kina..
„Scottová? Hood? Na mojej hodine si nebudete posielať žiadne papieriky! Ste po škole!" nakričala na nás učiteľka a ja som očervenela od zlosti.Je normálna?!
„To on!" vyšlo zo mňa.
„Mňa to nezaujíma! Povedala som,že budete po škole!"
Radšej som už ostala ticho..
Zvyšok hodiny som zazerala po Calumovi.Iritoval ma svojím úsmevom.
Zazvonilo a my sme ako jediný ostali sedieť na svojom mieste.
Hneď ako z triedy odišla aj učiteľka,obzrel sa okolo seba a prisadol si ku mne.
„Tak išla by si?" nadvihol jedno obočie.Aw..Je tak..
Prestaň Mia!
Moje podvedomie má pravdu!
„S vami? Nikdy!" Asi si myslí,že som ako ostatné,ktoré sa idú roztopiť,keď okolo nich len prejde.
„Čo sme ti urobili?!"
Hm.Zákerná otázka!
„J-ja ja neviem.."
„Tak vidíš..Nechápem ťa.Si divná!"
Postavil sa a odsadol si odo mňa.
Sklopila som zrak na lavicu.
Som divná kôli tomu že som odmietla ísť s nimi do kina,alebo som divná stálr? Pravdepodobne stále.
Celý čas som sa snažila nenadviazať s ním očný kontakt.Podarilo sa.
Po hodine sa rozleteli dvere,v ktorích stála učiteľka.
„Choďte domov!" okríkla nás a my sme poslušne vyšli z triedy von.
Cestov domov som mala taký zvláštny pocit..
Tak čo? :) Aké bolo/bude vysvedčenie? :)
Btw snáď sa vám nová časť páčila :) A grozne ďakujem za všetky komentáre a votes :3 Ste super! 😍


My Perfect Idiot (Calum Hood)Kde žijí příběhy. Začni objevovat