6.

147 14 2
                                    

Ashton Irwin a Michael Clifford vás žiadajú o priateľstvo!
Tento krát som ani na sekundu nezaváhala a ihneď to prijala.
Dĺho do noci som si písala s Michaelom a tak ani neviem,kedy sa mi podarilo zaspať.
Ráno som vstala s úsmevom na perách,čo sa moc často nestáva.
Keďže je iba nedela,do školy som chvala bohu ísť nemusela a tak som sa doobeda vyvaľova v posteli.
Keď som už bola zmierená s tým,že raz z postele vstať musím,niekto mi napísal.Myslela som,že to bude Mikey,no bol To Cal.
Calum:Neruším?
Ja: Nié :)
Dnes mu trvalo dlhšie kým odpísal..
Calum:Nešla by si von? :)
Fúha.Je mi blbé napísať mu,že som sa už dohodla s Michaelom.Nie som si istá jeho reakciou,keďže včera sa správal nejako divne.
Ja:Mnó.Dnes nie,prepáč..Čo tak zajtra?
Calum:A čo máš dnes tak dôležité?
Asi mu to budem musieť povedať.Teda.Počkať! Prečo by som mu mala hovoriť kde,kedy a s kým budem? Nie je to,a ani nikdy nebude jeho vec!
Ja: Nestaraj sa
Calum: Prečo sa správaš tak hnusne jedine ku mne?
Pozrela som si to,ale neodpísala som.
Calum: Odpíš mi..Prosím
Calum:Nechceš,alebo len nevieš čo odpísať?
Calum:Asi to nemá zmysel.Zbohom -.-
Hodila som sa na posteľ a mobil položila vedľa seba.
Si taká krava Mia! Kričalo na mňa moje podvedomie a mám pocit,že malo pravdu.Som krava..A veľká!
Niekto mi volá.Na displeji je neznáme číslo,no aj tak som to zdvihla.
„Áno?"
„Ahoj Mia tu Michael..Počuj,platí ten dnešok?" Sama pre seba som sa usmiala na mobil,i keď ma nemohol vidieť.
„Jasné.Príď ku mne za takú hodinu"
„Okáy.Teším sa ahoj" Zložil.
Rýchlo som sa postavila a zo skrine začala vyhrabávať oblečenie.
Takže už mám:
Skinny jeans,tričko green day a..
Čo si obuť? Moje vansky vyzerajú príšerne!
Skvelí nápad kúpiť si biele topánky Mia..Tlieskam Ti!
Agrh! Neznášam svoje podvedomie!
Napokon som si obula obyčajné čierne plátenky a išla sa do kúpeľne upraviť.
Cŕŕn! Niekto zazvonil a ja som počula,ako sa otvorili dvere.
„Do riti!" povedala som a rozbehla sa do chodby,kde už stál Michael so starkou a o niečom sa rozprávali.
„Takže vy musíte byť Miina sestra!" Bóže! S akým riťolezcom to idem von? Že sestra..
Starká sa iba zasmiala a pohladila ho po jeho strapatých, červených vlasoch.
„Ou.Ahoj Mia!" povedal keď si ma všimil.Rozžiarili sa mu oči a krásne sa na mňa usmial.
„Ahoj" odvetila som a podišla k nim bližšie.
Starká si Michaela stále premeriavala pohľadom.Pretočila som nad ňou očami a jemu nenápadne naznačila,nech už konečne ideme.
„Dovi.Rád som vás spoznal" zakričal,no to som ho už dávno vytlačila von a zabuchla vchodové dvere.
„Milá pani!" zasmial sa a ja som ho kamarátsky buchla do ramena.
„Si strašný Gordon!" Nenávistne sa na mňa pozrel.
„Nehovor mi tak!"
Ďalšia čásť :D Dúfam,že sa páčila :)

My Perfect Idiot (Calum Hood)Kde žijí příběhy. Začni objevovat