18.

104 12 8
                                    

Počas celého horroru ma Cal držal vo svojom objatí.Cítila som sa tak bezpečnejšie.
Keď to skončilo,pozrela som sa na neho a on sa usmial.
„Nejdeme už spať?" opýtal sa ma po chvíli ticha.
„Dobre.." Chcel sa postaviť a ísť si ľahnúť do hosťovskej,no ja som ho zastavila.
„Nemôžeš ma tu nechať samú..Veď by som umrela od strachu!" uchechtol sa a obzrel sa okolo seba.
„Dobre,alé kde si mám ľahnúť?"
„Ku mne? Nadvihol jedno obočie,pousmial sa a skočil do mojej postele.Pri tom mi však lakťom buchol do oka!
„Ááu!" zapišťala som od bolesti.Začal sa smiať a tak som ho kopla.
„Nesmej sa! A nabudúce,keď si budeš ku mne ľahať,tak buď opatrnejší"
„Čože? To bude ešte nejaké nabudúce?" Do prdele! Ja som to tak..Agrh!
„Nie..teda..Áno..teda Nie!"
„A ja som sa už ták tešil." odul spodnú peru.Síce bola tma,no tak či tak som videla jeho sexy pohľad.Aw..Musela som si zahryznúť do pery.
Bože! Čo to zase robíš Mia!
Pritúlila som sa ku nemu a on ma objal okolo pásu.
„Dobrú.." pošepkala som.
„Aj tebe Mia.." Pohladil ma po vlasoch.
V duchu som sa usmiala a s krásnym pocitom zaspala..
Ráno,keď som sa zobudila,Cal už pri mne neležal.
S ešte 'zalepenými' očami som sa rozhliadla po izbe.
„Cal?" zakričala som,no odpovedi som sa nedočkala.Vstala som a obula si papuče.
Zišla som po schodoch dolu do obývačky.Odtiaľ som započula Calov a starkyn hlas.
„Máte úžasnú vnučku.."
„Hah chlapče..Myslíš si,že o tom neviem?" zasmiala sa starká.Oprela som sa o zárubňu a počúvala ich rozhovor,aj keď to je neslušné.
„Pravda..Povecte mi o nej niečo.."
Pokým mu o mne starká hovorila,ja som sa pozerala do zeme a priblblo sa usmievala.
Napokon som sa rozhodla,že ich vyrusím svojim príchodom.
„Ahojte" pozdravila som ich oboch.Sadla som si ku nim,teda skôr ku Calovi.
Usmieval sa..
„Dáš si niečo na raňajky?" opýtala sa ma starká a ja som prikývla.O pár sekúnd predo mňa položila taniel plný lievancov.
„Mňam! Ty vždy vieš,na čo mám chuť!" oblízla som si pery a oni sa zasmiali.
„No ak mám pravdu povedať,dneska kuchtil Calum" Nechápavo som sa na neho pozrela a vybuchla od smiechu.
„Ty vieš robiť lievance? Neverím tomu,že to bude jedlé!" zahlásila som a on sa zatváril tak,akoby sa ho to veľmi dotklo.
„Budem ťa musieť sklamať,pretože varenie je jedna z vecí,ktoré mi naozaj idú!" Pff..Ten bol dobrý Cal! Naozaj sa ti vydaril!
„Ach..Ak klameš,vlastnoručne ťa zabijem!"
„Ale Mia! Ako to hovoríš?!" okríkla ma starká.Ja som sa radšej pustila do jedenia.
„Hood..Musím ťa pochváliť! Je to vynikajúce! Dávam ti desať hviezdičiek!" Zasmiala som sa a on tiež.
„To som rád..Ale už ťa budem musieť opustiť.Nezabudni..O šiestej som tu!"
Odprevadila som ho ku dverám.
„Nemeškaj!" prikázala som a on prevrátil očami.
„Ja a meškať?!"
Tadáá^^ Ďakujem za pekné komentáre,všetky ★ a videnia :) Ste fakt Super!!!! :)

My Perfect Idiot (Calum Hood)Kde žijí příběhy. Začni objevovat