Ostal pri mne do večera,no napokon som ho poslala domov,aby sa vyspal.
„Zajtra prídem! Ahoj!" pozdravil ma a ja jeho tiež.
Keď odchádzal,omylom vrazil do sestričky.
„Ehm..Sorry!" povedal a rýchlo odišiel.Sestrička sa zasmiala a podišla ku mne.
„To je tvoj frajer?" opýtala sa a ja som mala chuť zasmiať sa,no pre svoju bezpečnosť som to neurobila.
„On? Nie.."
„No dobre.Poď,idem ti zmerať tlak"
Bola tak ukecaná..Za tých päť minút čo som s ňou strávila som sa dozvedela celý jej životopis.
Keď konečne odišla,zo šuplíku som vytiahla svoj mobil a zapla si dáta.
3 nové správy..
Otvorila som messenger a pozrela sa,komu tak veľmi chýbam.
Lucy a Mike.
Lucy: Potrebujem tvoje objatie :(
Ja:Čo sa stalo?
Lucy: Luke a ja..Rozišli sme sa.
Nie že by som sa z toho tešila,no Lukeya nemám moc v láske ako som už spomínala.
Chvíľu som si s ňou o tom písala,potom som jej oznámila,že som v nemocnici.
Medzi tým ako odpisovala som sa pozrela na Mikeyovu správu.
Mike: Ty chodíš s Calom? :D
Čože? Už aj on sa ma to pýta? Si zo mňa robíte srandu..
Ja: Nie :*
Mike: Prečo klameš svojej najlepšej kamoške? :(
Hah.Vždy ma tak pobaví,keď o sebe píše v ženskom rode.
Ja: Neklamem.Neviem čo ti narozprával ale rozhodne mu never.
Mike: Tak dobre,nebudem mu veriť! Ale vysvetli mi,prečo mi povedal že ste spolu..
Ja: Možno tak v jeho snoch! :D Chlapec má moc bujnú fantáziu..Idem si oddýchnuť dobrú^^
Napísala som a mobil položila vedľa seba.
Začala som premýšľať nad tým,čo mi Mike napísal.
Čo mu Calum nahovoril? To nemôže byť pravda.Prečo to povedal?..
Kým som sa snažila ho pochopiť,na moju izbu priviedli nejaké dievča.Vyzerala,že je približne v takom istom veku ako ja.
Bola taká tichá,akoby sa niečoho alebo niekoho bála.Keď som sa jej prihovorila,prvý krát sa na mňa pozrela.
„Ako sa voláš?" Neodpovedala..Tak som to skúsila znovu.
„Ja som Mia.Prečo tu si?" podala som jej ruku,no ona sa na ňu len pozrela a odsunula sa odo mňa ďalej.
„Vzdávam to.." povedala som a chcela si ľahnúť,no v tom moju ruku priala.
„K-katy" Jej hlas bol roztrasený.Čoho sa do prdele tak bojí?
Usmiala som sa na ňu.
„Tak už mi povieš,prečo si tu?" opýtala som sa s nádejou,že mi to povie.Som najivná,však?
Bola divná.Akoby nebola z tejto galaxie.
„Tak fajn..Nemusíš sa so mnou rozprávať len son mysl-"
„Zpadla som zo schodou.."prerušila ma napokon.„A ty?"
Nadýchla som sa a povedala jej to,čo povedal Cal mne.Téma o ňom ju akosi zaujala a tak sme sa o Calovi rozprávali až do noci.
„Už sa teším,kedy ho uvidím naživo.Z toho čo mi hovoríš musí byť perfektný!" zasmiala sa.Aj je..Pomyslela som si a ľahla si na vankúš.
„V tom prípade sa teš na zajtra" žmurkla som na ňu.„Dobrú"
„Dobrú.."
Nová časť :) Snáď sa páčila :)
ČTEŠ
My Perfect Idiot (Calum Hood)
Fanfiction„Zabudni na mňa.Zabudni na naše spomienky.Zabudni na všetko,spojené so mnou.." „Môžem ti sľúbiť hocičo,no toto je jediná vec,ktorú pre teba urobiť nemôžem.."