16.

103 11 6
                                    

Práve som prišla ku chalanom.
Otvoril mi Mike s pizzou v ruke.
„Mňááám! Ty máš pizzu!" skríkla som a vrhla sa na ňu.
„Héj! Tá je moja!" Povedal ked som dojedala jeden kúsok.Žmurkla som na neho a on sa zamračil.
„Máš šťastie že ťa mám rád.Inak by si to pravdepodobne neprežila" zasmial sa.Je zlatý.Mám ho strašne rada -Best friend foreveeer!
Po chvíli sa do chodby natlačil aj Luke,Lucy a Ash.Všetci sa na mňa natlačili a svojim objatím ma takmer zadusili.
„Ahoj láska" usmial sa Ash keď ostatný odišli do obývačky a venoval mi pusu na privítanie.
Spomenula som si na Calove slová,ktoré ma stále prenasledovali.
„Ideme do izby?" opýtal sa ma a ja som prikývla.
Ľahli sme si vedľa seba na posteľ a rozprávali sa.
„Vyspi sa so mnou!" Ou.
„Prosím?!" Okríkla som ho.Bola som mierne rozrušená.Dobre.Nie mierne,ale veľmi.
„Prečo po mne kričíš?! Urobil som ti niečo?!" Zvýšil hlas.Noo iba si mi práve povedal,že mám s tebou vyspať.
„Prečo kričím?!! Si obyčajný hajzel!"
Začali sme sa tam hádať a ja som si začínala myslieť,že to skončí bitkou.
„Si krava! Nechápem ako s tebou môžem chodiť!"
„Toto si prehnal! Končím s tebou! Strč sa!" Slzy som mala na krajíčku.Otvorila som dvere a vybehla von z jehe otrasnej izby.Už som iba počula,ako po mne kričí:
„Áno,choď si za tým svojim Calom! Neboj sa,však ty ešte doleziež za mnou!"
Teraz som sa už rozplakala úplne..
Cal
Išiel som do svojej izby,no na schodoch som našiel uplakanú Miu.
Sadol som si ku nej a ona ma objala.
„C-C-Cal j-ja.." hovorila,no pomedzi plač som jej nič nerozumel.
Keď sa upokojila,stisla ma ešte silnejšie.
„Odprevadíš ma domov? Chcem odtiaľto vypadnúť..Čo najskôr.Prosím.." Iba som ju chytil za ruku a bez slova ju 'odtiahol' von.
„Prečo si plakala?" opýtal som sa.
„T-ten hajzel..O-on sa ch-chcel so mnou vyspať.." Ja som vedel že to príde.
„Čože?! Mám mu rozbiť hubu?" Snažil som sa vyznieť čo najmenej naštvane,no nedarilo sa.Hups.
„Nie..Kašli na neho.Je to debil!"
Hm.Aspoň to priznala konečne.
„Prepáč mi ten včerajšok Cal..A-asi som ťa mala počúvnuť.." Opäť ma objala a ja som jej to opätoval.
„Urobíš pre mňa niečo?"
Nemo som prikývol.
„Prespi u mňa"
„Nó naposledy to u teba nedopadlo dob-"
„To bolo minule.Neboj sa bude to v poriadku" usmiala sa.Ach jaj..Je úžasná.
„Tak ideš alebo sa na mňa budeš iba pozerať?" Zasmiali sme sa a vošli do domu.
„Som doma! A máme návštevu!" zakričala.
Nová časť :) MiuskaMary snáď ma teda neprizabiješ :D

My Perfect Idiot (Calum Hood)Kde žijí příběhy. Začni objevovat