22.

96 13 8
                                    

Calum
Prišiel som domov.Všade bolo zhasnuté a tak som nemohol tušiť,že niekto bude stáť za dverami.
„Au! Dávaj pozor!" zkríkol po mne Ashton.Keď som ho zbadal,neodolal som a vrazil som mu.
Z nosa sa mu spustila krv.
„Preplo Ti? To čo malo znamen-"
„To bolo za Miu! Si úbohý.." ironicky sa zasmial.
„Takže Miuška sa ti už stihla priznať? No čo? Vrzol si si aspoň?" Zabijem ho!
„Tak toto ti nedarujem!" zkríkol po mne keď som mu vrazil druhý krát.
Chcel som mu niečo povedať,no prerušil ma Mike.
„Ste normálny?! Čo s vami je?!"
„Bezdôvodne ma tu začal mlátiť a tak-"Bezdôvodne? Chcel si sa vyspať s mojou frajerkou a ešte si jej aj vynadal!" Počkať..Frajerkou?
„Vy spolu chodíte?" opýtal sa nechápavo Mike a Ash po mne iba nemo zazeral.
„Áno" uškrnul som sa na Ashtona a spokojne odišiel do svojej izby.Tam som si zbalil pár vecí a oknom vyšiel von.
Teraz sedím na gauči a popíjam nejaký chľast,ktorí som našiel v otcovom bare.
Neviem ako,ale zaspal som.
Keď som sa ráno zobudil,prišlo mi zle a tak som sa ihneď rozbehol ku môjmu najlepšiemu kamarátovi - záchodovej mise.
Po asi pätnástich minútach som sa nejako vzchopil a išiel sa prezliecť.Pre dnešok som zvolil tričko Nirvana a čierne roztrhnuté skinny jeans.
Chcel som sa najesť no..To by bola asi najväčšia chyba v mojom živote.
Obul som sa a zamkol za sebou dvere.
Cestou som sa zastavil v kvetinárstv,kde som kúpil kyticu ruží.Snáď to Miu poteší..
Došiel som do nemocnice a čakal,kým ma za ňou pustia.
„Pán Hood.Slečna Scottová leží na izbe číslo 12." oznámila mi postaršia sestrička a otvorila mi dvere.
„Ďakujem" odvetil som a rýchlim krokom sa dostal k jej izbe.Otvoril som dvere,no po tom koho som tam zbadal som mal chuť odísť.Nepomýlil som si izbu? Bohužiaľ,nie.
„Á ahoj Cal! Poď si sadnúť musím ti niekoho predstaviť!" Nasucho som preglgol a pomaly sa presunul k jej posteli.
Mia
Vyzeral nejako divne.Možno už vie,že som sa dozvedela o tom,čo si vymyslel a povedal to Mikeyovi.S tým na neho však hneď nevybehnem.
Ani Kathy sa netvárila nejako nadšene.
„Takže mala by som vás predstaviť.." povedala som a usmiala sa.
„To nebude potrebné!" ozvala sa Kathy.Nechápavo som sa pozrela najskôr na ňu a potom na Cala.Ten okamžite uhol pohľadom a zatváril sa nejako divne..
„Ako to? Nejako ťa nechápem" povedala som a ona sa zamračila.
„To sa spýtaj tuto Hooda!"
„Počkať..Vy sa poznáte?!"
Tadáá :D Dúfam že sa vám nová časť páčila^^ Ďakujem za všetky komentáre a ★.Ste fakt úžasný :) Ďakujem Vám!



My Perfect Idiot (Calum Hood)Kde žijí příběhy. Začni objevovat