O týždeň..
Po tej puse..No možno to bude znieť divne,ale dala som sa dokopy s Ashom.Začali sme spolu tráviť všetok voľný čas,no a nejako to medzi nami 'zaiskrilo'.
Teraz sedíme na obede s chalanmi a Lucy a chceme im to oznámiť.
Aj keď..Myslím že oni už niečo tušia pretože sa nás stále pýtajú otázky typu:Čo je medzi vami? Vy spolu chodíte?
„Chceli by sme vám niečo povedať.." A je to tu.Všetci sa na nás pozreli.Teda všetci až na Cala.Ten je v poslednej dobe nejaký divný.Stále sa mi vyhýba.Dosť ma to štve.A štve ma aj to,že aj napriek tomu že chodím s Ashom,na neho neviem prestať myslieť.
„Chodíme spolu" Skríkol Ash a chytil ma za ruku.
Lucy zapišťala a chalani (okrem Cala samozrejme..) zapískali.
„My sme to vedeli!" zasmiali sa.
„Púsu! Púsu!" Skôr ako som niečo stihla povedať,ma chytil do náručia a pobozkal.V tej chvíli sa stalo niečo,vďaka čomu mi voľačo doplo.
Cal vstal,tresol stoličkou a odišiel z reštaurácie preč.Už viem prečo je taký!
Žiarli..
„Čo mu je?" opýtal sa Mike.Pokrčila som plecami a povedala,že sa s ním pôjdem porozprávať,s čím Ash najskôr nesúhlasil,no napokon som aj tak vybehla von.
Vedela som,kde bude a tak netrvalo dlho nájsť ho.
Stál v parku a opieral sa o strom.Podišla som ku nemu bližšie a jemne ho chytila za rameno.
„Cal? Čo sa deje?" opýtala som sa ho,aj keď som dobre vedela čo sa deje.
„Nič.Nechaj ma na pokoji a choď za ním!" zkríkol po mne.Fú..
„Ty žiarliš!"
„Nie!"
„Ale áno!"
„Nie! Len viem,o čo sa pokúša!"
Vyvalila som na neho oči.Nechápala som.
„Čože?"
„Možno to bude znieť odo mňa hlúpo no..Musíš sa s ním rozísť"
„Ha ha! TY budeš mne hovoriť čo musím a čo nemusím robiť?" ironicky som sa zasmiala.
„Vedel som že takto zareaguješ..Ale aspoň som to skúsil." povedal a bez ďalších slov odišiel.Nahrnuli sa mi slzy do očí,no nejak som to zvládla a nerozplakala sa.Prečo som vlastne chcela plakať? Veď..
Ty dobre vieš prečo! Záleží mu na tebe a tebe na ňom tiež..!
Zase to podvedomie! Prečo má vždy pravdu?
Rozbehla som sa domov,lebo začalo pršať.Ashovi som napísala,že už neprídem.
Doma som sa zvalila na posteľ a začala premýšľať nad tým,čo mi Cal povedal.
'Viem o čo sa pokúša..'
O čo? Povedal to tak,akoby bol nejaký vrah alebo čo.
Dnes taká kratšia časť..Aj tak dúfam,že sa nová časť páčila,aj keď bola taká divná a o ničom..:)
Čoskoro sa všetko zvrtne a asi viete,koho čas príde..Presne tak! Calov :D.Tak čo? Tešíte sa?^^
ČTEŠ
My Perfect Idiot (Calum Hood)
Fanfic„Zabudni na mňa.Zabudni na naše spomienky.Zabudni na všetko,spojené so mnou.." „Môžem ti sľúbiť hocičo,no toto je jediná vec,ktorú pre teba urobiť nemôžem.."