Epilog

145 13 9
                                    

O pár rokov neskôr...
Už je to dlhšiu dobu,čo bývam v Londýne.Na Cala som nezabudla,i keď som po ňom mala chalana.Ten však nebol ako on.
Dnes odlietam opäť do Sydney.Našla som si tam prácu,čiže sa sťahujem naspäť.
Strašne sa teším,no zároveň aj bojím.Bojím sa spomienok.
---------
Prechádzam okolo domu,kde som bývala so starkou.Prechádzam okolo ihriska,kde som sa prvý krát rozprávala s Calom.Okolo domu,kde bývali,alebo stále bývajú jeho rodičia.Nikdy nezabudnem na ten večer u neho..A hlavne..Nikdy nezabudnem na neho.
Práve kráčam po schodoch na strechu,kde sme mali prvé rande.V podstate aj posledné..
Vyšla som hore.
Na okraji sedel chalan,ktorého som veľmi dobre poznala.Calum..
Pribehla som k nemu a objala ho.Rozplakala som sa,no neviem či od šťastia alebo od smútku..
"Čo tu robíš?" Na jeho tváry sa objavil úsmev,no jeho oči boli uslzené tak,ako aj moje. Nič som nepovedala...
Proste som ho pobozkala.Jeho pery..Strašne mi chýbali..
Teraz už viem,že bez neho nedokážem žiť..Už NIKDY ho neopustím.
Koniec..:) Takže..Dúfam že sa vám tento príbeh páčil.Strašne vám ďakujem za podporu.Všetky tie komentáre,★ videnia..Ach.Miluje. Vás^^
Práve som vydala Prolog nového príbehu,ktorí bude o Michelovi (Cloffordovi :D) Ak chcete,pozrite sa na to :)

My Perfect Idiot (Calum Hood)Kde žijí příběhy. Začni objevovat