14.

113 14 2
                                    

Mia
Odstrčila som ho hneď,ako sa prilepil na moje pery.To nemôže myslieť vážne!
Strelila som mu facku a on sa chytil za líce.So slzami v očiach som sa na neho posledný krát pozrela a rozbehla sa do domu.
Zavrela som za sebou dvere a svojim slzám nechala voľný pád..
„Dieťa moje! Kde si bola a čo sa stalo? Strašne som sa o teba bála" Pribehla ku mne starká a zasypala ma otázkami.Neodpovedala som jej,iba som ju objala.Toto som potrebovala.
Keď som sa ako tak upokojila,sadli sme si do obývačky a začali sa rozprávať.
„Tak kde si bola?" začala vyzvedať.
„U..U Cala.."
„Ach..Čo sa to s tebou deje? Doteraz si na chlapcou ani len nepomyslela.." vzdychla si,no pri tom sa jemne usmiala.
„Ja na nich ani nemyslím! Sú to iba kamaráti.." pri slove kamaráti sa mi prelomil hlas.Spomenula som si na Ashtona a jeho pusu.
„A prečo si potom plakala?" Ách starká..Toto ti radšej hovoriť nebudem.
„Neviem..Puberta" Dosť mizerná výhovorka Mia..
Ďalej ma už neriešila.Ospravedlnila sa mi za včerajšok a potom sme sa každá vydala iným smerom.Ja do izby a ona do kuchyne.
---------
Ležím na posteli a snažím sa ignorovať svoj mobil,ktorý mi neustále pípa.
Už som to nevydržala a zapla ho.
15 nových správ..Od Asha.
Panebože za čo ma trestáš?
Nemá zmyzel písať sem,čo mi poslal.
Všetky správy boli typu - prepáč :(,mrzí ma to..:(,nehnevaj sa :(...atď.
Pretočila som nad tým očami.
Prečo to urobil? V-veď sa bavíme ledva deň.
Cal
Mal som chuť vraziť mu.Nechcel som,aby ju išiel odprevadiť a tajne som dúfal,že ona to bude cítiť rovnako.Nevydalo.
Keď odišli,vybehol som po schodoch do svojej izby a tresol som dverami.
Kur*a! Poznám ho už dlhú dobu na to aby som vedel, o čo mu ide.
Najprv ju bude namotávať,príde prvý bozk,prvé 'rande' a potom..Vyspia sa spolu! Vždy to tak robí a mne to už začína liezť na nervy!
Mal som chuť buchnúť do niečoho,čo som aj urobil no ukázalo sa,že to nebol najlepší nápad.
Moja ruka ofialovela a hrozne to bolelo.Nuž,aspoň stena ostala nepoškodená.Z čoho to sakra postavili?!
Vošiel som do kúpeľne a na ruku pustil ľadový prúd vody.
„Au!" zakričal som.Naozaj to bolelo.
Obviazal som si ju obväzom a sadol si ku oknu.
Nevedel som prestať myslieť na Miu a Ashtona.Mám z toho zlý pocit.Čo ak jej niečo urobí? To nemôžem dopustiť!
Zlý pocit mám však aj zo samého seba.Čím ďalej,tým viac si začínam uvedomovať,že mi na nej záleží..
Tadááá 😂 dúfam že sa nová časť páčila :)

My Perfect Idiot (Calum Hood)Kde žijí příběhy. Začni objevovat