13.

121 11 4
                                    

Mia
Zobudila som sa v cudzej izbe,čo nesignalizovalo nič dobré.Vedľa mňa však nikto neležal,čo ma...Upokojilo? Neviem či je to to správne slovo.
„Dobré ránko“ povedal niekto z dverí kúpeľne.
„Ash? Čo tu robím?“ Opýtala som sa nechápavo.Usmial sa.
„Zaspala si v obývačke,tak som ťa preniesol do mojej izby“ Fúú! Takéto šoky mi už nerobte! Nakskôr sa zobudím pri Calovi,teraz pri Ashovi..
Vstala som z postele a uškrnula sa.
„Ehmm..Pustíš ma do kúpeľne?“ Trošku som koktala,pretože predo mnou stál bez trička s obmotaným uterákom okolo seba (chápete:D).
---------
Keď som sa dala ako tak dokopy,spoločne sme vyšli z izby a namierili si to do kuchyne,kde už sedeli tí traja zombie.
„Dobré ráno“ pozdravila som ich,no oni sa iba chytili za hlavu.Zasmiala som sa nad tým a aj s Astonom si ku nim prisadla.
Obzrela som si každého z nich,aby som zistila kto je na tom najhoršie.
Mike..Žije vôbec? Vyzerá dosť zle.
Luke..Tak ten je na tom o čosi lepšie,no tiež žiadna sláva.
A Cal..Ten len uprene hľadí pred seba a mieša lyžičkou kávu.Neviem či je to tým,že mu je zle,ale vyzerá tak,akoby bol na niečo alebo niekoho naštvaný.Super.S ním bude zase toľko 'zábavy'.
Z môjho premýšľania ma vythol až Ashov hlas.
„Hm..Mohli by sme sa ísť prejsť.Či?“ pokrútila som hlavou na znak nesúshlasu.
„Prepáč,ale musím ísť domov.“
„Tak ťa aspoň odprevadím“
Pozrela som sa na Cala,ktorý sa zatváril trošku nahnevane.Čo má zase za problém?!
„N-no tak dobre..“
Ash
Ponúkol som jej,že ju odprevadím a ona súhlasila.Moja radosť sa ani nedala opísať.Budem s ňou sám.Len ja a ona..
„Môžeme?“ opýtala sa a  ja som prikývol.
Cestou mi porozprávala o tom,čo sa stalo medzi ňou a starkou,čo mi prišlo dosť ľúto,no aspoň som mal dôvod a príležitosť objať ju.
Jemne som ju pohladil po chrbte a pobozkal ju do vlasov.
Po chvíli sa odo mňa odtiahla,čo som moc nechápal.Urobil som niečo zle? Veď to bolo iba objatie.'Iba' ..Objatie,ktoré vo mne vyvolalo niečo zvláštne.
Zvyšok cesty som sa snažil vymýšľať rôzne témy,aby sme ani na sekundu neostali ticho.
„Máš chalana?“ Napokon som sa odvážil opýtať sa jej to.Na tváry sa jej zjavila čudná grimasa,ktorá ma trošku znepokojila.
„Nie..“ Áno!!! Prečo som si myslel,že chodí s Calom,alebo Michaelom? No nič..Je voľná a to znamená,že ju môžem získať ja!
„Už sme tu tak-“ Umlčal som ju bozkom...Už som to nevydržal.
Nová časť,kde sa to trošku zvrtlo..:D Dúfam že sa páčila :)

My Perfect Idiot (Calum Hood)Kde žijí příběhy. Začni objevovat